Gå til innhold

Slette eller fortsette med tinder når jeg dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "dater" en nå, eller jeg vet ikke helt om jeg vil kalle det dating. Vi traff hverandre på tinder og har møttes 3 ganger etter det. Jeg har spurt han litt hva han tenker om oss, og han sier "jeg vet ikke helt enda, men venner kan vi være uansett". Jeg vet ikke helt om jeg skal tolke det som en konklusjon på at han bare vil være venner? Eller skal jeg tolke det som om han vil være venner, og så se det an etterhvert som vi blir kjent?

Men spørsmålet mitt er egentlig om det er ok at jeg logger meg inn på tinder igjen og begynner å prate med andre? Jeg ser etter kjæreste, ikke et venneforhold. Og jeg vil helt ærlig ikke vente evig på at han skal finne ut av hva han vil. Men hvis han innen rimelig tid finner ut hva han vil, så er det jo ok og da vil jeg jo slette tinder.

Anonymous poster hash: a04ac...fb3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du vil, du skylder ham ingenting.

Anonymous poster hash: 947f2...971

AnonymBruker
Skrevet

Men spørsmålet mitt er egentlig om det er ok at jeg logger meg inn på tinder igjen og begynner å prate med andre?

Det er ok! Gjør det du har lyst til. Når dere har avklart at dere er exclusive så bør du slutte med tinder. Inntil det kan du flørte og knulle hvem du vil.

Anonymous poster hash: c53fd...0f9

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er vel uansett et dårlig sted å møte folk? Går jo bare på utseende... Kjøttmarked.

Gjest rådyr
Skrevet

Tinder er vel uansett et dårlig sted å møte folk? Går jo bare på utseende... Kjøttmarked.

Det blir som å ta kontakt med noen på gata eller i butikken, men det gjør man jo aldri selv om man kanskje skulle ønske man turte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg turte det en gang. Fikk ikke nummeret, så ga opp.

Skrevet

Jeg traff kjæresten min på Tinder, så nei, det er ikke kun et kjøttmarked. Det er klart, det er mange som bruker Tinder til det formålet, men ikke alle.

TS: jeg fant etter hvert ut at Tinder var ganske kjedelig etter jeg møtte min nåværende kjæreste. Slettet brukeren etter et par måneder med dating, men brukte ikke profilen så mye i mellomtiden :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr og er fremdeles på tinder.

Vi har blitt enige om at frem til vi blir eksklusive kan vi gjøre som vi vil:)

På en måte kunne jeg bare ha sletta tinder, men samtidig liker jeg å være der.

Anonymous poster hash: bf2c1...d18

Skrevet

Du trenger jo ikke slette profilen før du vet dere er eksklusive og ting går rett vei. Er jo bare å la være å bruke appen mens dere aktivt dater.

Skrevet

Å slette tinder etter noen få dater, det blir litt som å stille med brudekjolen på date.

Dating er å treffe folk, bli kjent med de. Ikke noen forpliktelse til å si enten hadet når man ser at det ikke er noe der, eller til å bestemme seg for å gå videre. I alle fall ikke før man begynner å ha sex...

Tinder er verken det ene eller det andre. Det er enda et verktøy i skuffen for å treffe folk. Hverken mer eller mindre. Man avgjør jo sjøl om man skal pule etter to meldinger, eller om man bruker det for å finne mennesker man ellers ikke ville truffet... Jeg skjønner ikke den dømmende holdninga.

"Sexgal" var et uttrykk som burde holde seg på andre siden av 1990.

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er vel uansett et dårlig sted å møte folk? Går jo bare på utseende... Kjøttmarked. Anonymous poster hash: c53fd...0f9

Tinder er et fantastisk hjelpemiddel:)

Jeg møtte en fyr i jobbsammenheng, hadde jeg ikke gjort det hadde jeg aldri hjerta han på tinder, hadde vi ikke hatt tinder hadde vi ikke møtt hverandre igjen

Anonymous poster hash: bf2c1...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...