athon Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 (endret) Hei, jeg ønsker å vite om noen har vært borti andre nettsider enn sukker.no som er mer konsentrert på uforpliktende sex. Og om dere har det, erfaringene deres med de. På forhånd takk. (og denne tråden ble redigert grunnet svar fra annen bruker). Endret 5. april 2015 av athon
Gjest Lille-pus Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Uansett hvordan du vrir og vender på det så vil ethvert forhold som inbefatter fler enn kun deg selv også innebære at begge oppnår det de ser etter, ikke bare at den ene (du i dette tilfellet) "kan få det man vil ha". Og du må være klar på hva det er du søker, hva du ønsker deg. "Vil ha" er ord som ikke nødvendigvis bringer deg så langt ser du. - dette helt generelt sagt.
athon Skrevet 5. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2015 Jeg er 100% klar over hva jeg vil ha. Men så skrev jeg heller ikke denne tråden som en sexdatingsannonse, men redigerte posten min litt siden du tydeligvis reagerte på hvordan den ble skrevet.. Har du erfaring med slike sider og kan fortelle om de, Lille-pus? God natt for nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå