Gå til innhold

Bruker du stringtruse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker hipstere siden de er mye mer behagelige og gnager ikke i siden :)

Anonymous poster hash: 7b048...caf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde ett innlegg her om stringtruse og vind lukt nedentil etter bruk. Jeg bruker bare hipster truser men denne ene gangen skulle jeg ha en veldig trang bukse, så da gikk jeg for den ene stringtrusa som jeg eier (kjøpt for å bruke når jeg har trange kjoler) Aldri mere! Nå skal jeg kjøpe meg noen sømløse hipstere. Mye mere hygienisk

Anonymous poster hash: e5290...ba9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun stringtruse, ikke bestemortruser (hipster)

Anonymous poster hash: b6603...22e

Hipster er langt fra noen bestemortruse. Stringtruse med andre ord, ekkelt!

• Liker 4
Skrevet

Bruker som regel kun stringtruser når jeg bruker bukser der det er synlig hvis jeg bruker truse. Hater når du ser trusen igjennom buksa, litt sånn 'dobbelskinke', ikke at jeg har så stor røv to begin with :pasha:

AnonymBruker
Skrevet

Bruker stringtruse på dagen, og vanlig truse av bomull på natten.

Stringtruser er det eneste som funker for meg. Jeg er "velsignet" med stor rumpe, og absolutt alle andre typer truser gir meg dobbeltskinke, og i tillegg glir de uten unntak opp i rumpa så de er akkurat like uhygieniske som en string... Anonymous poster hash: 37c72...9de

Signerer også denne.

Anonymous poster hash: 67f6b...201

Skrevet

Hipstere eller boksere, aldri string. Hvis jeg går i en kjole , der trusekanten synes , så går jeg uten. Og nei, jeg går aldri i kortere enn til knær , så jeg flasher ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Sloggi truser midi. Helt vanlige truser, litt bestemor. Veldig behagelige. Om noen ser trusekanten, så får de bare se.

Anonymous poster hash: c62d6...a72

Skrevet

Bruker nesten bare string. Vanlige truser holder seg ikke på plass på rumpa mi, eller så lager de dobbel-rumpe. Det er jo ikke pent. Bruker noen ganger hipstere og boxere og. Hipstere som en variasjon, boxere når jeg skal ha på arbeidsbukser (slik som denne). Har aldri fått noen problemer med underlivet og har brukt string i over 15 år.

Skrevet

Eier ikke en eneste stringtruse, har aldri fordratt de.

Bruker alt av vanlige truser/hipsters osv, hvis folk får fnatt av å se trusekanten gjennom buksa får det bli ders problem. :smoke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hipster er langt fra noen bestemortruse. Stringtruse med andre ord, ekkelt!

Jo, det er lik ei bestemortruse. String er digg. Lære å tørke deg ordentlig så slipper du grisete truser og lukt.

Anonymous poster hash: b6603...22e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker både string, hipstere, bokser og halvstring, aldri ordentlig truser, liksom. Skjønner ikke helt hvorfor string er så mye mer uhygienisk enn f.eks hipstere? Begge to gnager seg inn i rumpa og ligger på plass der.

Om hipsteren gnager inn i rumpa di har du enten feil str eller feil modell.

Anonymous poster hash: 8f415...07a

• Liker 2
Skrevet

Om hipsteren gnager inn i rumpa di har du enten feil str eller feil modell.

Alle mine hipstere sitter omtrent slik på rumpa mi, noen går også litt ned på rumpeballene - forskjellige merker og størrelser.

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine hipstere sitter omtrent slik på rumpa mi, noen går også litt ned på rumpeballene - forskjellige merker og størrelser.

Men den er jo ikke inni rumpa på samme måre som en string på det bildet der.

Skrevet

Har aldri eid en stringtruse, kommer aldri til å eie en.

AnonymBruker
Skrevet

Har en string som er behagelig. Alle andre er ekle. Så bruker hipster eller boxer :) Synes aldri gjennom bukser, men bruker bukser som er i riktig strl og som ikke er åletrange :)

Anonymous poster hash: 8e089...d5f

• Liker 1
Skrevet

Men den er jo ikke inni rumpa på samme måre som en string på det bildet der.

Jo, på meg er de det. Vet ikke hvor du har rumpehullet ditt, men mitt er relativt langt nede og både string og hipstertruser ligger der når jeg har de på.

Gjest Keikolina
Skrevet

Noen har bare en "problem" rumpe. Hata å bruke vanlig truser når jeg var liten også, den ene siden ville alltid inn i ræva mi. Ha ha, var en drøm når jeg fant string da jeg var 14.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er lik ei bestemortruse. String er digg. Lære å tørke deg ordentlig så slipper du grisete truser og lukt.Anonymous poster hash: b6603...22e

Bakterier er der selv om du ikke ser det :)

Uansett må du lære deg at ikke alle er så usikker som deg og må kle seg etter hva andre tenner på. Noen har selvtillit og kler seg slik de selv føler for :)

Anonymous poster hash: 8e089...d5f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...