Gå til innhold

Pia Haraldsen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Eh nei, men det var vel du som mente at vi sikkert var en av de som banket opp småjenter som trodde de var noe? Begynner det å bli vanskelig å følge med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
Eh, men det var vel du som mente at jeg og Kverula sikkert var en av de som banket opp småjenter som trodde de var noe? Begynner det å bli vanskelig å følge med nå?

Ja, siden dere var så store motstandere av Pia, så lurte på det.

Og mitt svar til ditt svar om at jeg sikkert hadde mye erfaring med slik, så betydde så klart mitt svar at ja, de fleste jeg treffer på blir svar skyldige, men antar at du tok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg skjønte at du holdt på å skryte av deg selv igjen ja..

gjesp. Skjønner ingenting du. Finne noen andre og diskutere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Gått tom for argumenter nå? Det finnes også former for psykisk vold vet du..

Hvis du har startet med det er den nok litt for svak for meg. Men hvis du forsøker å starte med det, sier det vel sitt.

Uansett jenter, saken er iallfall for meg utdebatert. Årsaken til at flere kvinner enn menn har noe mot PH, sier mer enn nok for meg. Klarer dere å se deres eget kjønn i et kritisk lys noen sekunder, ser dere nok det dere og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har startet med det er den nok litt for svak for meg. Men hvis du forsøker å starte med det, sier det vel sitt..

Jeg trodde du var såpass smart at du skjønte at jeg siktet til deg og dine dårlige skjulte hentydninger om hvor dum jeg var.. Men jeg overvurderte deg vel da. Virket som du hadde gått tom for argumenter, siden det eneste du hadde å komme opp med var kritikk av meg som person. En ganske kjent debatteknikk det der..

Uansett jenter' date=' saken er iallfall for meg utdebatert. Årsaken til at flere kvinner enn menn har noe mot PH, sier mer enn nok for meg. Klarer dere å se deres eget kjønn i et kritisk lys noen sekunder, ser dere nok det dere og.[/quote']

Blir du alltid så sur når du ikke får viljen din? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg trodde du var såpass smart at du skjønte at jeg siktet til deg og dine dårlige skjulte hentydninger om hvor dum jeg var..

Har ikke antydet at du var dum. Usikker?

Sur når jeg ikke får viljen min? Tja, dette er et diskusjonsforum og det er ikke snakk om å få viljen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vil gjerne ha det siste ordet ikke sant?

Å nei da.. Du har ikke antydet noe som helst du. :rosaengel:

Skjønner ingenting du. Finne noen andre og diskutere med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Men du vil gjerne ha det siste ordet ikke sant?

Å nei da.. Du har ikke antydet noe som helst du. :rosaengel:

haha :) Touché. glemte den. Det var bare et forsøk på å komme på samme debattnivå som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Selvfølgelig, det var pga av meg, ikke pga av deg. *blond igjen*

:gjeeesp:

Vi har tydligvis med en kvinne som ikke kan innrømme feil. Leser du tråden en gang til så klarer du sikkert følge utviklingen av debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder.. Og det er sikkert ingen tilfeldighet at denne beskrivelsen (bortsett fra kjønn kanskje) passer perfekt på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
At du gidder.. Og det er sikkert ingen tilfeldighet at denne beskrivelsen (bortsett fra kjønn kanskje) passer perfekt på deg selv.

Leker bare (med) deg, jeg. Du selv må da også se at vi debatterer likt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg synes du har debattert dårlig lenge' date=' og det er godt du endelig innrømmer det. :sjarmor:[/quote']

Dårlige debatter og kanskje dårlige motstandere bruker man ikke energi på, og resultatet blir seff dårlig. I gode og meningsfulle debatter der jeg har noe å bidra med, debatterer jeg ikke dårlig. Men det får jeg kanskje ikke lov å si, med alle disse jante-folkene her inne, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ser for meg dere som de jentene i gata som banka en som var mindre, men som trodde hun var kul, og syntes hun var teit da mammaen og ikke henne selv kom og kjefetet på dere.

BUSTED! :sjokk:

*tusler ut med halen mellom bena og janteloven under armen*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges.

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Dessuten ser det ikke ut til at diskusjonen holder seg på rett spor!

Lea (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...