AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Ja, det er selvmord jeg trenger, og - ikke kom med at det ikke er løsningen. Kommer ikke til å skrive noe om situasjon osv. Jeg vil bare ha er svar. Noen legemidler, uten resept? ( har ingen allergier, sykdommer osv så har ikke sterke medisiner tilgjengelig annet en min mors migrene tabletter som jeg aldri finner). Anonymous poster hash: 365ed...08c
Mynona Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Mynona, mod. 3
Anbefalte innlegg