Gå til innhold

En nabo har reist ifra kattene sine!

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun måtte også i en liten periode i fengsel. Alle kattene lever hos en snill dame i dag. Har jevlig kontakt med damen og kattene 😊

Anonymkode: 7e888...9a4

Trist det var bare en liten periode da, men godt at hun ikke får ha dyr igjen og at det går bra med kattene nå. Takk for info :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Pan skrev:

Trist det var bare en liten periode da, men godt at hun ikke får ha dyr igjen og at det går bra med kattene nå. Takk for info :) 

TS her. Syntes jegmåtte gi dere litt info. Dama som reiste fra kattene sine vet nå at det var jeg som var skyld i at hun ALDRI mer får lov og noe dyr igjen, og det er hun sinna på meg for. Men jeg ga faen. Det var min plit og hjelpe katter i nød. Men heldigvis fikk kattene raskt et godt og nytt hjem, noe som varmer mitt og flere sine hjerter håper jeg :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Syntes jegmåtte gi dere litt info. Dama som reiste fra kattene sine vet nå at det var jeg som var skyld i at hun ALDRI mer får lov og noe dyr igjen, og det er hun sinna på meg for. Men jeg ga faen. Det var min plit og hjelpe katter i nød. Men heldigvis fikk kattene raskt et godt og nytt hjem, noe som varmer mitt og flere sine hjerter håper jeg :)

Tror nok jeg hadde gitt bra f** i om hu hadde blitt sur på meg ja 😅 møkkakjerring

Anonymkode: 0f0b5...db6

• 4 uker senere...
Gjest Promqueen
Skrevet

Jeg hadde gitt fullstendig f i om denne damen hadde vært snill ellers eller ikke. Hadde nok gitt henne huden full og ikke brydd meg stort om å bli hennes største fiende. Hadde også meldt henne ti, Mattilsynet og ikke vært redd for å fortelle henne det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...