Gjest Eurodice Skrevet 8. april 2015 #101 Skrevet 8. april 2015 Det e ikke det jeg sier nei, men jeg klarer heller ikke hipstere overhodet. Neinei, da så;
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #102 Skrevet 8. april 2015 Jeg føler meg ukomfortabel med meg selv om jeg bruker det. Og da driter jeg i hva alle andre måtte mene. Synes det er ekkelt med stor truse i stram tights. Om du hadde hatt en tredemølle hjemme, hadde du da tatt på deg stringtruse før du trente? Du sier at det ikke ser bra ut med trusekant under stram treningsbukse, men iom at du ikke ser det selv når du trener (med mindre du er født med hodet feil vei), så sier det seg selv at det er hva andre kan synes som styrer deg.Anonymous poster hash: c6aa7...d5b
Gjest Lille-pus Skrevet 8. april 2015 #103 Skrevet 8. april 2015 Det var da voldsomt til lufting av fordommer i denne tråden da. Er det så vanskelig å forstå at folk faktisk velger sitt eget undertøy utifra hva de selv liker og hva de skal bruke over nevnte underøy, og at andres valg av undertøy ikke er under noe annet menneskes jurisdiksjon? 3
pluttipott Skrevet 8. april 2015 #104 Skrevet 8. april 2015 Om du hadde hatt en tredemølle hjemme, hadde du da tatt på deg stringtruse før du trente? Du sier at det ikke ser bra ut med trusekant under stram treningsbukse, men iom at du ikke ser det selv når du trener (med mindre du er født med hodet feil vei), så sier det seg selv at det er hva andre kan synes som styrer deg.Anonymous poster hash: c6aa7...d5b Ja jeg hadde brukt stringtruse om jeg trente på tredemølle hjemme. Jeg vet ikke med deg, men jeg blir faktisk svett i rumpa når jeg trener. Og da er det ganske ubehagelig med den store trusa med trusekanten som attpåtil ruller seg og klistrer seg inntil rumpeballene. Når jeg har stringtruse under tightsen blir det mye mindre klamt og ekkelt. Så nei, det er ikke hva andre mener som styrer meg. At ikke kanten synes dersom jeg bruker string er jo bare et pluss. 1
Edie Skrevet 8. april 2015 #105 Skrevet 8. april 2015 Har ikke brukt stringtruse siden et par år i slutten av tenårene.
Jolene Skrevet 8. april 2015 #106 Skrevet 8. april 2015 Det var da voldsomt til lufting av fordommer i denne tråden da. Er det så vanskelig å forstå at folk faktisk velger sitt eget undertøy utifra hva de selv liker og hva de skal bruke over nevnte underøy, og at andres valg av undertøy ikke er under noe annet menneskes jurisdiksjon? Kan ikke annet enn å si meg enig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #107 Skrevet 11. april 2015 Trusekant og dobbeltskinke er ikke nice, derfor bruker jeg string ;-) Anonymous poster hash: b33c6...adb
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2015 #108 Skrevet 11. april 2015 Trusekant og dobbeltskinke er ikke nice, derfor bruker jeg string ;-) Anonymous poster hash: b33c6...adb Hvis du får det, er både truse og bukse for trange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå