Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med svettelukt. De eneste deodorantene som har funket for meg er "kremdeodoranter"/sticks. Jeg har prøvd dove sine og sterilan, men de legger seg ofte som hvite klumper under armen.

Har du en annen stick-deodorant å anbefale?

Anonymous poster hash: a8e3e...a96
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den lyseblå til Biotherm.

Anonymous poster hash: 1cebd...57b
AnonymBruker
AnonymBruker
Gjest Dansedilla
Skrevet

Jeg liker dove invisible stick, den gir ikke flekker på klærne og klumper seg ikke så lett. Jeg har ikke funnet den i Norge, så jeg hamstrer hver gang jeg er i Sverige.

AnonymBruker
Skrevet

Dove Go fresh cucumber and green :) Beste jeg har prøvd! Kan kjøpes på bl.a. sparkjøp og internett :)

Anonymous poster hash: b0f90...374
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

l`Occitane har en stick-deo som er veldig god og drøy i bruk. Tror den heter citrus verbena, selve tuben er i allefall gul.

Anonymous poster hash: a97da...12a
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Men jeg mener egentlig slik "kremstick", slik du kan skyve oppover som en leppestift.

Anonymous poster hash: a8e3e...a96

Den jeg foreslo fra Biotherm får du også som stick. Bildet var bare for å vise fargen. Mener de har en lysegrønn også så det er fort gjort å forveksle farge. Den lysegrønne lukter ikkw noe godt syns jeg. Den lyseblå er mild og effektiv.

Her er sticken: http://www.parfumdreams.de/Img/Art/7/Biotherm-Deo-Pure-Deo-Pure-Deodorant-Stick-10953.jpg

Anonymous poster hash: 1cebd...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...