AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg har kjøpt meg ny fuktmaske fra Matis da jeg har lest gode omtaler om denne. (Matis reponse jeunesse hydrating masque) Da jeg brukte Dermalogica sin, så var halve masken trukket inn i huden når jeg skulle fjerne den. Jeg føler ikke denne trekker seg inn i huden i det hele tatt. Er det ikke det som er vitsen da? Takker for svar Anonymous poster hash: 74eee...bc8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Den skal trekke seg inn i huden ja. Men på meg trekker den ikke like godt inn i huden som den gamle Decleor Hydra Floral masken gjorde. Hvis du er vant til en maske som trekker helt inn i huden, så kan denne føles "rar". Men legger du på ett veldig tykt lag, skal mye av det "forsvinne"/trekke inn. Selv legger jeg på ett veldig tykt lag, og etter ca 20-30 min er det ca halvparten igjen på ansiktet mitt. Anonymous poster hash: 56d62...51c
smalls Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Kanskje Dermalogica funker bedre for deg og trekker bedre inn i huden. En fuktmaske skal trekke inn i huden. Jeg ville heller ha gått tilbake til Dermalogica
Underhuden Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Har du forsøkt å peele huden før du påfører denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå