Gå til innhold

Bruker du stringtruse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å tenke på hvor uhygenisk det egentlig er å bruke stringtruse. Det kommer jo masse bakterier fra rumpa i vagina, og det kan jo ikke være bra for balansen der nede?

Hvis du ikke bruker string - hva bruker du da? Vanlig truse vises jo gjennom buksa? Ikke særlig sjarmerende spør du meg..

Anonymous poster hash: b33c6...adb
Gjest Haaploes
Skrevet

Sikker på at det ikke er buksene dine som er for trange?

Skrevet

Jeg bruker string, kan være at det er uhygienisk men jeg har aldri hatt problemer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er buksene dine som er for trange?

For stramme? De fleste jenter bruker da trange jeans til vanlig, og hvis vi da skal bruke vanlig truse vil den jo synes? Forsåvidt med en slapp bukse også, når man går vil den jo synes igjennom.

• Liker 4
Skrevet

Blondetruser, de er fantastiske! Sitter bra og breier seg fabelaktig over rumpeballene.

Vinn-vinn!

• Liker 1
Skrevet

Eier en del stringtruser, og disse brukes kun under treningstightsen! Tar dem av så fort jeg er hjemme igjen, for jeg synes ikke de er særlig behagelige. Forferdelige å sove i også.

• Liker 2
Gjest Haaploes
Skrevet

For stramme? De fleste jenter bruker da trange jeans til vanlig, og hvis vi da skal bruke vanlig truse vil den jo synes? Forsåvidt med en slapp bukse også, når man går vil den jo synes igjennom.

Min erfaring er at passende bukser i et stoff med normal tykkelse dekker "vanlige" truser dersom trusene er i riktig størrelse også.

Ellers er det jo ikke sånn at man bare har "vanlig truse" og string å velge mellom - det finnes en hel jungel der ute! Jeg er storfan av såkalte cheeky hipsters.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker boxer, har aldri likt stringtruser.

Anonymous poster hash: 7b309...0dd
AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun stringtruser egentlig foruten under mensen (da varierer det veldig).. Sover ikke med da jeg sover uten.

Hender forresten jeg bruker boxer eller truser på søndager eller skikkelig sløvedager ☺

Anonymous poster hash: 488d5...792

Gjest HeiHade
Skrevet

Til visse antrekk, f.eks kjole og stramme bukser som har et stoff der trusa vil synes gjennom. Ellers synes jeg hipstere er mer behagelige og finere.

Gjest ELuna
Skrevet

Bruker string en veldig sjelden gang. Bruker som regel hipstere, de pleier ikke å synes under vanlige bukser.

Skrevet

Nei, bruker ikke string, bruker hipsters uten sømnlangs kanten. Synes ikke gjennom trange bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun stringtruse, ikke bestemortruser (hipster)

Anonymous poster hash: b6603...22e

• Liker 4
Skrevet

Bruker enten vanlige truser, hipstere eller boksere. Har noen sømløse jeg bruker dersom jeg skal bruke klær hvor en trusekant blir veldig synlig. Stringtruser har jeg ikke brukt på mange år. Ikke er det behagelig og ikke er det pent.

AnonymBruker
Skrevet

Stringtruser er det eneste som funker for meg. Jeg er "velsignet" med stor rumpe, og absolutt alle andre typer truser gir meg dobbeltskinke, og i tillegg glir de uten unntak opp i rumpa så de er akkurat like uhygieniske som en string...

Anonymous poster hash: 37c72...9de
  • Liker 5
Skrevet

Stringtruser er det eneste som funker for meg. Jeg er "velsignet" med stor rumpe, og absolutt alle andre typer truser gir meg dobbeltskinke, og i tillegg glir de uten unntak opp i rumpa så de er akkurat like uhygieniske som en string...

Har akkurat samme problem selv :/ så bruker som regel stringtruse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Rompa mi er ikke spesielt stor da, men det er nok formen på den som gjør det.

Ikke at jeg skjønner hvorfor string er så uhygenisk da. Den flytter seg jo ikke fra rumpehull og gnir seg frem og tilbake i underlivet. Den er på plass akkurat der jeg "la" den.

Anonymous poster hash: 6be76...c61

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Rompa mi er ikke spesielt stor da, men det er nok formen på den som gjør det.

Ikke at jeg skjønner hvorfor string er så uhygenisk da. Den flytter seg jo ikke fra rumpehull og gnir seg frem og tilbake i underlivet. Den er på plass akkurat der jeg "la" den.

Anonymous poster hash: 6be76...c61

Og den soppen og alle underlivsplagene har jeg aldri lagt noe merke til.

Anonymous poster hash: b6603...22e

• Liker 3
Skrevet

Bruker både string, hipstere, bokser og halvstring, aldri ordentlig truser, liksom. Skjønner ikke helt hvorfor string er så mye mer uhygienisk enn f.eks hipstere? Begge to gnager seg inn i rumpa og ligger på plass der.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...