Gå til innhold

Kunne du datet en politisk engasjert mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du datet en mann som var skikkelig engasjert i politikk, f. eks. en som hadde et verv i AUF, Unge Høyre e.l.?

Anonymous poster hash: 7c2ed...45d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja, hvis vi hadde samme meninger.

Anonymous poster hash: c41c3...330
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Si meningene hans var solidaritet, rettferdighet, et godt samfunn og en fremtidsrettet politikk.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kunne ikke datet en mann, men jeg kunne fint datet en jente som var politisk engasjert. Jeg har vært med jenter som har vært helt annerledes politisk/religiøst enn det jeg selv er uten at det har vært et hinder for at vi har hatt det veldig fint. Vi snakket om religion av og til på mitt initiativ, men det ble aldri diskusjoner det var kun samtaler der vi hørte på hverandres synspunkter. Hvorfor la noe som egentlig ikke betyr så mye i det store å det hele eventuelt ødelegge noe mellom to mennesker om man har det fint sammen selv om man ikke har det samme politiske standpunktet?

Skrevet

Neppe, jeg er for gammel....

Men bortsett fra det så ville jeg ikke gjort det da jeg var yngre heller, ettersom jeg synes politikk er dørgende kjedelig. Jeg innser at det er nødvendig og påvirker hverdagen vår, men jeg ville funnet det alt for slitsomt å være sammen med en som var brennende engasjert i den slags. Selv har jeg nemlig null interesse for det , ut over det at jeg benytter stemmeretten og stemmer på det partiet som synes å ha flest av de minst dårlige løsningene.

Skrevet

mest sannsynlig ja, men kommer jo selvfølgelig an på om våre syn på hva et "godt og rettferdig samfunn er" er like.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mest sannsynlig ja, men kommer jo selvfølgelig an på om våre syn på hva et "godt og rettferdig samfunn er" er like.

Godt samfunn: Anti-rasisme, sikkerhetsnett, brorskap, holde høyrekrefter i sjakk, osv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Politisk engasjert og samfunnsengasjert, synes synd på folk som ikke kan navnet på statsleder i Europa.

Anonymous poster hash: 66a3b...f89
Skrevet

Definitivt! Samfunnsengasjement er sexy!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom jeg selv er aktiv i politikken, så ja. Men jeg måtte ha hatt en som har de samme kjerneverdiene som meg. Jeg vet ikke om jeg kunne datet en som var helt på den andre enden av skalaen, kun fordi meningene våre ville vært for forskjellige.

Anonymous poster hash: 7aae2...5a8
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det springer ut fra empati og ikke "vi hvite menn her i norden fortjener alt og resten av verden kan råtne," ja.

Anonymous poster hash: dcff7...79a
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Tenk å date en sosialist, wææææ :bond: :bond:

Blir sikkert klaging på absolutt alt som finnes. Klaging på rasisme,skatt og alt.

Jeg råder dere til å kun date folk som er til høyre for AP, det er noe rart med sosialister. Jeg tror de er skaps-Masokister.

Edit: + Høyre folk tjener bedre og har mye mer klasse :)

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 3
Skrevet

Nei takk. Ser for meg å bestandig måtte forsvare meningene mine... Og det er ikke bestandig jeg har en god grunn å komme med.

AnonymBruker
Skrevet

Politisk engasjert og samfunnsengasjert, synes synd på folk som ikke kan navnet på statsleder i Europa.

Anonymous poster hash: 66a3b...f89

Synes faktisk det er turn-off med folk som knapt kan si navnet på statslederen i Frankrike, Tyskland og England.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke en i ungdomsorganisasjonene nei, :hoho:

- men absolutt en i nevnte moderpartier.

Politikk interesserer meg, og ved å bryne meninger med noen som innehar et verv så går påvirkningen begge veier.

Beslutningsprosesser og deres dynamikk har alltid vært et svært interessant område i alle sammenhenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en i ungdomsorganisasjonene nei, :hoho:

- men absolutt en i nevnte moderpartier.

Politikk interesserer meg, og ved å bryne meninger med noen som innehar et verv så går påvirkningen begge veier.

Beslutningsprosesser og deres dynamikk har alltid vært et svært interessant område i alle sammenhenger.

Er det noen partier du IKKE kunne datet?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen partier du IKKE kunne datet?

SV, Rødt-Kommunistene og Arbeiderpartiet, Nazister og Islamsk Parti.

Anonymous poster hash: 66be1...e48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg helt klart.

Anonymous poster hash: 7ac6f...d4b
AnonymBruker
Skrevet

SV, Rødt-Kommunistene og Arbeiderpartiet, Nazister og Islamsk Parti.

Anonymous poster hash: 66be1...e48

Rødt og Nazistene er jo motsatte partier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, så mye intriger og kamper og baksnakking og ryggdolking og utroskap og dritt som det er i de politiske partiene så holder jeg meg langt unna.

Anonymous poster hash: 05481...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...