AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei alle dere jeg bare lurer på en ting ang p ring (nuvaring). Det er nå 5 dager siden jeg tok den ut, og har enda ikke fått avbruddsblødning. Det står i pakningsvedlegget at denne blødningen skal komme ca 2-3 dager etter ringen er tatt ut. Grunnen til at jeg er ganske mistenksom nå er at hver gang jeg har tatt den ut før, har jeg fått avbruddsblødning bare noen timer eller en dag senere. Og jeg har flere av symptomene på graviditet så jeg skal teste meg. Men jeg har også lavt stoffskifte (har ikke rett dose enda) og sliter en del med væske i buken, ømme eggstokker og evig mye uvi'er. Disse symptomene jeg har nå er ikke noe uvi eller ømhet. Men strekking i magen, mørkere areola og alt det der.. Har derfor trodd det skulle være litt "vanskeligere " å bli gravid. Så det er derfor jeg lurer litt nå. Men som sagt; jeg skal teste! Er ikke ute etter noe svar om jeg er gravid eller ikke. Men heller om noen har eller kjenner noen med erfaringer av dette? så takker jeg stort for det! Håper alle har hatt en fin påske og takk for svar på forhånd. Beklager for dårlig forklart eller evt skrivefeil. Anonymous poster hash: 04bf5...8ea
Biloba Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Det er lett å tolke alle endringer i kroppen som graviditetstegn når en vil bli gravid. Det er lite sannsynlig at du er det, når du sluttet med nokså sikker prevensjon for 5 dager siden. Helt utelukket er det aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå