Gjest PaN Skrevet 12. februar 2019 #41 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun måtte også i en liten periode i fengsel. Alle kattene lever hos en snill dame i dag. Har jevlig kontakt med damen og kattene 😊 Anonymkode: 7e888...9a4 Trist det var bare en liten periode da, men godt at hun ikke får ha dyr igjen og at det går bra med kattene nå. Takk for info
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #42 Skrevet 12. februar 2019 6 timer siden, Pan skrev: Trist det var bare en liten periode da, men godt at hun ikke får ha dyr igjen og at det går bra med kattene nå. Takk for info TS her. Syntes jegmåtte gi dere litt info. Dama som reiste fra kattene sine vet nå at det var jeg som var skyld i at hun ALDRI mer får lov og noe dyr igjen, og det er hun sinna på meg for. Men jeg ga faen. Det var min plit og hjelpe katter i nød. Men heldigvis fikk kattene raskt et godt og nytt hjem, noe som varmer mitt og flere sine hjerter håper jeg Anonymkode: 7e888...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #43 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Syntes jegmåtte gi dere litt info. Dama som reiste fra kattene sine vet nå at det var jeg som var skyld i at hun ALDRI mer får lov og noe dyr igjen, og det er hun sinna på meg for. Men jeg ga faen. Det var min plit og hjelpe katter i nød. Men heldigvis fikk kattene raskt et godt og nytt hjem, noe som varmer mitt og flere sine hjerter håper jeg Anonymkode: 7e888...9a4 Tror nok jeg hadde gitt bra f** i om hu hadde blitt sur på meg ja 😅 møkkakjerring Anonymkode: 0f0b5...db6
Gjest Promqueen Skrevet 7. mars 2019 #44 Skrevet 7. mars 2019 Jeg hadde gitt fullstendig f i om denne damen hadde vært snill ellers eller ikke. Hadde nok gitt henne huden full og ikke brydd meg stort om å bli hennes største fiende. Hadde også meldt henne ti, Mattilsynet og ikke vært redd for å fortelle henne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå