Noope Skrevet 6. april 2015 #21 Del Skrevet 6. april 2015 Hvorfor måtte det ene symbolet være et hjerte?? Det kan jo misforstås, og ser bare teit ut hvis det er en av motsatt kjønn man ikke liker på den måten... Var bedre før. Enten vanlig venneliste eller ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 6. april 2015 #22 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Er dette bare en iPhone-greie? Håper det... Ingenting på min SnapChat ihvertfall (har Android-telefon), og jeg oppdaterte den i dag. Endret 6. april 2015 av drue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 6. april 2015 #23 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg har android og har de samme tegnene i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #24 Del Skrevet 6. april 2015 Men hva betyr egentlig det vanlige smilefjeset? Betyr det bare at jeg har de på bestevennlisten, eller betyr det at begge har hverandre på listen over bestevenner? Anonymous poster hash: dd492...c13 Dette lurer jeg også på!Anonymous poster hash: d7e64...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #25 Del Skrevet 6. april 2015 Dette lurer jeg også på!Anonymous poster hash: d7e64...31a At du har smiley betyr bare at vedkommende er din bestevenn. Hvis du ikke er hans/hennes bestevenn, får den personen opp en annen emoji, men du vil ikke se det. Altså får ikke du vite om du er hans/hennes bestevenn eller ikke - hvis jeg har forstått det riktig. Anonymous poster hash: 877fc...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 6. april 2015 #26 Del Skrevet 6. april 2015 Tror ikke bildet ble med.. Smiley med solbriller = en av dine bf, er bf hos den andre personen Blunkesmiley = du er deres bf, men de er ikke din Hjerte = bf nr 1 hos begge Smiley med stort smil = din bf nr 1 er bf nr 1 hos denne personen Smiley = en av dine bfs Flamme = dere har snappa i mange dagerAnonymous poster hash: 7e3af...e0c BF? Hva er det? Boyfriend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #27 Del Skrevet 6. april 2015 BF? Hva er det? Boyfriend? Best friend Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #28 Del Skrevet 6. april 2015 At du har smiley betyr bare at vedkommende er din bestevenn. Hvis du ikke er hans/hennes bestevenn, får den personen opp en annen emoji, men du vil ikke se det. Altså får ikke du vite om du er hans/hennes bestevenn eller ikke - hvis jeg har forstått det riktig.Anonymous poster hash: 877fc...dde Så symbolene har ingen ting med hvordan du ligger an på den andres liste? At alle har hjerte på den personen de selv Snapper mest med? Mens i realiteten så kan den andre kun ha et smilefjes på deg? Eller? Synes virkelig Snap kunne kommet med en offentliggjøring av de nye endringene. Men det står ikke en dritt på deres sider. Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 6. april 2015 #29 Del Skrevet 6. april 2015 Best friend Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Er ikke BF boyfriend, så er BFF best friend (best friend for life). Ser at de skrev BF også i artikkelen, men det er vel egentlig feil? Eller Beyoncé's friend? Hehe (tulla) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #30 Del Skrevet 7. april 2015 Er ikke BF boyfriend, så er BFF best friend (best friend for life). Ser at de skrev BF også i artikkelen, men det er vel egentlig feil? Eller Beyoncé's friend? Hehe (tulla) Ikke her. Her er det snakk om bestevenner. Din beste venninne er vel ikke typen din heller Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #31 Del Skrevet 7. april 2015 Synd det ikke er et symbol som viser OM man er på bestevenn lista til en person👍😏Anonymous poster hash: d7e64...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. april 2015 #32 Del Skrevet 7. april 2015 Står forklaring på vg nå, får ikke linket, mobilen vil ikke kopiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 7. april 2015 #33 Del Skrevet 7. april 2015 Hva er snapchat og hvordan fungerer det? er det en app for å chatte med fremmede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #34 Del Skrevet 7. april 2015 Dette likte jeg ikke i det heletatt.. Håper de fjerner det snart. hilsen Lizliz 86år Anonymous poster hash: fd30c...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. april 2015 #35 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) http://www.vg.no/forbruker/teknologi/sosiale-medier/dette-betyr-de-nye-smilefjesene-i-snapchat/a/23429635/måtte bytte nettleser. Har ikke snapchat, bare husker jeg så det på vg da jeg så denne tråden. Endret 7. april 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 7. april 2015 #36 Del Skrevet 7. april 2015 hilsen Lizliz 86årAnonymous poster hash: fd30c...db7 Tja.. Om jeg er 86 år gammel fordi jeg synes den "bestevenn" funksjonen er tullete og at snap var bedre i ukene uten den, så ja da er jeg visst 86 år da Synes den kun legger opp til unødvendig usikkerhet rundt hvor man har et annet menneske ( typ en man dater etc ) og for min del så ble det enda mer in your face når det står der uten mulighet til å fjerne det heller.. Forrige versjonen hvor dette bestevenn styret var inkludert så måtte du hvertfall trykke deg inn på navnet for å fysisk sjekke , nå dukker det jo opp uansett hvem du har tenkt til å snappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #37 Del Skrevet 7. april 2015 Tja.. Om jeg er 86 år gammel fordi jeg synes den "bestevenn" funksjonen er tullete og at snap var bedre i ukene uten den, så ja da er jeg visst 86 år da Synes den kun legger opp til unødvendig usikkerhet rundt hvor man har et annet menneske ( typ en man dater etc ) og for min del så ble det enda mer in your face når det står der uten mulighet til å fjerne det heller.. Forrige versjonen hvor dette bestevenn styret var inkludert så måtte du hvertfall trykke deg inn på navnet for å fysisk sjekke , nå dukker det jo opp uansett hvem du har tenkt til å snappe. Jeg vil også være 86 år i denne sammenhengen. Selv om jeg fikk en positiv overraskelse mtp han jeg dater litt. Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #38 Del Skrevet 7. april 2015 Man kan jo bare sjekke på seg selv, men ikke på andre.. altså hvis jeg trykker på en annen, så kommer det ikke en dritt opp, utenom smilyen som står i hjørtet på personen fra før av. Teit.. SKIKKELIG TEIT. Heller den gamle bf-listen. herregud Anonymous poster hash: 75646...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #39 Del Skrevet 7. april 2015 Man kan jo bare sjekke på seg selv, men ikke på andre.. altså hvis jeg trykker på en annen, så kommer det ikke en dritt opp, utenom smilyen som står i hjørtet på personen fra før av. Teit.. SKIKKELIG TEIT. Heller den gamle bf-listen. herregud Anonymous poster hash: 75646...474 Nei. Den gamle bf-lista var ikke bra. Så mange sjalu damer der ute pga den. Ble en god del drama med den dustelista. Dette er bedre, selv om jeg skulle ønske Snap ga fullstendig faen i å ha noen bf-liste. Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå