Gå til innhold

Gravid, hvilke bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner omtrent ingen mamma-bukser som jeg synes er fine, så jeg går stort sett i vanlige bukser og jeans enda. Nå er jeg snart 18 uker på vei og begynner å få problemer med å få igjen buksene, selv med strikk. Jeg har også lagt på meg en del, så mine gamle bukser er for trange over rumpe og lår også. Føler også at magen min er veldig lav, så selv trusene mine føles trange. :ler:

Har bl.a lyst på en boyfriend-jeans og om jeg finner en som er veldig lav på livet vil den kanskje passe? Hvilke bukser bruker/brukte du?

Kan anbefale Molly fra Gina Tricot, veldig fleksibel og med høy midje som jeg får magen min nedi. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma avdelingen hos Lindex har boyfriend modeller.

Og kan godt hende mamalicious har noe av det også. De har i hvertfall ganske mye forskjellig mammatøy.

Skrevet (endret)

Mamma avdelingen hos Lindex har boyfriend modeller.

Og kan godt hende mamalicious har noe av det også. De har i hvertfall ganske mye forskjellig mammatøy.

Tusen takk! :) Fant dessverre ingen på Mamalicious eller Lindex - på nett. Bor ikke i by så har ingen klesbutikker her.

Leter videre.

Edit; hørte noen nevne at Zara hadde mammaklær, men finner ikke på nettsidene deres? Er det bare i butikk eller i andre land?

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte boyfriend jeans på hm. Gikk opp en størrelse, men den var såpass lav i livet at det strengt tatt ikke var nødvendig. Ellers har hm fine gravidbukser, særlig skinnyjeans. Men så lenge buksene er lave på livet, er det jo bare til å prøve ut litt. Men det kan fort bli litt vondt å gå med stram bukse nederst på magen en hel dag

Anonymous poster hash: bbd9a...93b

AnonymBruker
Skrevet

Asos har alt mulig! :)

Anonymous poster hash: 0d970...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...