Gå til innhold

En spesiell fetisj

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle om dette. Har er en veldig spesiell fetisj, og jeg ønsker å få utløp for den via internett. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem med de tankene jeg har. Skriver her og håper at det ikke er helt uakseptabelt.

Fetisjen heter Financial domination og er utbredt i utlandet. Det handler om å gi en jenter pengegaver, uten å få noe igjen. Jeg tenner på dette, aner ikke hvorfor, men slik er det. Selv ønsker jeg ikke å blakke meg helt, som er veldig vanlig i utlandet. Jeg vil bare ha noen som kan dominere meg ved å ta penger fra meg over internett. Vil ikke møtes "in real life". Jeg er 24 år, har kontroll på økonomi, jeg vet at jeg har råd til dette.

Uff...måtte bare dele disse tankene. Føler meg så alene med disse tankene og denne fetisjen...

Mvh ...

Anonymous poster hash: c2b19...6f0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg til fantasien. Det er ikke alt man trenger å realisere.

Anonymous poster hash: 362f5...44a
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kontonummeret mitt er 3900 56 11761 :jepp:

(eller ikke)

Endret av fruBeist
  • Liker 9
Skrevet

Fint agn du har der, AB

• Liker 3
Gjest imperio
Skrevet

Jeg trenger 100 kr. Har sykt lyst på pizza :fnise:

Men... hva med å melde deg inn i noe date-nettsider, finn deg ei du blir kjent med og stoler på... for så å fortelle hun om det?

Skrevet

Jeg trenger 100 kr. Har sykt lyst på pizza :fnise:

Men... hva med å melde deg inn i noe date-nettsider, finn deg ei du blir kjent med og stoler på... for så å fortelle hun om det?

"Pizzae Magickus Conjureus." Si dette med tro i stemmen og runde, raske sirkler med tryllestaven så blir det fett med pizza på deg
  • Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg er mann, men kan godt late som om jeg er dame for at du skal få utløp for fetisjen din. Vi skal jo uansett ikke møtes "in real life".

Bare send meg en PM, så fikser vi dette :)

Skrevet

Er bare å ta kontakt :)

Skrevet

Takk for utrolig seriøse svar. Ønsker ikke kontakt med noen her på forumet. Alt jeg ønsket var å få snakke om dette anonymt....Men drit i

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle om dette. Har er en veldig spesiell fetisj, og jeg ønsker å få utløp for den via internett. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem med de tankene jeg har. Skriver her og håper at det ikke er helt uakseptabelt.

Fetisjen heter Financial domination og er utbredt i utlandet. Det handler om å gi en jenter pengegaver, uten å få noe igjen. Jeg tenner på dette, aner ikke hvorfor, men slik er det. Selv ønsker jeg ikke å blakke meg helt, som er veldig vanlig i utlandet. Jeg vil bare ha noen som kan dominere meg ved å ta penger fra meg over internett. Vil ikke møtes "in real life". Jeg er 24 år, har kontroll på økonomi, jeg vet at jeg har råd til dette.

Uff...måtte bare dele disse tankene. Føler meg så alene med disse tankene og denne fetisjen...

Mvh ...

Vil du ha kontonummeret mitt?

Anonymous poster hash: 05581...dee

AnonymBruker
Skrevet

Takk for utrolig seriøse svar. Ønsker ikke kontakt med noen her på forumet. Alt jeg ønsket var å få snakke om dette anonymt....Men drit i

Hei.

Beklager at folk ikke tar deg seriøst her. Dette er en relativt uskyldig fetish slik jeg ser det. Jeg er oppriktig interessert i å høre mer.

Slik jeg har skjønt det handler dette om at du har en fast eller flere "engangs" jenter som tar helt eller delevis kontroll over økonomien din? Altså ikke en sugarbaby, men en økonomisk domina som mottar pengegaver for kontakt og kommunikasjon?

Noen ganger handler det også om (frivillig) utpressing, å sette opp budsjett, at den dominerende kvinnen bruker pengene dine på fine gaver til seg selv, ber om at hun får tilsendt ydmykende bilder osv? Har jeg fått det med meg riktig, eller er det noe annet du tenker på?

Svar gjerne hvis du ønsker det. :)

Anonymous poster hash: 23ee3...440

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Beklager at folk ikke tar deg seriøst her. Dette er en relativt uskyldig fetish slik jeg ser det. Jeg er oppriktig interessert i å høre mer.

Slik jeg har skjønt det handler dette om at du har en fast eller flere "engangs" jenter som tar helt eller delevis kontroll over økonomien din? Altså ikke en sugarbaby, men en økonomisk domina som mottar pengegaver for kontakt og kommunikasjon?

Noen ganger handler det også om (frivillig) utpressing, å sette opp budsjett, at den dominerende kvinnen bruker pengene dine på fine gaver til seg selv, ber om at hun får tilsendt ydmykende bilder osv? Har jeg fått det med meg riktig, eller er det noe annet du tenker på?

Svar gjerne hvis du ønsker det. :)

Anonymous poster hash: 23ee3...440

Dette :)

Skrevet

Jeg kjenner til fetishen gjennom en venninne i utlandet som er såkalt financial dominatrix. Hun har kontakt med flere menn over internett som gir henne penger. Hun sender bilder tilbake av ting hun har kjøpt, som oftest bilder av seksuell karakter. Disse mennene tenner visstnok også voldsomt på at hun ydmyker dem ved å bl.a. kalle dem stygge ting. Er denne formen for dominanse også en vanlig del av "praksisen" i financial domantion, eller er det mange som kun ønsker den økonomiske delen?

Hadde vært interessant å høre hvordan det oppleves fra den submissive parten også :) Synes for øvrig også at det er en relativt uskyldig fetish, kan forstå hvorfor folk tenner på det.

AnonymBruker
Skrevet

Fetisjen heter Financial domination og er utbredt i utlandet. Det handler om å gi en jenter pengegaver, uten å få noe igjen.

For første gang på kg har jeg lest om en fetisj jeg ville vært ok med. :laugh:

Anonymous poster hash: 88e8a...eba

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg likte denne fetishen jeg. Kunne godt vært en del av den

Anonymous poster hash: e52c6...c3d
Skrevet (endret)

Hm

Endret av beol
AnonymBruker
Skrevet

TS

Takk for noen seriøse svar. Helt rett som det blir skrevet over, handler om å sette opp budsjett og slikt ja, helst langvarig og ikke bare en gang. Det er relativt uskyldig. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenner på det.

Ønsker ikke kontakt med noen fra dette forumet. Vil bare høre om noen andre har erfaringer med denne fetisjen, var kjekt å høre at det finnes andre.

Jeg har lurt litt på hva som er "feil" med meg, men har funnet ut at det er bare slik det er. Skjønner at det virker rart på mange da, men hva kan jeg si, folk er forskjellige; heldigvis.

Takk for at det endelig kom noen seriøse svar på banen! Dere som har hørt om dette, hvor har dere hørt om det og hva tenker dere rundt det? Igjen, ønsker ikke kontakt, kun en samtale om temaet, da jeg aldri har snakket med noen om det før og ikke vet helt hva og hvordan jeg skal sette ord på følelser og tanker

Skrevet

TS

Takk for noen seriøse svar. Helt rett som det blir skrevet over, handler om å sette opp budsjett og slikt ja, helst langvarig og ikke bare en gang. Det er relativt uskyldig. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenner på det.

Ønsker ikke kontakt med noen fra dette forumet. Vil bare høre om noen andre har erfaringer med denne fetisjen, var kjekt å høre at det finnes andre.

Jeg har lurt litt på hva som er "feil" med meg, men har funnet ut at det er bare slik det er. Skjønner at det virker rart på mange da, men hva kan jeg si, folk er forskjellige; heldigvis.

Takk for at det endelig kom noen seriøse svar på banen! Dere som har hørt om dette, hvor har dere hørt om det og hva tenker dere rundt det? Igjen, ønsker ikke kontakt, kun en samtale om temaet, da jeg aldri har snakket med noen om det før og ikke vet helt hva og hvordan jeg skal sette ord på følelser og tanker

Folk er forskjellige ja, og mange med fetisjer litt utenom det vanlige har nok opplevd å føle at det er noe galt med dem, men det er det jo ikke :)

Å underkaste seg eller dominere andre i større eller mindre grad er jo noe mange tenner på eller utforsker, spesielt etter 50 Shades of Grey-oppstyret, og jeg tenker at financial domination er en annen måte å gjøre det på. Å tenne på å bli økonomisk dominert er kanskje ikke så fjernt fra å tenne på å bli dominert i senga?

Mulig jeg er helt på jordet nå, men det er i hvert fall det jeg har tenkt rundt det.

Gjest Evans
Skrevet

Det høres jo ut som en gangske uskyldig fetish, men bare pass på at du ikke blir revet med eller utnyttet ubevisst slik at du virkerlig blakker deg helt på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...