Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe realt dritt

Anonymous poster hash: 4d771...b02

• Liker 3
Skrevet

Anbefales ikke.

• Liker 1
Gjest Happyface87
Skrevet

Vel, Mkay87, Mary Kay er virkelig ikke noe bra i det hele tatt.

Skrevet

Er lett å tro at utifra brukernavnet så har jeg noe med Mary kay å gjøre... Men nei, det har jeg ikke:)

Gjest Daenerys
Skrevet

Nei takk, fikk rødt utslett etter foundation hadde vært på et par timer. Rensen sved også.

Gjest Nimbi
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med både flytende foundation, øyenskygger, koster og hudkrem. Er man ikke fornøyd får man vel pengene tilbake eller bytte til et annet produkt.

AnonymBruker
Skrevet

Kusina mi er frittstående hudpleiekonsulent for dem, og det er så pinlig å lese postene hennes om hvor fantastiske disse produktene er. Før og etter-bildene er direkte dårlige, og man ser at den eneste forskjellen egentlig er lyssettingen. Nei huff! Jeg liker kusina mi altså, men det er så kleint når venner har dårlige businesser.

Anonymous poster hash: d3bc6...af0
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Veldig fornøgd med foundation'en og det transparente mineralpudderet, men får utslett av rensen (alle typane) og kviser av kremane.

Hudpleien er med andre ord noko drit og sminken er ganske god (tykkjer eg). Men verdt prisen? Neeh..

Edit: Enig med AB over. "Mary Kay er jo såå fantastisk! Mange ❤️❤️❤️👍😍😘😻❤️❤️"

NOT

Endret av Kjibba
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd rens og ansiktskrem, de var ikke bra. Liplineren er bra!!

Mary Kay-selgere virker jo hjernevasket. Føles som de er med i en sekt, i likhet med Forever Living-selgere..

Anonymous poster hash: 08217...e3d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd rens og ansiktskrem, de var ikke bra. Liplineren er bra!!

Mary Kay-selgere virker jo hjernevasket. Føles som de er med i en sekt, i likhet med Forever Living-selgere..

Det verste er at det er velutdannede kvinner som joiner denne sekten:

http://www.tvedestrandsposten.no/lokale_nyheter/article7548578.ece

Anonymous poster hash: d3bc6...af0

• Liker 2
Skrevet

Mary Kay-selgere virker jo hjernevasket. Føles som de er med i en sekt..

Haha, hadde tenkt å skrive akkurat det samme.

Har ei på vennelista mi på FB som har passert 50 og alt fra Mary Kay er bare *hjerte* *hjerte* *hjerte*

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har bare prøvd pudder-foundation og er sykt fornøyd. Det eneste pudderet jeg har prøvd som ikke gjør huden min tørr og som ikke legger seg som et lag oppå.

Anonymous poster hash: 548b6...388

Skrevet

Her var det ikke mye positive ord:p finnes det andre gode produkter mot problemhud?

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva ligger prisene på, sånn omtrent? For eks for en krem, en eyeliner og en øyenskyggge?

Anonymous poster hash: 52b48...379

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er overprisede produkter i forhold til kvaliteten.

Kjøper man produkter for hud på dagligvare, så vet man jo at man får hva

man betaler for. Men Mary Kay påstås å være kvalitet, og det er det absolutt IKKE.

Anonymous poster hash: ca259...a16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er overprisede produkter i forhold til kvaliteten.Kjøper man produkter for hud på dagligvare, så vet man jo at man får hvaman betaler for. Men Mary Kay påstås å være kvalitet, og det er det absolutt IKKE. Anonymous poster hash: ca259...a16

Jeg mistenker litt dette, ja. Og de tester vel på dyr for markedet i Kina, ut fra hva jeg har lest.

Skrevet

Jeg mistenker litt dette, ja. Og de tester vel på dyr for markedet i Kina, ut fra hva jeg har lest.

Det stemmer. De reklamerer/reklamerte at de ikke tester på dyr, men så gjør de det likevel for det kinesiske markedet.. Dobbeltmoral det ja.
AnonymBruker
Skrevet

Hva ligger prisene på, sånn omtrent? For eks for en krem, en eyeliner og en øyenskyggge? Anonymous poster hash: 52b48...379

Har kjøpt foundation, den koster 250kr i innkjøpspris, fikk den av ei vennine som jobber med det.

Anonymous poster hash: f9762...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...