Gjest jeg! Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 åssen skal jeg gjøre når jeg onanerer,men ikke tørr og stikke fingrene inn i meg selv. Er jomfru,men vet ikke om jomfruhinna er gått.... Er litt redd. :oops: Hvordan er det egentlig? Kan noen hjelpe meg??!! Hvordan skal man gjør for at det skal bli godt liksom?? Håper noen kan hjelpe meg... Syns dette er litt flaut å spørre om!! Men...Hvis noen har noen tips ville jeg blitt glad! :-)
KalloRilla Skrevet 21. august 2004 #2 Skrevet 21. august 2004 Ta på deg selv og gjør de du selv synes er godt og pirrende. Fortsett med det. Vi er så inndividuelle på dette punktet at det er ikke noen fasit for hva som er rett og galt.
alisia4 Skrevet 21. august 2004 #3 Skrevet 21. august 2004 :o Dette innlegget her kan da umulig være seriøst. Det er ikke tilfeldig vis en ungutt vi har her. som ønsker å ha noe å bryne seg på?
KalloRilla Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Kanskje kanskje ikke, men det fortjener nå et generelt svar og ikke en detaljert forklaring. Så kan jo "jeg!" ta det for det det er
kjellebassen Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 :o Dette innlegget her kan da umulig være seriøst. Det er ikke tilfeldig vis en ungutt vi har her. som ønsker å ha noe å bryne seg på? Ikke godt å si. Nå er ihvertfall spørsmålet besvart slik at dersom noen andre har dette spørsmålet så har de svaret her
Brunhilde Skrevet 21. august 2004 #6 Skrevet 21. august 2004 :o Dette innlegget her kan da umulig være seriøst. Det er ikke tilfeldig vis en ungutt vi har her. som ønsker å ha noe å bryne seg på? Og om så var.....?
Gjest agurk Skrevet 21. august 2004 #7 Skrevet 21. august 2004 Hvorfor kan det ikke være seriøst? Viste du alt om kroppen din før du hadde prøvd deg fram? Og om det så er useriøst tør jeg vedde på at det sitter jebter der ute som lurer på det samme. Som sagt over, det finnes ingen fasit. Du må bare prøve og feile!
Gjest jeg Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Okay,takk til deg som tok meg seriøst. Jeg er egentlig medlem her,men valgte og ikke bruke det navnet fordi jeg syns spørsmålet var flaut og merket at jeg ble ENDA flauere nå som noen trodde jeg var en unggutt som var ute etter noen detaljer eller noe... Uff,var nok et dumt spørsmål. Men jeg lurer faktisk på det.... Men er jo fint at noen tar folk seriøst her da! :-) Takk.... Ja,det er nok som du sier at det er inviduelt akkurat dette her.... Og til dere som ikke tar folk seriøst...Fordi om dere har en aning om at noen bare tuller eller skriver noe bare for tull.så kan det faktisk være at det ikke er slik eller som hun over skrev...At andre lurer på det samme. Er nesten så jeg ble litt sint,men tror vi lar dette ligge nå. Dette ble bare flaut for meg! Trodde noen kunne ta meg litt seriøst og hjelpe siden jeg syns mange er flinke til det i nesten alle forumene,men neida!!
Malie Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Det er så typisk at det alltid er noen som må komme med kommentarer om at 'dette må være en fjortis-gutt som sitter og leker seg' osv... :evil: irriterer meg... Men til du som lurte, prøv deg frem. Personlig så er eg ikke helt komfortabel med å ta på meg selv 'der nede'. Funker mye bedre med et 'hjelpemiddel'!! :oops: Og vil du ikke gå i butikken og kjøpe, så finnes det mange steder hvor du kan bestille og få i posten!
Bunny Skrevet 22. august 2004 #10 Skrevet 22. august 2004 Hva med å sette av litt tid en dag til å ut forske deg selv! låsdøren til rommet ditt så du hvet at du ikke blir forstyrret. ( betryggende å vite at du kan hode på uforsyrret) Et godt råd kan være å se seg selv nedentil i et speil! Du finner fort ut hva du liker. Lykke til Ps alle er forskjelligeå liker forskjellige ting
Gjest emmi Skrevet 23. august 2004 #11 Skrevet 23. august 2004 hei, ja tenk om dette er en gutt! Og hva så? Tenker at gutter lurer på dette også..det er vel tillatt for alle her? Du som mistenkte at dette måtte være en gutt må vite at noen vokser opp med et strengt forhold til kroppen sin. Noen får tilog med vite at det er syndig og skittent å ta på seg selv, og dermed onanerer de ikke fra de er unge sånn som folk flest gjør. Man trenger ikke stikke inn fingene eller noe annet inn om du ikke vil, man kan stimulere klitoris selv med klær på....her er det som sagt bare å prøve seg frem
Polly Ester Skrevet 23. august 2004 #12 Skrevet 23. august 2004 åssen skal jeg gjøre når jeg onanerer,men ikke tørr og stikke fingrene inn i meg selv. Er jomfru,men vet ikke om jomfruhinna er gått.... Er litt redd. :oops: Hvordan er det egentlig? Kan noen hjelpe meg??!! Hvordan skal man gjør for at det skal bli godt liksom?? Håper noen kan hjelpe meg... Syns dette er litt flaut å spørre om!! Men...Hvis noen har noen tips ville jeg blitt glad! :-) Jeg syntes ikke det var noe godt med fingrene inni meg når jeg onanerte... jeg syns det er godt å stimulere klitoris - gjerne med noen vibrerende leketøy, ja... Da jeg var 13 prøvde jeg å onanere for første gang, det var ikke noe ok, og bare et par dager etterpå fikk jeg mensen for første gang. Jeg klarte på en veldig rar måte å sette disse to tingene i sammenheng, og jeg onanerte ikke igjen før jeg var veldig godt voksen. Jeg syntes det var flaut, selv om jeg var alene.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #13 Skrevet 23. august 2004 Det eneste jeg liker å ha inni meg er en penis, synes ikke noe om fingrer og leketøy der. Men klitoris er en flott ting! Og der kan både fingrer og leketøy være velkommen! Du trenger ikke putte noe inni for å få det godt.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #15 Skrevet 23. august 2004 Wow! Ante ikke det var en egen side dedikert til onani! Men jeg vet ikke hvorfor jeg er så forbauset... det er jo en side dedikert til enhver annen aspekt av den menneskelige seksualitet...
Gjest jeg Skrevet 23. august 2004 #16 Skrevet 23. august 2004 Okay,thanks! Nå var det ikke sååååå flaut lengre... Skal prøve å ta til meg noen av tipsene deres. Hyggelig at noen er snille med meg her iallfall! Hehe...
Tusseline Skrevet 23. august 2004 #17 Skrevet 23. august 2004 Og om så var.....? Samme sier jeg, Brunhilde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå