Gå til innhold

Erfaring med chlorella og/eller spirulina?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirert av en annen tråd:

Jeg har vurdert å kjøpe spirulina og cholrella, men vil ikke kaste vekk penger på noe som kanskje ikke har noe for seg. Har noen positiv erfaring med disse produktene over tid? Jeg har en tendens til å kaste meg på nye trender, kanskje gi opp før jeg ser resultater, men er dette kanskje verdt investeringen?

Hvilke fordeler har dere opplevd? Eller ikke?

Og hvordan bruker dere supplementene? Blandet i juice/smoothies? Kapsler?

Setter stor pris på alle tips og all erfaring :blomst:

Anonymous poster hash: 1973f...14c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Inspirert av en annen tråd:Jeg har vurdert å kjøpe spirulina og cholrella, men vil ikke kaste vekk penger på noe som kanskje ikke har noe for seg. Har noen positiv erfaring med disse produktene over tid? Jeg har en tendens til å kaste meg på nye trender, kanskje gi opp før jeg ser resultater, men er dette kanskje verdt investeringen? Hvilke fordeler har dere opplevd? Eller ikke? Og hvordan bruker dere supplementene? Blandet i juice/smoothies? Kapsler? Setter stor pris på alle tips og all erfaring :blomst:Anonymous poster hash: 1973f...14c

Jeg blir sikkert korsfestet, men dette er bare dyr svindel. Det finnes ingen vitenskapelig holdbar dokumentert effekt av dette som du ikke kan få av å spise sunt og normalt.

Men noen vil gjerne ha pengene dine. Mange av dem.

Anonymous poster hash: b9d61...e71

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unnskyld språket, men fy faen innerst i granskogen - det rakna fullstendig for magen min!! Det hjelper dessuten svært lite. Bruk heller pengene dine på god, sunn og næringsrik, vanlig mat! :)

Anonymous poster hash: 1a2d6...769
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min ble anbefalt å bruke chorella av en person som har klinikk og veileder andre i bruk av naturmedisin. Han kjøpte produktet selv om det er fryktelig dyrt, han fikk veldig ondt i magen av det og måtte kaste alt sammen.

Anonymous poster hash: 26257...27c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukt spirulina kapsler i flere år. Fått mer energi , bedre hud blant annet. Tar ikke med meg på reise osv , og merker godt forskjellen når jeg ikke tar det i hvert fall.

Anonymous poster hash: d1eb0...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner ei som tok de da hun hadde veldig lav blodprosent. Hun fikk normal blodprosent etterhvert, og hun mente og at håret vokste raskere.

Anonymous poster hash: 0bfdb...980
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg blir sikkert korsfestet, men dette er bare dyr svindel. Det finnes ingen vitenskapelig holdbar dokumentert effekt av dette som du ikke kan få av å spise sunt og normalt.

Men noen vil gjerne ha pengene dine. Mange av dem.

Spikeren på hodet. Det er egentlig ingenting å diskutere engang, like lite som hvorvidt jorden er rund eller flat. Det er på ingen måte usunt, men alt det inneholder kan man helt enkelt få for maks en prosent av prisen. Mye som kan diskuteres, men næringsinnhold og priser er jo faktaopplysninger, ikke meninger.

Så det skader ikke, men det er penger ut av vinduet om man ikke av en eller annen grunn kan spise som normalt.

Anonymous poster hash: a598c...dfa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner ei som tok de da hun hadde veldig lav blodprosent. Hun fikk normal blodprosent etterhvert, og hun mente og at håret vokste raskere. Anonymous poster hash: 0bfdb...980

Det er ikke uvanlig blant kvinner i fertil alder å ha lav blodprosent iblant, og vet du hva? Hvis det ikke er en sykelig årsak til det, men det helt vanlige månedlige blodtapet, så fikser kroppen det helt selv. Det tar bare litt tid. F. eks. så lang tid som det tar å tro at det er et resultat av slike humbugprodukter. Det er nok ikke første gang hun har hatt fluktuasjoner i blodprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke uvanlig blant kvinner i fertil alder å ha lav blodprosent iblant, og vet du hva? Hvis det ikke er en sykelig årsak til det, men det helt vanlige månedlige blodtapet, så fikser kroppen det helt selv. Det tar bare litt tid. F. eks. så lang tid som det tar å tro at det er et resultat av slike humbugprodukter. Det er nok ikke første gang hun har hatt fluktuasjoner i blodprosent.

Men det er jo ikke humbug produkter, det er jo næring.

Anonymous poster hash: 0bfdb...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...