AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Del Skrevet 6. april 2015 I stedet for bestevennliste, så har kontaktene fått symboler. Blunkefjes, hjerte, smil og bål? Har hjerte på han jeg flørta med en stund men det er jo over for lenge siden Og med mine venninner har jeg et smil og et bål og et tall. Aner ikke hva det tallet står for. Finnes det en oversikt noe sted? Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Del Skrevet 6. april 2015 Anonymous poster hash: 7e3af...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Del Skrevet 6. april 2015 Tror ikke bildet ble med.. Smiley med solbriller = en av dine bf, er bf hos den andre personen Blunkesmiley = du er deres bf, men de er ikke din Hjerte = bf nr 1 hos begge Smiley med stort smil = din bf nr 1 er bf nr 1 hos denne personen Smiley = en av dine bfs Flamme = dere har snappa i mange dagerAnonymous poster hash: 7e3af...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Del Skrevet 6. april 2015 Ojda. den med hjerte forundra meg. Var sikker på at han Snappa vilt med en haug med damer Men jeg har fått en fyr til å laste ned snap og han har i begynnelsen bare hatt meg på Snap. Allikevel er det kun et blunkefjes. Han har lagt til andre i ettertid, men han har jo bare hatt Snap i en drøy uke nå. Jeg har prøvd å søke på Snap sin blogg, men finner ingen ting der. Hvor fant du dette? Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg fant det her: http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=17305 Synes det er veldig rart at snapchat ikke har skrevet noe om det selv..Anonymous poster hash: 7e3af...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 6. april 2015 #6 Del Skrevet 6. april 2015 Dette likte jeg ikke i det heletatt.. Håper de fjerner det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Del Skrevet 6. april 2015 Aha nå skjønte jeg blunkefjeset. Jeg er altså bestevennen til to fyrer (ene eksen og den andre en slags flørt) men de er ikke mine bestevenner, fordi der ligger han fyren med hjerte. Han jeg trodde hadde andre damer, så jeg droppa han. Men jeg er jo hans BF og han er fortsatt min BF. Hahaha jeg ler meg ihjel Dette er bare latterlig. Ikke sikker på at jeg liker dette greiene her Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 6. april 2015 #8 Del Skrevet 6. april 2015 Tror ikke bildet ble med.. Smiley med solbriller = en av dine bf, er bf hos den andre personen Blunkesmiley = du er deres bf, men de er ikke din Hjerte = bf nr 1 hos begge Smiley med stort smil = din bf nr 1 er bf nr 1 hos denne personen Smiley = en av dine bfs Flamme = dere har snappa i mange dagerAnonymous poster hash: 7e3af...e0c jeg har en med både blunkesmiley og solbrillesmiley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Del Skrevet 6. april 2015 Dette likte jeg ikke i det heletatt.. Håper de fjerner det snart. Helt enig..Anonymous poster hash: 5e475...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #10 Del Skrevet 6. april 2015 jeg har en med både blunkesmiley og solbrillesmiley? Det har jeg også Han lå lenge som nr 1 hos meg fordi han er hyper på Snap, og til tider jeg også. Men han er dytta ned på lista til fordel for de jeg flørter med Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 6. april 2015 #11 Del Skrevet 6. april 2015 Det har jeg også Han lå lenge som nr 1 hos meg fordi han er hyper på Snap, og til tider jeg også. Men han er dytta ned på lista til fordel for de jeg flørter med Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Men da sier de jo imot seg selv gjør det ikke? Eller er det bare jeg som er treig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Del Skrevet 6. april 2015 Men hva betyr egentlig det vanlige smilefjeset? Betyr det bare at jeg har de på bestevennlisten, eller betyr det at begge har hverandre på listen over bestevenner? Anonymous poster hash: dd492...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #13 Del Skrevet 6. april 2015 Man finner vel ut av dette etter hvert for jeg kan ikke helt få dette til å stemme. Slik ser en venneliste ut nå: Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #14 Del Skrevet 6. april 2015 Men da sier de jo imot seg selv gjør det ikke? Eller er det bare jeg som er treig? Blunkefjes betyr bare at personen har deg på bestevennlisten, ikke nødvendigvis at du er bestevenn nr 1. Man har jo opptil 7 bestevenner. Anonymous poster hash: dd492...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #15 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg fatter ikke hvorfor de alltid skal redigere ting! Joda, fikse bugs og sånt er bra, men hvorfor så jævla mange endringer??? Det skal forøvrig nevnes at de fjerna bestevenn-greiene, så har det blitt mindre tråder om "han har ei annen jente på bestevenn-lista si!" Anonymous poster hash: 599eb...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex Turner Skrevet 6. april 2015 #16 Del Skrevet 6. april 2015 Kan de ikke bare ha det som før at man kan se hverandres topp tre istedet for å måtte lese koder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #17 Del Skrevet 6. april 2015 Men hva er de tallene for noe da?? Sånn på en av mine står det: 3 flamme solbriller og smilefjes Og en annen står det: 23 flamme smilefjes??Anonymous poster hash: b51a8...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #18 Del Skrevet 6. april 2015 Men hva er de tallene for noe da?? Sånn på en av mine står det: 3 flamme solbriller og smilefjes Og en annen står det: 23 flamme smilefjes??Anonymous poster hash: b51a8...1e7 Tallet er antall dager dere har snappet frem og tilbake til hverandre på rad! 😊 Anonymous poster hash: dd492...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #19 Del Skrevet 6. april 2015 Men hva er de tallene for noe da?? Sånn på en av mine står det: 3 flamme solbriller og smilefjes Og en annen står det: 23 flamme smilefjes??Anonymous poster hash: b51a8...1e7 Antagelig sammenhengende dager dere har Snappet frem og tilbake. Jeg var sjeleglad de fjerna bestevennlista. Der man så hvem de andre snappet mest med. Men dette her kan jo tolktes på så uendelig mange måter og skaper nok bare ennå mer sjalusi og forvirring hos folk var bedre når det ikke var noen bestevennfunksjon i det hele tatt Anonymous poster hash: 7ce6f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #20 Del Skrevet 6. april 2015 Herregud, så fjortizzaktig! Anonymous poster hash: 86fca...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå