Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #41 Del Skrevet 25. august 2004 Store ord bør vel etterfølges av store handlinger bør det ikke? Og falltiden ER kortere når du forteller et helt land om dine kunnskaper og ferdigheter. Joa, men det er ikke romfartvitenskap hun skal skrive om. Hun skal skrive se&hør-relatert socitetstullball. Slike handlinger blir aldri like store som ordene rundt det. Forøvrig hvis vaskekonen din tror hun er en prinsesse bør du nok kanskje foreslå at hun går til en lege istedet for å prøve å få henne ned på jorda selv. Mange kvinner/jenter liker å bli behandlet som prinsesser, så jeg tror jeg fortsetter å behandle henne som en. Kanskje flere slutter å bry seg om andre prinsessewannabes hvis de også blir behandlet som en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2004 #42 Del Skrevet 25. august 2004 Ok. Jeg har lurt på lenge, men nå er jeg overbevist; Det er ikke gutta som har skyld i at mange av oss har komplekser for kropp og utseeende. Det er jenter selv. Og media, da. Liker å bli behandlet som en prinsesse, jeg. Men det er visst ikke lov, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #43 Del Skrevet 25. august 2004 Ok. Jeg har lurt på lenge' date= men nå er jeg overbevist; Det er ikke gutta som har skyld i at mange av oss har komplekser for kropp og utseeende. Det er jenter selv. Og media, da. Liker å bli behandlet som en prinsesse, jeg. Men det er visst ikke lov, nei. Dagen kvinnen får like stor tro på seg selv som hun forventer at andre skal ha i henne, blir mye løst. Men innnen den tid, og etter for så vidt, ønsker jeg å kunne behandle en kvinne som en prinsesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #44 Del Skrevet 25. august 2004 Er det bare meg eller tok denne tråden en litt merkelig retning plutselig? :klø: Og for the record; Denne tråden ligger på Skråblikk og generaliseringer gjør den ikke? Ok. Jeg har lurt på lenge' date=' men nå er jeg overbevist; Det er ikke gutta som har skyld i at mange av oss har komplekser for kropp og utseeende. Det er jenter selv. Og media, da.[/quote'] Trakk du denne konklusjonen ut av denne tråden GreenSky? I såfall er jeg imponert.. Og jeg er selvfølgelig schempemisunnelig på prinsesse-Pia. Det er jo den eneste grunnen til at vi kvinner stiller oss kritisk til enkelte andre kvinner. Misunnelse og jantelov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #45 Del Skrevet 25. august 2004 Vi kvinner elsker å baksnakke andre kvinner vi misunner Fortell oss noe nytt'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2004 #46 Del Skrevet 25. august 2004 Så fint at jeg imponerer, da. Og ja - har fått med meg at tråden ligger på skråblikk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #47 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg stusset også litt over den der! Men det er jo godt man kan trekke NOE ut av denne tråden! -hvis man får det til! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #48 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg elsker å kverulere, men desverre blir jeg gjennomskuet litt for ofte av intelligente kvinnene her på KG. (Pia Haraldsen er dessuten kusinen min!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2004 #49 Del Skrevet 25. august 2004 Var litt oppgitt da jeg skrev det innlegget. Satte ting på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. august 2004 #50 Del Skrevet 25. august 2004 Eva Sannum har vist seg som en dyktig tekstforfatter i reklamebransjen, hun har jeg stor sans for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #51 Del Skrevet 25. august 2004 Selv om du kverulerer elsker vi å diskutere med intelligente deg' date=' skjønne du. Pia er forresten keen på deg[/quote'] Jo, takk takk Jeg kverulerer forresten sjeldent uten mening. Ikke alltid det er en mening med det ved starten, men finner alltid en god mening på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #52 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg husker ikke hva vi egentlig diskuterte Det er en mening med det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #53 Del Skrevet 25. august 2004 Det er en mening med det meste.. Touché! uten forbehold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. august 2004 #54 Del Skrevet 25. august 2004 Eva Sannum har vist seg som en dyktig tekstforfatter i reklamebransjen' date=' hun har jeg stor sans for [/quote'] Enig! Så, om det stemmer med at vi her på KG ikke takler pene kvinner som "stikker" seg fram, så burde jeg ideelt sett hatet Eva Sannum også. OG Celina Midelfart. Og mange mange flere. Jeg synes det er fullstendig tåpelig å hoste opp samme gamle jantelov, misunnelse, sjalusi-greia og liknende møl HVER bidige gang vi kritiserer/er skeptiske til en person (som tilfeldigvis er pen). Så fordi hun er "pen" da, så kan man ikke få lov til å stille spørsmål rundt denne personen ? Er det bare "stygge" som må tåle slikt ? Er "skjønnhet" virkelig så høyt verdsatt og beskyttet, at vi ikke må si noe stygt om folk som er "pene" ? Samme hva de presterer ? Den holdningen der irriterer meg veldig! Jeg gir gjerne Pia Haraldsen en sjanse til jeg, men foreløpig er inntrykket mitt ikke bra. Forøvrig er jeg enig med Kverula og Malou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #55 Del Skrevet 25. august 2004 Plutselig skjønner jeg hvorfor Valgerd Svarstad Haugland er så omdiskutert. Misunnelse og jantelov selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 25. august 2004 #56 Del Skrevet 25. august 2004 Klart hun er pen hvor pen er jo opp til hver enkelt,smak og behag. for et spm :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #57 Del Skrevet 25. august 2004 Plutselig skjønner jeg hvorfor Valgerd Svarstad Haugland er så omdiskutert. Misunnelse og jantelov selvfølgelig! VS har en helt annen rolle i samfunnet enn PH, så ikke rart at hun er omdiskutert. PH er primært omdiskutert blant jenter, period. Go figure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #58 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg synes det er fullstendig tåpelig å hoste opp samme gamle jantelov, misunnelse, sjalusi-greia og liknende møl HVER bidige gang vi kritiserer/er skeptiske til en person (som tilfeldigvis er pen). Så fordi hun er "pen" da, så kan man ikke få lov til å stille spørsmål rundt denne personen ? Er det bare "stygge" som må tåle slikt ? Er "skjønnhet" virkelig så høyt verdsatt og beskyttet, at vi ikke må si noe stygt om folk som er "pene" ? Samme hva de presterer ? Den holdningen der irriterer meg veldig! Så hvorfor er det bare dere jenter som kritiserer henne da? Jeg tror mange av dere jenter ikke liker jenter som tror de er noe, men som dere ikke tror er noe. Hvorfor skal dere sitter der med dårlig selvtillit alene? Det var vel ofte disse som ble mobbet på skolen av andre jenter. Det er fortsatt jantelov det. Janteloven gjelder ikke bare hvis noen faktisk er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. august 2004 #59 Del Skrevet 25. august 2004 VS har en helt annen rolle i samfunnet enn PH, så ikke rart at hun er omdiskutert. Nååååå.. Er det sånn det henger sammen.. *blond* PH er primært omdiskutert blant jenter' date=' period. Go figure.[/quote'] Også av deg da Tom.. Primært.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. august 2004 #60 Del Skrevet 25. august 2004 Så hvorfor er det bare dere jenter som kritiserer henne da? Fordi dette er et forum med sterke overvekt av kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg