Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 måneder siden begynte jeg å date en type. Han var max "på" og sendte daglig opptil flere meldinger, snaps osv. Vi har også møttes opptil 2-3 ganger hver uke, til tider mere. Ja, vi har hatt sex...men han har fortsatt gitt meg utrolig mye oppmerksomhet etter det.

De to siste ukene, har han plutselig blitt mere reservert og jeg hører mindre og mindre fra han. Har spurt han rett ut om dette og han sier bare at han vil at vi skal bli bedre kjent og ta ting i et litt roligere tempo. Han jobber på sjøen og skal nå være borte i 4 uker. Han dro på onsdag. Har siden da så vidt fått noen snapchats og et par meldinger. Vet jo han er på jobb, men det har aldri stoppet han tidligere. Har nå bestemt meg for å ikke sende noe til han først. Blir sprø av å gå å tenke på dette hele dagene. Forstår bare hvordan noen kan være så gira, forså å bli omtrent helt stille..

Er det så vanskelig for menn å svare ærlig når man spør om interessen overhodet er der!? Vi er begge i begynnelsen av 30 åra og ingen av oss har barn.

Føler jeg ikke kan mase mere på han. Burde jeg bare droppe hele dette opplegget? Er så slitsomt å gå sånn å håpe....Han er en forholdsvis stille og rolig person i utgangspunktet, men det betyr jo ikke at han ikke kan gi lyd fra seg fordi. Ser jo han til stadighet er pålogget fb. Blir så frustrert :-(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dropp han. Han er ikke keen lenger.

Anonymous poster hash: 7c1de...89f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting uklart her, det er bare du som er uvillig til å tolke signalene.

Han vil ikke gå inn i et forhold med deg - kanskje liker han deg godt nok til litt tid sammen + sex, men ikke noe mer. Ergo "ta ting rolig".

Er man i begynnelsen av 30årene burde datingen raskt handle om mer enn sms og snapchat. Det er ganske tydelig her at han ikke gjengjelder interessen.

Anonymous poster hash: b0424...15d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som interessen er dalende, men det kan jo være han har det travelt på jobb? At han er bare inne på FB i lynet for å sjekker ståa?

Anonymous poster hash: 8d687...bb5
Skrevet

Har jo skjønt det...

Men er det virkelig så vanskelig for menn å svare ærlig på spørsmål???

Når du er over 30, er det egentlig det minste jeg forventer!

Skrevet

Har jo skjønt det...

For noen er det dessverre veldig vanskelig :/

Skrevet

Er vel ikke så mye jeg kan gjøre for at han skal bli "på" igjen heller sikkert? :-/

Skrevet

Han fikk prøvesmake melka uten å kjøpe kua.
Nå er han lei av melk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så mye jeg kan gjøre for at han skal bli "på" igjen heller sikkert? :-/

Det gjør du. Du er aktiv og travel, og om du er veldig aktiv på FB så ser han at denne må han holde på ellers så forsvinner hun.

Men ikke mas på ham, det jakt menn er skapt til, så la han jakte deg :)

Anonymous poster hash: 8d687...bb5

AnonymBruker
Skrevet

Han fikk vel det han ville ha da. Sex

Anonymous poster hash: caf8e...d99
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det han lyver om egentlig? Virker som om du mener at han skal si brutalt at han ikke vil se deg mer bare fordi han ikke er like interessert som deg. Men det vil han ikke, han vil bare "ta det rolig", ergo fortsette slik ting er nå. Der dere kan ha sporadisk kontakt, sex når han er hjemme osv. men ingen forpliktelser.

AnonymBruker
Skrevet

Og enda påstår en del menn at det er kvinnene som har makta på datingmarkedet... LOL!

Anonymous poster hash: cdcda...980

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk prøvesmake melka uten å kjøpe kua.

Nå er han lei av melk.

Ikke rart at to voksne folk har sex etterhvert når de går på 2-3 dates i uka i 6 uker. Det er jo 15-18 dates til sammen.

Skrevet

Det høres ut som at ting har gått veldig fort her. Først veldig intenst, og nå er han lei. Ganske naturlig resultat av å gå fort fram det der.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart at to voksne folk har sex etterhvert når de går på 2-3 dates i uka i 6 uker. Det er jo 15-18 dates til sammen.

Hun sa ikke at de nettopp har hatt sex, det har jo skjedd tidligere. Det er uansett tiden og investeringen som teller, ikke antall dates.

AnonymBruker
Skrevet

Dalte interessen hans like etter sex?

Anonymous poster hash: 885be...589
AnonymBruker
Skrevet

Og enda påstår en del menn at det er kvinnene som har makta på datingmarkedet... LOL!

De har det, de gir den bare villig fra seg ved å hoppe til sengs raskt.

Skrevet

Har jo aldri påstått at han lyver om noe.

Hva med å si at han bare vil at vi skal være "pulevenner" da?

Han kan jo ikke bare automatisk gå ut i fra at jeg er interessert i det.

Han vet jo at jeg er interessert, hvorfor ikke da bare si at han ikke er det!

Skrevet

Sant nok, men i løpet av denne korte perioden så har han vært på et 4 ukers skift i Nordsjøen også. Og da har de effektivt bare hatt 2-3 uker sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi vet ikke år de hadde sex første gang. Hvis det var tidlig, kan noen menn miste interessen, da det kan i noen tilfeller ødelegge da noen trenger lenger tid på å bli knytta emosjonelt før man begynner å ha sex.

Anonymous poster hash: 885be...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...