Gå til innhold

Noen som vet om denne rensen er bra, evt dårlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig fan av å bruke mest mulig naturlige renser, eller "skikkelige" produkter og ikke fra dagligvarebutikk. Men så tenkte jeg at siden jeg har dårlig råd så skulle jeg spare litt penger. Så da hadde jeg lyst til å teste ut denne.

Noen som vet om den er bra? Jeg har kombinasjonshud/ sensitiv acne-prone hud, så kan ikke bruke sterke rensemidler eller renser som kan fremkalle urenheter.

DSC_0149.JPG

Anonymous poster hash: 88367...454
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har selv kombinasjonshud med litt tendenser til urenheter.Kom tilfeldigvis over denne på matbutikken til redusert pris,og har brukt den i noen uker nå.Synes den funker helt greit og jeg har ikke fått uren hud av den.Jeg synes ofte at renseprodukter beregnet på kombinasjonshud er for sterke og tørker ut huden min for mye så jeg velger ofte en rens for normal,tørr eller sensitiv hud istedet.Denne har vært helt grei :)

Endret av Sandie
  • Liker 1
Skrevet

Den kan bli uttørkeden ettersom det er skum. Men jeg har ingen erfaring med denne selv.

Foretrekker kremer, balmer, etc som rens til min hud.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Ingrediensene i produkter fra dagligvaren som denne er sjelden gunstig for noen hudtyper, spesielt ikke aknehud. Jeg anbefaller heller Bellitas Strictly Proffessional (www.bodygreen.no) om du skal ha noe ok på budsjett.

Endret av Underhuden
Skrevet

Jeg har aldri prøvd den, men jeg ville styrt unna alt renseskum og geleer hvis jeg hadde hatt anlegg for akne og uren hud. Har du ingredienslisten? Ville gått for en rensemelk eller en rensekrem. Siden du er kombinert i tillegg, kan det være den blir for uttørrende for din hudtype.

Jeg ville heller puttet pengene mine i en bedre rens hvis jeg var deg. Hvis du vil ha mest mulig naturlige produkter ville jeg aldri i livet brukt denne rensen..

Prøv Maria Åkerberg, dette er gode og naturlig produkter!

Hvis du har dårlig råd, ville jeg heller kjøpt en olje på apoteket og brukt det til å rense med istedet. Ser på det som et bedre alternativ, enn denne rensen.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hvis jeg skal bruke skumrens, så går jeg for Neutral sin. De har den ihvertfall på Ica og koster 70-80 kroner.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man ikke bruke rensegele?

TS: jeg har litt lik hud som deg, og jeg bruker Simple sin rensegele som jeg kjøper på vita. Den koster 62 kroner. Jeg har ikke prøvd den du linker til, men Simple sin fungerer veldig godt for meg, iallefall. Har ikke fått noen kviser av den, klør ikke av den heller.

Anonymous poster hash: f5608...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...