Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 (endret) LENKE Den tråden beviser at menn MÅ ha visse genetiske forhold i orden for at det skal være noe poeng i det hele tatt med å trene styrke. Dersom en mann er lav, har spinkle underarmer, under middels utseende, nerdete stil, svake ansiktstrekk, gammel, osv så er det faktisk KONTRAPRODUKTIVT å løfte jern, en vil bare se ut som en stakkar som prøver å KOMPANSERE. Jenter ser gjennom dette og synes naturligvis det er ekkelt, patetisk og komisk. Konklusjon: Under 7 på utseendeskalen? Kjør kun karbo eller hold deg hjemme i sofaen for din mentale HELSES skyld. Edit: for skeptisk moderator, ordet gymcel benyttet for ekstern henvisning og dette er relatert til formål med trening, vennligst ikke flytt eller steng tråden som dere pleier. Endret 5. april 2015 av Jegern Puahate
WubWub Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 trening er bra for de fleste mennesker uansett genetikk eller fasong. men jeg lurer på en ting, hvorfor er du så opptatt av "incels", "slayers" og "domcels?" eller hva det nå enn måtte hete. virker som alle trådene dine handler om det samme. how come? 1
Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2015 (endret) trening er bra for de fleste mennesker uansett genetikk eller fasong. men jeg lurer på en ting, hvorfor er du så opptatt av "incels", "slayers" og "domcels?" eller hva det nå enn måtte hete. virker som alle trådene dine handler om det samme. how come? Fordi det er terminologi som beskriver virkeligheten mest nøyaktig, kan dessverre ikke utdype grunnet KGs policy om å bannlyse bruken av dette. Som vi ser av bildene så gjør trening for enkelte mer skade enn nytte. Endret 5. april 2015 av Jegern Puahate
Gjest HeiHade Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Forventer du at noen skal ta deg seriøst når kilden du viser til er en side som kalles sluthate.com? 4
WubWub Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 (endret) Fordi det er terminologi som beskriver virkeligheten mest nøyaktig, kan dessverre ikke utdype grunnet KGs policy om å bannlyse bruken av dette. Som vi ser av bildene så gjør trening for enkelte mer skade enn nytte. trening gjør nesten alle godt, med mindre man lider av kreft eller andre dødelige sykdommer. men du svarte ikke på hvorfor du er så opptatt av "slayers" , "domcels" "incels" eller hva det nå enn er du babler om? alle dine innlegg og tråder handler om disse tingene. hvorfor? er det tvangstanker eller hva er egentlig greia? Endret 5. april 2015 av WubWub
Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2015 (endret) Forventer du at noen skal ta deg seriøst når kilden du viser til er en side som kalles sluthate.com? Navnet er teit ja, de fleste brukerne der vil ha det endret, men det betyr ikke at innholdet der ikke er nyttig. Forøvrig ser jeg kategorisk ser ned på folk som kategorisk avfeier informasjon basert på kilden, selv dagbladet kan ha noen brukbare artikler. Endret 5. april 2015 av Jegern Puahate
Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2015 trening gjør nesten alle godt, med mindre man lider av kreft eller andre dødelige sykdommer. men du svarte ikke på hvorfor du er så opptatt av "slayers" , "domcels" "incels" eller hva det nå enn er du babler om? alle dine innlegg og tråder handler om disse tingene. hvorfor? er det tvangstanker eller hva er egentlig greia? Les forrige svaret mitt og tilfør tenking.
Gjest HeiHade Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Navnet er teit ja, de fleste brukerne der vil ha det endret, men det betyr ikke at innholdet der ikke er nyttig. Forøvrig ser jeg kategorisk ser ned på folk som kategorisk avfeier informasjon basert på kilden, selv dagbladet kan ha bra noen artikler. Det går bra. Jeg ser kategorisk ned på mennesker som klandrer alle rundt seg for alt de ikke har oppnådd i eget liv, og som ikke klarer å se sammenhengen mellom deres elendige innstilling og mangelen på resultater.
Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2015 Det går bra. Jeg ser kategorisk ned på mennesker som klandrer alle rundt seg for alt de ikke har oppnådd i eget liv, og som ikke klarer å se sammenhengen mellom deres elendige innstilling og mangelen på resultater. Jeg ser også kategorisk ned på folk som bevisst sporer helt av emnet og heller gulper opp usammenhengende vås. Kommenter heller hva tråden dreier seg om eller bli ignorert.
WubWub Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Les forrige svaret mitt og tilfør tenking. det forrige svaret ditt forteller ikke hvorfor du er så opptatt av dette at det gjennomsyrer alle dine tanker og meninger. lyst til å fortelle hvorfor du prater så mye om det her? er det snakk om tanker som har tatt overhånd som du ikke selv greier kontrollere?
Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2015 (endret) det forrige svaret ditt forteller ikke hvorfor du er så opptatt av dette at det gjennomsyrer alle dine tanker og meninger. lyst til å fortelle hvorfor du prater så mye om det her? er det snakk om tanker som har tatt overhånd som du ikke selv greier kontrollere? Det er interessant, informativt, legitimt og morsomt. I motsetning til ditt bidrag i denne tråden. Fint om vi kan holde oss til tema heretter, de som er for evneveike for dette: vennligst opprett en annen tråd med whatever. Folk flest trener for å SE bra ut, men det er altså ikke tilfelle alltid. Endret 5. april 2015 av Jegern Puahate
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #12 Skrevet 5. april 2015 Er generelt ikke fan av mye og store muskler, men jeg ser ikke problemet med at en lav eller en ,som er i noens øyne, mindre attraktiv ikke skal kunne trene styrketrening. At disse skal sitte hjemme og synes synd på seg selv bare fordi de fra naturen side ikke har et helt perfekt utseende blir for dumt. Styrketrening er bra for kroppen, og tipper disse mennene er like stolte av det de har oppnådd selv om patetiske tapere føler behov for å rakke ned på dem på et forum. Anonymous poster hash: c7f6b...7d6
WubWub Skrevet 5. april 2015 #13 Skrevet 5. april 2015 Det er interessant, informativt, legitimt og morsomt. I motsetning til ditt bidrag i denne tråden. men hvorfor må alle dine innlegg dreie seg om de samme tingene? og jo, mitt bidrag i tråden her er uendelig bedre enn dine. alle mennesker tjener på trening og mosjon med mindre de er dødsssyke. uansett hva du føler om "incels", "domcels" eller andre tvangstanker du har så forandrer ikke det faktumet at jeg har rett og du har feil. trening er bra 1
Jegern Puahate Skrevet 5. april 2015 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2015 Fint om vi kan holde oss til tema heretter, de som er for evneveike for dette: vennligst opprett en annen tråd med whatever.
Jegern Puahate Skrevet 6. april 2015 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2015 og jo, mitt bidrag i tråden her er uendelig bedre enn dine. alle mennesker tjener på trening og mosjon med mindre de er dødsssyke. uansett hva du føler om "incels", "domcels" eller andre tvangstanker du har så forandrer ikke det faktumet at jeg har rett og du har feil. trening er bra Nei, bildene viser klart og tydelig at styrketrening ikke har like heldig effekt for alle. At du bruker barnslige argumenter endrer ikke dette.
WubWub Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Nei, bildene viser klart og tydelig at styrketrening ikke har like heldig effekt for alle. At du bruker barnslige argumenter endrer ikke dette. hvorfor skal ikke trening være positivt for alle mennesker? trening som vi alle vet fører til økt livsalder, selvvære , selvtillit og helse. hvorfor føler du at ikke alle tjener på trening? er trening i dine øyne noe kosmetisk ? trening er ikke kosmetisk. trening gjør kroppen din sterkere og bedre rustet. trening kan også forebygge psykiske lidelser eller lindre de. men du har fremdeles ikke svart på hva greia di med "incels", domcels, gymcels eller slayers er? Er dette ting du tenker på hele tiden? tanker som har kommet ut av kontroll? Dreier det seg om tvangstanker? jeg vet det finnes behandlig for tvangstanker om du føler deg invadert av tvangstanker som du ikke greier kontrollere selv. DPS har egne avdelinger for mennesker med tvangstanker
Jegern Puahate Skrevet 6. april 2015 Forfatter #17 Skrevet 6. april 2015 hvorfor skal ikke trening være positivt for alle mennesker? trening som vi alle vet fører til økt livsalder, selvvære , selvtillit og helse. hvorfor føler du at ikke alle tjener på trening? er trening i dine øyne noe kosmetisk ? trening er ikke kosmetisk. trening gjør kroppen din sterkere og bedre rustet. trening kan også forebygge psykiske lidelser eller lindre de. men du har fremdeles ikke svart på hva greia di med "incels", domcels, gymcels eller slayers er? Er dette ting du tenker på hele tiden? tanker som har kommet ut av kontroll? Dreier det seg om tvangstanker? jeg vet det finnes behandlig for tvangstanker om du føler deg invadert av tvangstanker som du ikke greier kontrollere selv. DPS har egne avdelinger for mennesker med tvangstanker Gratulerer, du klarte nesten å skrive en hel post relatert til tema. Apropo tvangstanker, sikker på at du ikke sliter med dette selv, hvorfor er du så besatt av hva jeg skriver her? Hør med DPS du min kjære Stan Nå er det åpenlyst at helsestudioer selger trening som et produkt for å forbedre utseende, bare se på reklameplakatene de kjører det så skjønner oppegående folk det. Tråden jeg linker til viser flere eksempler på strebere som aldri kan matche kroppsbyggeridealet grunnet sine genetiske betingelser. Jeg, som er moralsk, vil advare sølibatmenn om dette fenomenet. Du, som er en moralsk forkvaklet blåpille-gutt, vil be de kjøre på selvom de ikke vi få resultater der det virkelig gjelder; på byen. Mange harde treningsøkter og mange skuffede kvelder Jøss, er trening sunt Einstein? Så flott, men det var jo ikke poenget her.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #18 Skrevet 6. april 2015 Ja, så derfor er det bedre å sitte hjemme og sutre foran datamaskinen? Tipper de mennene drar flere damer enn de som sitter hjemme foran datamaskinen og prøver å finne alle slags unnskyldninger for hvorfor de ikke får napp. Trening blir også markedsført som noe som er bra for helsa. At man får et bedre utseende er jo bare en bonus. Jeg så ikke noe galt med de mennene forresten. Synes flere av dem var kjekke. Noen av dem hadde jo tatt bilde av seg selv sammen med en veldig mye høyere mann og da ser man jo liten ut. For min del virker dette bare som noe du og andre bruker som en unnskyldning. "Neida, det er ikke meg det er noe galt med, det er alle andre!"Anonymous poster hash: c7f6b...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå