Gå til innhold

Kjendiser som er pene selv uten sminke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å tenke på kjendiser som noe guddommelig, ja jeg vet.. litt komisk :fnise:

"Kjendiser er vanlige mennesker de også, og de eldes som alle andre". Joda joda, men jeg liker å ha noen å se litt opp til, noen å tenke wow om, kall det gjerne forbilder - selv om jeg er en heterofil dame kan jeg fint google kjendisdamer og tenke wow! :wow:

Men jeg blir ofte skuffet når jeg ser kjendisene uten sminke.. da ser de så.. ja.. ganske så ordinære ut. Det finnes dog noen kjendiser som er pene selv uten sminke, bl.a Emilia Clarke og Jessica Alba. Hvilke kjendiser synes du er pene selv uten sminke? :)

Anonymous poster hash: 81a9f...2d0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig noen utenfor omgangskretsen til disse menneskene har sett dem HELT uten sminke?

Anonymous poster hash: db74f...2c6

AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig noen utenfor omgangskretsen til disse menneskene har sett dem HELT uten sminke?

Det finnes mange paparazzier...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Rihanna er pen uten sminke :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange paparazzier... Anonymous poster hash: 81a9f...2d0

Og det VET kjendisene....

AnonymBruker
Skrevet

Demi Lovato. Skulle gjerne hatt huden hennes.

Anonymous poster hash: fe1da...d42

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og det VET kjendisene....

Så du mener at alle kjendiser alltid har på noe sminke? :vetikke: Jeg har sett kjendiser bilder av kjendiser med kritthvite øyevipper og "problemhud" som vanlige folk, og de ser ikke veldig begeistret ut for å bli knipset bilde av, så de har neppe på bare litt sminke for å være forberedt for paparazzien som lurer i buskene utenfor hjemmet sitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like vakker uten sminke. Jeg har veldig fin hudtone og ingen urenheter, naturlig mørke vipper og bryn og fin farge på leppene. Det er ikke bare kjendiser som er så heldige.

Anonymous poster hash: 97907...b20
  • Liker 4
Skrevet

Nesten alle kjendiser er pene uten sminke.

Skrevet

Jeg mener nesten alle kjendiser er pene selv uten sminke. Det er jo ansiktstrekkene som gjør dem pene :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som regel de med klassiske trekk - symmetri, liten nese, store oyne og fyldige lepper, flott hår osv.

Natalie Portman, Rosie Huntington-Whiteley, Angelina Jolie.

Anonymous poster hash: 1b7fe...de3
AnonymBruker
Skrevet

Angelina Jolie er stygg både med og uten sminke

Anonymous poster hash: a5780...8cb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du mener at alle kjendiser alltid har på noe sminke? :vetikke: Jeg har sett kjendiser bilder av kjendiser med kritthvite øyevipper og "problemhud" som vanlige folk, og de ser ikke veldig begeistret ut for å bli knipset bilde av, så de har neppe på bare litt sminke for å være forberedt for paparazzien som lurer i buskene utenfor hjemmet sitt. Anonymous poster hash: 81a9f...2d0

Jeg skal ikke snakke spesifikt om kjendiser, men jeg kjenner jenter som jeg har levd tett på som jeg aldri har sett HELT uten. Jeg har vanskelig for å tro at de ikke er forberedt på en snikfotograf i de aller fleste situasjoner.

Skrevet

Jeg er like vakker uten sminke. Jeg har veldig fin hudtone og ingen urenheter, naturlig mørke vipper og bryn og fin farge på leppene. Det er ikke bare kjendiser som er så heldige.

Anonymous poster hash: 97907...b20

Da er vi to :)

Sminke er så absolutt ingen nødvendighet. Hvem var det som fant på det? Jeg hater å bruke sminke, og jeg ser ikke på noen som mindre pene om de ikke bruker det. Det gjør ikke noe å være helt naturlig, istedenfor å "kle på seg" så mye ekstra i ansiktet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er vi to :)

Sminke er så absolutt ingen nødvendighet. Hvem var det som fant på det? Jeg hater å bruke sminke, og jeg ser ikke på noen som mindre pene om de ikke bruker det. Det gjør ikke noe å være helt naturlig, istedenfor å "kle på seg" så mye ekstra i ansiktet!

Ikke rart du ser på sminke som en ikke-nødvendighet når du selv ikke har noen urenheter, mørke bryn og vipper og fin farge på leppene.

Anonymous poster hash: ccb0d...c5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart du ser på sminke som en ikke-nødvendighet når du selv ikke har noen urenheter, mørke bryn og vipper og fin farge på leppene.

Anonymous poster hash: ccb0d...c5a

Godt poeng. Jeg hadde også vært pen uten sminke om jeg hadde hatt brynshår og huden ikke var dekket av kvisearr.

Anonymous poster hash: 50686...f52

AnonymBruker
Skrevet

Angelina Jolie er stygg både med og uten sminke

Anonymous poster hash: a5780...8cb

:sjokkert: Jaja, deg om det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...