Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2015 #61 Skrevet 6. april 2015 Der er jeg kjempeenig! Føler meg 100 ganger mer fri i en string enn i f.eks. en bokser. Hater å føle at rompa mi skvises av undertøyet Anonymous poster hash: b33c6...adb Jeg har de fleste variantene av truser og velger etter hvilken bruk og hvilket antrekk trusene skal brukes under. Det viktgste poenget med alle truser er at de må være i riktig størrelse og en produsentmodell som passer akkurat din rumpe. Da unngår du den følelsen av at rumpen din skvises av trusen. Produsentene syr heldigvis ikke trusene sine etter nøyaktig samme standard, så det er ganske stor variasjon mellom merkene - da unngår du den følelsen av at rumpen din skvises av trusen.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #62 Skrevet 6. april 2015 Smaken er som baken, delt. Og det blir den i hvert fall med stringruse! Jeg har brukt stringtruse et par-fem ganger for ca. 100 år siden, husker jeg ei natt begikk kardinalsynden å sove med en. Jeg skal ikke si hva jeg drømte den natta, om og om og om igjen! Anonymous poster hash: 1c615...352
pluttipott Skrevet 6. april 2015 #63 Skrevet 6. april 2015 Hvem bryr seg.... Den som føler seg ukomfortabel med det. Handler ikke om å "måtte være sexy", da har du feiltolket ganske mye. 1
pluttipott Skrevet 6. april 2015 #64 Skrevet 6. april 2015 Joa. Og jeg har vel sett stringtruser, men det bugner ikke akkurat av dem... Trener regelmessig i basseng, og det er ikke ofte jeg ser folk iføre seg en stringtruse, gitt. Ikke at jeg følger så veldig nøye med på denslags ( ), men lell... Anonymous poster hash: 1c615...352 Bugner det ikke av dem? Neivel? Hvorfor bruker de fleste unge mennesker stringtruser da mon tro? Er massevis av stringtruser i klesbutikkene. Jeg ville heller ikke ha bada i stringtruse. 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #65 Skrevet 6. april 2015 Bugner det ikke av dem? Neivel? Hvorfor bruker de fleste unge mennesker stringtruser da mon tro? Er massevis av stringtruser i klesbutikkene. Jeg ville heller ikke ha bada i stringtruse. Gjør de fleste unge mennesker det? Jajaja, hvem vet, kanskje det er noe litt usikre jenter rundt 20 +/- bruker i en periode, fordi de er livredde for at trusekant skal synes gjennom bukse. Men for all del, folk må da bruke de trusene de liker! Og selv om jeg knapt observerer at folk bruker stringtruser, og selv om jeg sjelden legger merke til stringtruser i undertøysbutikker, så kan det jo hende at verden skjuler noe for meg. Anonymous poster hash: 1c615...352
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #66 Skrevet 6. april 2015 Ja. Grunnen til at ræva hennes ser sånn ut er p.ga sømmene og hæslig lys bukse. Sømløse truser har ikke sømmer. Anonymous poster hash: 2d765...ca9 SERR?!?!?!?!!!! Hørte dere? SØMløse truser har altså IKKE søm om dere var i tvil. Takk for at du klargjorde det Anonymous poster hash: 2083e...e06 2
pluttipott Skrevet 6. april 2015 #67 Skrevet 6. april 2015 (endret) Gjør de fleste unge mennesker det? Jajaja, hvem vet, kanskje det er noe litt usikre jenter rundt 20 +/- bruker i en periode, fordi de er livredde for at trusekant skal synes gjennom bukse. Men for all del, folk må da bruke de trusene de liker! Og selv om jeg knapt observerer at folk bruker stringtruser, og selv om jeg sjelden legger merke til stringtruser i undertøysbutikker, så kan det jo hende at verden skjuler noe for meg. Anonymous poster hash: 1c615...352 Ingen som har sagt noe om at folk ikke kan bruke de trusene de liker. Og nei, ikke bare unge jenter 20+/- som bruker det i en periode. Du virker ganske uvitende, men ærlig talt det er vel ingen som krever at man skal gå rundt å sniffe i andres truseskuffer heller. Men da blir det vel litt vulgært å skulle påstå at folk ikke bruker stringtruser. Eller hva? Endret 6. april 2015 av pluttipott 2
SRC Skrevet 6. april 2015 #68 Skrevet 6. april 2015 Gjør de fleste unge mennesker det? Jajaja, hvem vet, kanskje det er noe litt usikre jenter rundt 20 +/- bruker i en periode, fordi de er livredde for at trusekant skal synes gjennom bukse. Men for all del, folk må da bruke de trusene de liker! Og selv om jeg knapt observerer at folk bruker stringtruser, og selv om jeg sjelden legger merke til stringtruser i undertøysbutikker, så kan det jo hende at verden skjuler noe for meg. Anonymous poster hash: 1c615...352 Lurer på hvilke butikker du handler i da. Flyter jo over av stringtruser i de fleste butikker som selger undertøy, og det ville det neppe gjort om de ikke hadde solgt bra. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #69 Skrevet 6. april 2015 Ingen som har sagt noe om at folk ikke kan bruke de trusene de liker. Det sa jeg til meg selv, fordi jeg i det hele tatt gidder å mene noe om andres folks trusebruk... Og nei, ikke bare unge jenter 20+/- som bruker det i en periode. Du virker ganske uvitende, men ærlig talt det er vel ingen som krever at man skal gå rundt å sniffe i andres truseskuffer heller. Men da blir det vel litt vulgært å skulle påstå at folk ikke bruker stringtruser. Eller hva? Jeg er ikke så uvitende, serru. Jeg er kanskje bare gammal. Jeg husker at det siste halvdel av 80-tallet florerte av stringtruser, men det var liksom bare et blush. De forsvant igjen, rett og slett. Så om du nå sier at stringtrusa har fått sin renessanse... Vel. Jeg oppholder meg ganske mye i nærheten av folk i bare trusa (ja, nå kan du lure nå...), så jeg har "snokt" litt. Dog IKKE sniffet. Vulgært å påstå at folk ikke bruker stringtruser? Da bruker vi i såfall ordet vulgært på veldig ulike måter. Anonymous poster hash: 1c615...352
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #70 Skrevet 6. april 2015 Lurer på hvilke butikker du handler i da. Flyter jo over av stringtruser i de fleste butikker som selger undertøy, og det ville det neppe gjort om de ikke hadde solgt bra. Det går vel mest i Lindex, Kapp Ahl, HM og Cubus. Anonymous poster hash: 1c615...352
SRC Skrevet 6. april 2015 #71 Skrevet 6. april 2015 Det går vel mest i Lindex, Kapp Ahl, HM og Cubus. Anonymous poster hash: 1c615...352 Det er jo drøssevis av stringtruser i alle de nevnte (litt usikker på KappAhl ettersom jeg aldri handler der selv) 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #72 Skrevet 6. april 2015 Det er jo drøssevis av stringtruser i alle de nevnte (litt usikker på KappAhl ettersom jeg aldri handler der selv) Snodig. Ikke der jeg ser, i hvertfall. Men jeg tror deg. Kanskje er bare stringtruser så usj for meg at jeg overser dem. Anonymous poster hash: 1c615...352
SRC Skrevet 6. april 2015 #73 Skrevet 6. april 2015 Snodig. Ikke der jeg ser, i hvertfall. Men jeg tror deg. Kanskje er bare stringtruser så usj for meg at jeg overser dem. Anonymous poster hash: 1c615...352 Haha, ja kanskje det. Men nå skal jeg virkelig ikke sitte her og diskutere truser lengre
sweg Skrevet 6. april 2015 #74 Skrevet 6. april 2015 Må du være sexy på trening? Nei. Stringtruser er langt fra sexy i mine øyne forresten, men jeg foretrekker heller det enn trusekant eller at folk kan skimte trusa mi (om jeg skulle være tom for svarte truser) hver gang jeg bøyer meg ned.
skreppamedleppa Skrevet 6. april 2015 #75 Skrevet 6. april 2015 (endret) Altså, noen klarer jo å få det til å høres ut som at de skal slike trusene etter bruk, eller ta de av seg etter bruk og bruke de til serveringsfat. På en truse kommer det bakterier om det så er snakk om bestemorstruser, mammatruser, manne truser, string truser, og rosa små søte feminine truser vil det alle som en komme bakterier på. Noen kan bare bruke boksere og hipstere og fremdeles slite med underliv plager, og noen kan ha kun string truser og aldri ha så mye som et lite snev av det. Men en ting er sikkert, uansett om du går i nikkers truser, eller string truser så er ikke en brukt truse hygienisk. De som kun bruker boxere har ikke et mer kloret anus enn de som kun bruker string, eller har truser de kan bruke til å servere svigermor kjøttkaker på. Selv bruker jeg det meste alt etter hva som passer best den dagen. Fra string til boxere og alt oppleves like behagelig og jeg har enda ikke opplevd et eneste underliv plage eller følt at det ene er mer hygienisk enn det andre. Endret 7. april 2015 av skreppamedleppa 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #76 Skrevet 7. april 2015 Altså, noen klarer jo å få det til å høres ut som at de skal slike trusene etter bruk, eller ta de av seg etter bruk og bruke de til serveringsfat. På en truse kommer det bakterier om det så er snakk om bestemorstruser, mammatruser, manne truser, string truser, og rosa små søte feminine truser vil det alle som en komme bakterier på. Noen kan bare bruke boksere og hipstere og fremdeles slite med underliv plager, og noen kan ha kun string truser og aldri ha så mye som et lite snev av det. Men en ting er sikkert, uansett om du går i nikkers truser, eller string truser så er ikke en brukt truse hygienisk. De som kun bruker boxere har ikke et mer kloret anus enn de som kun bruker string, eller har truser de kan bruke til å servere svigermor kjøttkaker på. Selv bruker jeg det meste alt etter hva som passer best den dagen. Fra string til boxere og alt oppleves like behagelig og jeg har enda ikke opplevd et eneste underliv plage eller følt at det ene er mer hygienisk enn det andre. Skreppamedleppa ordner alltid opp Anonymous poster hash: 42142...22f 2
Gjest imperio Skrevet 7. april 2015 #77 Skrevet 7. april 2015 Bruker boxere, Bruker normale jeans, og de vises ikke... trur jeg. Men det finnes boxere og truser som ikke skal vises. Stringtruser er uhygeniske, men en gang i blant går vell greit, men ikke til daglig.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #78 Skrevet 7. april 2015 Trodde stringtrusene daua tidlig nittitall! Blodharry, synes jeg. Anonymous poster hash: 1c615...352 Harry? Du mener altså at en type undertøy er harry? Stringens funksjon er at den er så godt som usynlig under klær (brukt i riktig størrelse). Du mener altså at et undertøy du ikke ser på andre at de bruker er harry, kan du utdype hva det er med dette usynlige plagget som er harry? Anonymous poster hash: c7687...63c 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #79 Skrevet 7. april 2015 Joa. Og jeg har vel sett stringtruser, men det bugner ikke akkurat av dem... Trener regelmessig i basseng, og det er ikke ofte jeg ser folk iføre seg en stringtruse, gitt. Ikke at jeg følger så veldig nøye med på denslags ( ), men lell... Anonymous poster hash: 1c615...352 Jeg bruker stingtruser til hverdags, men når jeg er i svømmehallen og skal skifte ut av badedrakten så skifter jeg til hipster/bokser, jeg føler meg ikke vel i string blandt alle damene Anonymous poster hash: 60210...242
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #80 Skrevet 7. april 2015 Det som jeg har hatt problemer med med disse trusene er at trusekanten krøller seg Når du skal ta på buksa, og lager en mega trusekant.Anonymous poster hash: a49e6...d12 Hvis du retter trusa ut mens du har på deg buksa, krøller den seg senere da? Eller holder den seg på plass så lenge du har på deg buksa uten å ta den av liksom? Anonymous poster hash: b33c6...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå