AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Ønsker lang bob, men har akkurat litt for kort lugg til en slik frisyre jeg ønsker. Derfor står jeg mellom disse: 1 2 3 4 5 6 Hvilke synes du er finest? Legg gjerne til bilder av fine skulderlange frisyrer. Anonymous poster hash: 7f2e5...0f9
julie90 Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 1 synes jeg er finest om du kler det Victoria Beckham ser jo smashing ut med den frisyren! Ellers synes jeg nr 3.
Gjest Bossa Nova Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 (endret) Jeg synes at 4 og 6 var best. Det er ikke sikkert at frisøren får til en kraftig oppklipp bak på en fin måte. Har selv blitt skuffet av enkelte frisører når jeg ville ha bob. En jeg var hos sa til og med at "å klippe bob er skikkelig vanskelig, altså. Ikke alle frisører som kan det." Tillegg: så nå at du skrev du har lugg...kanskje 2 hadde passet da. De fleste bildeeksemplene dine er forresten medium bob, ikke lang.. Endret 5. april 2015 av Bossa Nova
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Jeg synes at 4 og 6 var best. Det er ikke sikkert at frisøren får til en kraftig oppklipp bak på en fin måte. Har selv blitt skuffet av enkelte frisører når jeg ville ha bob. En jeg var hos sa til og med at "å klippe bob er skikkelig vanskelig, altså. Ikke alle frisører som kan det." Tillegg: så nå at du skrev du har lugg...kanskje 2 hadde passet da. De fleste bildeeksemplene dine er forresten medium bob, ikke lang.. Jeg ønsker helst lang bob, men siden luggen min kun rekker til haken blir det sikkert penest med medium bob. Åh, det er vanskelig å klippe bob, ja..Det forklarer hvorfor jeg ikke har vært fornøyd med bobene min tidligere. Takker for svar alle TS Anonymous poster hash: 7f2e5...0f9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Jeg likte nummer 2 best! Om jeg skal klippe bob igjen blir det noe slikt jeg går for. Anonymous poster hash: 7b411...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå