AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #81 Skrevet 7. april 2015 Harry? Du mener altså at en type undertøy er harry? Stringens funksjon er at den er så godt som usynlig under klær (brukt i riktig størrelse). Du mener altså at et undertøy du ikke ser på andre at de bruker er harry, kan du utdype hva det er med dette usynlige plagget som er harry? Anonymous poster hash: c7687...63c Nei, egentlig ikke. Men de jeg i hovedsak ser bruker stringtruser er oversminka, orange (mye solarium) damer som nærmer seg de 40. Den typiske har farget håret svart. Var ung på 80-tallet og ser fortsatt ut som da. Og så har hun gjerne store, hvite "liggeflekker" der bak (solarium), godt synlig ettersom trusa bakfra kun ser ut som et tau rundt livet (som forsvinner inn mellom rumpeballene). Yak. Det er vel det beste jeg kan få til når det gjelder å beskrive harry i denne sammenhengen. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så rart å synes undertøy er harry, når alt fra hårfrisyrer og biler til bøker utesteder kan stemples som det? Anonymous poster hash: 1c615...352 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #82 Skrevet 7. april 2015 Nei, egentlig ikke.Men de jeg i hovedsak ser bruker stringtruser er oversminka, orange (mye solarium) damer som nærmer seg de 40. Den typiske har farget håret svart. Var ung på 80-tallet og ser fortsatt ut som da. Og så har hun gjerne store, hvite "liggeflekker" der bak (solarium), godt synlig ettersom trusa bakfra kun ser ut som et tau rundt livet (som forsvinner inn mellom rumpeballene). Yak. Det er vel det beste jeg kan få til når det gjelder å beskrive harry i denne sammenhengen. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så rart å synes undertøy er harry, når alt fra hårfrisyrer og biler til bøker utesteder kan stemples som det? Anonymous poster hash: 1c615...352 Morsomt at du sier det. Jeg har brukt stringtruse siden jeg var 16, er nå 25. Jeg treffer ikke dine overnevnte kriterier.Anonymous poster hash: 67f6b...201 2
Gjest FruKG Skrevet 7. april 2015 #83 Skrevet 7. april 2015 Jeg bruker stringtruser kun når jeg har mensen, ellers går jeg helst uten.
Jolene Skrevet 7. april 2015 #84 Skrevet 7. april 2015 Morsomt at du sier det. Jeg har brukt stringtruse siden jeg var 16, er nå 25. Jeg treffer ikke dine overnevnte kriterier.Anonymous poster hash: 67f6b...201 Tenkte det samme. Brukt det siden jeg var 11, er 25 nå. Har en relativt klassisk stil
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #85 Skrevet 7. april 2015 Jo, det er lik ei bestemortruse. String er digg. Lære å tørke deg ordentlig så slipper du grisete truser og lukt.Anonymous poster hash: b6603...22e Vasker meg nedentil med våtservietter om jeg har bøsjet jeg, gjør du?Anonymous poster hash: e5290...ba9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #86 Skrevet 7. april 2015 Jo, det er lik ei bestemortruse. String er digg. Lære å tørke deg ordentlig så slipper du grisete truser og lukt.Anonymous poster hash: b6603...22e Det blir avføring på ei stringtruse uansett, selv om du ikke ser at det er "brunt". Anonymous poster hash: 42142...22f
peppermyntete Skrevet 7. april 2015 #87 Skrevet 7. april 2015 Jeg bruker aldri stringtruse. Synes de er skikkelig ubehagelige og bare gnager. Her går det i hipstere i enten bomull eller blonde. Har aldri problemer med trusekanter som synes i jeans, og hva andre tenker om de skulle se hint av truse gjennom tightsen på trening bryr meg midt i ryggen.
pluttipott Skrevet 7. april 2015 #88 Skrevet 7. april 2015 Jeg bruker aldri stringtruse. Synes de er skikkelig ubehagelige og bare gnager. Her går det i hipstere i enten bomull eller blonde. Har aldri problemer med trusekanter som synes i jeans, og hva andre tenker om de skulle se hint av truse gjennom tightsen på trening bryr meg midt i ryggen. Det er jo bra for deg at du ikke bryr deg om det, men det handler jo om at du selv er komfortabel med det. Poenget er vel at det er mange som ikke føler seg komfortable med synlig trusekant gjennom treningstightsen. Og ikke hva alle andre skulle synes eller mene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #89 Skrevet 7. april 2015 Stringtruser er for ludder. Anonymous poster hash: fccb6...587 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #90 Skrevet 7. april 2015 Stringtruser er for ludder.Anonymous poster hash: fccb6...587 Ja jøss, for et ludder jeg er som bruker det og jeg har ikke vist meg i bare stringen for noen på over ett år. Skikkelig løstøs.Anonymous poster hash: 42142...22f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #91 Skrevet 7. april 2015 Stringtruser er for ludder. Anonymous poster hash: fccb6...587 Fy faen. Anonymous poster hash: b33c6...adb 2
Gjest FruKG Skrevet 8. april 2015 #92 Skrevet 8. april 2015 Stringtruser er for ludder. Anonymous poster hash: fccb6...587 Derfor er det best å gå uten. Haha
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #93 Skrevet 8. april 2015 Nei jeg bruker det ikke.Det er uhygienisk. Anonymous poster hash: 96932...dfd
Gjest Caress Skrevet 8. april 2015 #94 Skrevet 8. april 2015 Derfor er det best å gå uten. Haha Amen, sistah!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #95 Skrevet 8. april 2015 Vasker meg nedentil med våtservietter om jeg har bøsjet jeg, gjør du?Anonymous poster hash: e5290...ba9 Var ikke jeg som klagde på lukt fra stringtrusa. Anonymous poster hash: b6603...22e
peppermyntete Skrevet 8. april 2015 #96 Skrevet 8. april 2015 Det er jo bra for deg at du ikke bryr deg om det, men det handler jo om at du selv er komfortabel med det. Poenget er vel at det er mange som ikke føler seg komfortable med synlig trusekant gjennom treningstightsen. Og ikke hva alle andre skulle synes eller mene. Ja, har jeg sagt noe annet?
Gjest Eurodice Skrevet 8. april 2015 #97 Skrevet 8. april 2015 Det er jo bra for deg at du ikke bryr deg om det, men det handler jo om at du selv er komfortabel med det. Poenget er vel at det er mange som ikke føler seg komfortable med synlig trusekant gjennom treningstightsen. Og ikke hva alle andre skulle synes eller mene. Hvis mange ikke føler seg komfortable med synlig trusekant, er det vel nettopp med tanke på at andre kan se det og hva de eventuelt ville tenke om det? Hvis du er alene, spiller det vel ingen rolle hva du har eller ikke har på deg.
pluttipott Skrevet 8. april 2015 #98 Skrevet 8. april 2015 Hvis mange ikke føler seg komfortable med synlig trusekant, er det vel nettopp med tanke på at andre kan se det og hva de eventuelt ville tenke om det? Hvis du er alene, spiller det vel ingen rolle hva du har eller ikke har på deg. Jeg føler meg ukomfortabel med meg selv om jeg bruker det. Og da driter jeg i hva alle andre måtte mene. Synes det er ekkelt med stor truse i stram tights. 1
Gjest Eurodice Skrevet 8. april 2015 #99 Skrevet 8. april 2015 Jeg føler meg ukomfortabel med meg selv om jeg bruker det. Og da driter jeg i hva alle andre måtte mene. Synes det er ekkelt med stor truse i stram tights. Du kan vel ikke mene at alt annet enn stringtruser er store truser?
pluttipott Skrevet 8. april 2015 #100 Skrevet 8. april 2015 Du kan vel ikke mene at alt annet enn stringtruser er store truser? Det e ikke det jeg sier nei, men jeg klarer heller ikke hipstere overhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå