AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Det irriterer meg, samtidig som det irriterer meg enda mer at jeg bryr meg. Jeg har da aldri brydd meg om verken likes eller popularitet. Jeg har ikke ett problem med uhyggelige mennesker, men jeg har et problem med de uhyggelige menneskene som later som de er snille. Bryr du deg om likes og popularitet på Facebook?Anonymous poster hash: 73904...47c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Uhyggelig. http://www.ordetbetyr.com/synonym/uhyggelig Anonymous poster hash: 03f14...b74 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Du mener nok lite hyggelige mennesker? Og nei, likes på FB bryr meg ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5c7c5...eba
globalagogo Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Uhyggelig ja... Hehe. Hvis du mener folk du ikke liker fordi de ikke er hyggelige så betyr det ikke det samme (som de over meg sier:)) Det er for øvrig lite hyggelig av deg å tenke så negativt om andre på nettet. På tide å logge av?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Helt enig med TS, jeg. Vi hadde en forferdelig slem jente i nærmiljøet som var sjefsmobber og lite trivelig å ha med å gjøre. Hun fikk masse likes og hadde likevel hundrevis av venner på FB. Jeg har slettet henne fordi jeg egentlig aldri skjønner hvorfor hun la meg til i utgangspunktet. Anonymous poster hash: e0b42...d52
Havbris Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 De du ikke liker kan du slette fra FB. Så slipper du å irritere deg. Problem solved.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Synes bare det er litt kjedelig om jeg legger ut noe som ingen liker, men så lenge to eller flere liker det, så går det greit. Anonymous poster hash: 5da80...a9c
Gothminister Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Det irriterer meg, samtidig som det irriterer meg enda mer at jeg bryr meg. Jeg har da aldri brydd meg om verken likes eller popularitet. Jeg har ikke ett problem med uhyggelige mennesker, men jeg har et problem med de uhyggelige menneskene som later som de er snille. Bryr du deg om likes og popularitet på Facebook?Anonymous poster hash: 73904...47c Hvem definerer hva og hvem som er uhyggelig? Dette blir jo bare subjektiv synsing. Den du synes er hyggelig, kan andre finne uhyggelig.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Uhyggelig. http://www.ordetbetyr.com/synonym/uhyggelig Anonymous poster hash: 03f14...b74 OK da uttrykket jeg meg feil. Jeg mente å si litt slemme på en fin måte. For vedkommende er ikke offisielt slem men den typen som sier slemme ting når de andre ikke hører eller er til stede.Uhyggelig ja... Hehe. Hvis du mener folk du ikke liker fordi de ikke er hyggelige så betyr det ikke det samme (som de over meg sier:)) Det er for øvrig lite hyggelig av deg å tenke så negativt om andre på nettet. På tide å logge av? Jeg er enig med deg. Det er ikke fint av meg å tenke slik. Jeg burde holde meg for godt til det. Samtidig som jeg ikke burde bry meg om denne personens likes. Jeg tror du har rett utav synet utav sinn. Skal unngå å logge meg inn på face frem over.Helt enig med TS, jeg. Vi hadde en forferdelig slem jente i nærmiljøet som var sjefsmobber og lite trivelig å ha med å gjøre. Hun fikk masse likes og hadde likevel hundrevis av venner på FB. Jeg har slettet henne fordi jeg egentlig aldri skjønner hvorfor hun la meg til i utgangspunktet. Anonymous poster hash: e0b42...d52 De du ikke liker kan du slette fra FB. Så slipper du å irritere deg. Problem solved. Det hørtes irriterende ut. Godt du bare kunne slette den personen. Jeg kan dessverre ikke slette denne personen da vedkommende er i nær familie og ville reagert hvis den var slettet.Synes bare det er litt kjedelig om jeg legger ut noe som ingen liker, men så lenge to eller flere liker det, så går det greit. Anonymous poster hash: 5da80...a9c Den ser jeg. Kanskje ikke legg ut ting på Facebook. Da slipper det å bli så offisielt at få liker det. Hvem definerer hva og hvem som er uhyggelig? Dette blir jo bare subjektiv synsing. Den du synes er hyggelig, kan andre finne uhyggelig. Helt korrekt. Jeg tror også at når man er et slemt mennesket så trenger man ikke kun være den personligheten. I mitt eksempel ser jeg vedkommende være veldig hyggelig mot andre. Dessverre ikke mot meg. Kanskje det er det som er problemet mitt. At vedkommende er så hyggelig mot andre men behandler meg dårlig til tross for at jeg gjør alt jeg kan for å være grei med vedkommende. Men når jeg blir møtt med så mange slemme samtaler som kun er rettet mot meg så blir jeg irritert over at ingen andre ser det eller opplever vedkommende lignende. Når tror jeg at jeg ser det. Neste gang skal jeg si at jeg ikke ønsker å få høre slike stygge ting om meg selv og at vedkommende heller kan holde de ufine tingene for seg selv. Anonymous poster hash: 73904...47c
Gothminister Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Helt korrekt. Jeg tror også at når man er et slemt mennesket så trenger man ikke kun være den personligheten. I mitt eksempel ser jeg vedkommende være veldig hyggelig mot andre. Dessverre ikke mot meg. Kanskje det er det som er problemet mitt. At vedkommende er så hyggelig mot andre men behandler meg dårlig til tross for at jeg gjør alt jeg kan for å være grei med vedkommende. Men når jeg blir møtt med så mange slemme samtaler som kun er rettet mot meg så blir jeg irritert over at ingen andre ser det eller opplever vedkommende lignende. Når tror jeg at jeg ser det. Neste gang skal jeg si at jeg ikke ønsker å få høre slike stygge ting om meg selv og at vedkommende heller kan holde de ufine tingene for seg selv.Anonymous poster hash: 73904...47c Kan vel bare si meg enig med deg i dette.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Åh, jeg kjenner ei som også er slik! Men ta å blokker henne. Familie eller ei, det viktigste er å si stopp til slike mennesker. Har ei eksvennine jeg blokkerte fra livet mitt for godt. Hun også snakket skit om andre bak dems rygg. Tilslutt ble hun vemmelig ansikt til ansikt fordi hun ikke ble tilsnakka om tullet sitt. Jeg vet ikke om hun har venner lengre, tiltross for facebook. Hjalp vel ikke at hun lå med mennene til søsteren og venninna heller :DAnonymous poster hash: ca7ce...1b2
Gjest tsejG Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 En kjempeidè er å gjøre som meg, deaktivere hele FB-kontoen og la den forbli deaktivert. Ingen (u)hyggelige mennesker, ingen likes og ingen irritasjon. Problemet løst :-)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 En kjempeidè er å gjøre som meg, deaktivere hele FB-kontoen og la den forbli deaktivert. Ingen (u)hyggelige mennesker, ingen likes og ingen irritasjon. Problemet løst :-) Hvorfor ikke bare slette den da? Anonymous poster hash: 5659c...b49
Gjest tsejG Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Hvorfor ikke bare slette den da?Anonymous poster hash: 5659c...b49 Nei, det kan du saktens spørre om... Det har bare ikke kommet dit enda, men i praksis er det det samme, har ikke vært innpå der på snart 2,5 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå