AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg er litt trist om dagen. Han har trekt seg unna, og vi hadde en liten diskusjon. Synes ikke jeg var urimelig, heller. Sendte uansett en melding og beklaget meg, og han svarte det går bra, men fikk et kaldt svar. Nå har han helt trekt seg unna.. Hva skal jeg gjøre? Er så fortvilet og lei meg. Skal jeg vente til han tar kontakt igjen? Noen som har solskinnshistorier hvor han kommer tilbake og ber om ny sjangse? Trenger slike nå.. Anonymous poster hash: 0a361...3af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Hvorfor skal det være han som kommer tilbake og "ber om en ny sjangse"? Hvorfor kan ikke du gjøre det? Anonymous poster hash: 1bcbe...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Han vet hvor mye jeg har lyst på han. Dessuten er det han som har sveket meg denne gangen, det var derfor vi hadde en liten krangel. Anonymous poster hash: 0a361...3af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Han vet hvor mye jeg har lyst på han. Dessuten er det han som har sveket meg denne gangen, det var derfor vi hadde en liten krangel.Anonymous poster hash: 0a361...3af Han svek deg og du endte opp med å be ham om unnskyldning? Virker som om du kryper bra nedi søla og logrer vilt for å tekkes ham.. føler du at han er "for god" for deg?Anonymous poster hash: 22f29...239 4
Kamikatze Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Har vel ingen ting med rimelig eller urimelig å gjøre. En velger jo selv hvem man vil ha, eller ikke. Hvis det koster mer enn det smaker, eller en ikke føler det er en perfekt match likevel, er det vel større sannsynlighet for at en velger å begynne å se seg litt om igjen. Trenger ikke ha noe å si at noen har rett eller feil, bare at han foretrekker en mindre kranglete eller dramatisk type? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Han svek deg og du endte opp med å be ham om unnskyldning? Virker som om du kryper bra nedi søla og logrer vilt for å tekkes ham.. føler du at han er "for god" for deg?Anonymous poster hash: 22f29...239 Ja, jeg føler det.. det var han som burde beklaget seg. så da er vel løpet kjørt. :/ Anonymous poster hash: 0a361...3af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Ja, jeg føler det.. det var han som burde beklaget seg. så da er vel løpet kjørt. :/ Anonymous poster hash: 0a361...3af Hva var det han gjorde i utgangspunktet som fikk deg til å reagere?Anonymous poster hash: 22f29...239
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Hva var det han gjorde i utgangspunktet som fikk deg til å reagere?Anonymous poster hash: 22f29...239 Han lovte meg at vi skulle treffes i påsken og at han gjerne komme ned og besøke meg, og alt på hans initiativ - men da det kom til stykket, kom han med dårlige unnskyldninger og valgte heller å reise bort… Hadde gledet meg og kjøpt et helt nytt antrekk og alt. Anonymous poster hash: 0a361...3af
julie90 Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Han lovte meg at vi skulle treffes i påsken og at han gjerne komme ned og besøke meg, og alt på hans initiativ - men da det kom til stykket, kom han med dårlige unnskyldninger og valgte heller å reise bort… Hadde gledet meg og kjøpt et helt nytt antrekk og alt. Anonymous poster hash: 0a361...3af Også skal du beklage? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Han lovte meg at vi skulle treffes i påsken og at han gjerne komme ned og besøke meg, og alt på hans initiativ - men da det kom til stykket, kom han med dårlige unnskyldninger og valgte heller å reise bort Hadde gledet meg og kjøpt et helt nytt antrekk og alt.Anonymous poster hash: 0a361...3af Det var jo veldig dårlig gjort av ham, når det til og med var han som foreslo at han skulle komme! Så du måtte sitte alene/ha en redningsplan i påsken du da fordi han lot deg i stikken? Ikke greit! Men se det positive i det, du ble kvitt en dustete og har antrekket klart neste gang du skal på en første date Anonymous poster hash: 22f29...239
LadyL Skrevet 5. april 2015 #11 Skrevet 5. april 2015 Han lovte meg at vi skulle treffes i påsken og at han gjerne komme ned og besøke meg, og alt på hans initiativ - men da det kom til stykket, kom han med dårlige unnskyldninger og valgte heller å reise bort… Hadde gledet meg og kjøpt et helt nytt antrekk og alt. Anonymous poster hash: 0a361...3af Jeg hadde ikke beklaget til ham...jeg hadde heretter ikke tatt kontakt i hvert fall, og jeg skjønner at du reagerte. Sender en god klem til deg 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #12 Skrevet 5. april 2015 Sånne "mannfolk" er så latterlige. Interessen for den de dater daler, og de velger da å være utilgjengelige og vanskelige slik at dama blir møkk lei og ber dem om å bestemme seg. Og da trekker han frem "crazy lady"-kortet og hun står igjen som svarteper. Kun fordi han ikke gadd å være mann og faktisk si at han ikke var interessert lenger. Har gått i samme fella selv et par ganger og det har vel de aller fleste andre kvinner også gjort. Good riddance!Anonymous poster hash: 22f29...239 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #13 Skrevet 5. april 2015 Vet.. var dumt og beklaget meg Det skjedde samme i fjor sommer, da han droppet meg for å dra på Øyafestivalen. Jeg har funnet meg i så mye dritt fra han… Men jeg har vært svak, og gått i fella og tatt han tilbake de få gangene han plutselig sender meg en melding og spør hvordan det går. Frister skikkelig å sende en melding nå, og si at han aldri skal kontakte meg igjen… Anonymous poster hash: 0a361...3af 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #14 Skrevet 5. april 2015 Vet.. var dumt og beklaget meg Det skjedde samme i fjor sommer, da han droppet meg for å dra på Øyafestivalen. Jeg har funnet meg i så mye dritt fra han Men jeg har vært svak, og gått i fella og tatt han tilbake de få gangene han plutselig sender meg en melding og spør hvordan det går. Frister skikkelig å sende en melding nå, og si at han aldri skal kontakte meg igjen Anonymous poster hash: 0a361...3af Ikke send ham mld, da bare viser du ham at han har makt over deg og at han kan fortsette med å bruke deg som han vil. Dere har tydeligvis en lang historie sammen og det at dere likevel ikke er kjærester sier jo sitt dessverre.. jeg har også hatt et par typer jeg har vært hodestups forelska I og som behandlet meg veldig forvirrende, alt fra kjærlig og intenst til kaldt og avvisende. Men slik skal det ikke være hvis to mennesker faktisk bryr seg om hverandre og jeg har jo innsett i ettertid at jeg bare ble brukt som "pauseunderholdning" når de var mellom forhold....Anonymous poster hash: 22f29...239 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #15 Skrevet 5. april 2015 Ikke send ham mld, da bare viser du ham at han har makt over deg og at han kan fortsette med å bruke deg som han vil. Dere har tydeligvis en lang historie sammen og det at dere likevel ikke er kjærester sier jo sitt dessverre.. jeg har også hatt et par typer jeg har vært hodestups forelska I og som behandlet meg veldig forvirrende, alt fra kjærlig og intenst til kaldt og avvisende. Men slik skal det ikke være hvis to mennesker faktisk bryr seg om hverandre og jeg har jo innsett i ettertid at jeg bare ble brukt som "pauseunderholdning" når de var mellom forhold....Anonymous poster hash: 22f29...239 Mhm.. jeg kommer nok ikke til å sende han melding. I verste fall ler han av hele meldingen og tenker at jeg er en gal kjerring. Frykter og mistenker at han vil sende meg melding når det nærmer seg sommer, og han skal på hytta i nærheten… Da kommer jeg nok til å svare han kaldt. Fy søren, så sårende dette er… Trodde han var en rederlig kar, og mente det denne gangen. Forstår han ikke selv hvor respektløst det er???? Anonymous poster hash: 0a361...3af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #16 Skrevet 5. april 2015 Mhm.. jeg kommer nok ikke til å sende han melding. I verste fall ler han av hele meldingen og tenker at jeg er en gal kjerring. Frykter og mistenker at han vil sende meg melding når det nærmer seg sommer, og han skal på hytta i nærheten Da kommer jeg nok til å svare han kaldt. Fy søren, så sårende dette er Trodde han var en rederlig kar, og mente det denne gangen. Forstår han ikke selv hvor respektløst det er????Anonymous poster hash: 0a361...3af Nå er det din tur til å holde hodet høyt og le av ham. Om han sender deg mld nærmere sommeren så bare slett den. IKKE svar, det er slik du viser makt ved å ikke engang gidde å svare. Du har faktisk et meningsfylt og travelt liv og nok av menn å date som faktisk vil ha en kjæreste og ikke en fuckbuddy.Anonymous poster hash: 22f29...239 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #17 Skrevet 5. april 2015 Nå er det din tur til å holde hodet høyt og le av ham. Om han sender deg mld nærmere sommeren så bare slett den. IKKE svar, det er slik du viser makt ved å ikke engang gidde å svare. Du har faktisk et meningsfylt og travelt liv og nok av menn å date som faktisk vil ha en kjæreste og ikke en fuckbuddy.Anonymous poster hash: 22f29...239 Tusen takk. Selvom jeg er sint på han, så håper jeg innerst inne at jeg får en beklagelses-melding og slikt selvom jeg tviler på at han kommer til å kontakte meg i nærmeste fremtid… Det gjør meg også vondt og rastløs når jeg innerst inne går rundt med et lite håp - men han er jo overhodet ikke verdt meg i det hele etatt måten han behandlet meg på. Skjønner bare ikke hvordan det går an å si en ting, på en så overbevisende måte - for så å gjøre det stikk motsatte… Håper han en dag virkelig angrer så kan jeg svare han iskaldt/ignorere tilbake.. Anonymous poster hash: 0a361...3af
sjonkelrolf Skrevet 5. april 2015 #18 Skrevet 5. april 2015 Rart det der, med folk som bare har det i kjeften. Slett ham, uten å sende noen melding. Sender han melding, ikke svar. Sånne som sier en ting og gjør noe annet er det ikke verdt å bruke tid på. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #19 Skrevet 5. april 2015 Ja, skjønner ikke hvordan det går an å ombestemme seg i løpet av natten… Sårende er det uansett. Har alle meldinger, tlf. nr. Forsvinner jeg fra listen hans på snapchat hvis jeg blokkerer og sletter? TS Anonymous poster hash: 0a361...3af
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #20 Skrevet 5. april 2015 Har slettet alle meldinger, tlf nr.** skulle det stå. Anonymous poster hash: 0a361...3af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå