Gå til innhold

Når den du dater fortsatt er aktiv på tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tolker dere det?

har vært på fire dater med samme jente, og føler det har gått veldig bra, sist endte vi i senga. Hvordan tolker dere det når den dere dater fortsatt er aktiv på tinder? Bare nysgjerrig, spenning, oppmerksomhet, ser etter noen "bedre" eller rett og slett ikke interessert i noe seriøst?

Anonymous poster hash: dad56...a0e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt siden dere ikke er sammen, og hun prøver sannsynlig ut fler eller snakker med andre . Siden jenter får mange fler treff på Tinder enn menn.

Men når man har vært på 4 dater ville jeg vurdert å kanskje ta steget videre...

Anonymous poster hash: 2baad...41d
Skrevet

Hvordan tolker dere det?

har vært på fire dater med samme jente, og føler det har gått veldig bra, sist endte vi i senga. Hvordan tolker dere det når den dere dater fortsatt er aktiv på tinder? Bare nysgjerrig, spenning, oppmerksomhet, ser etter noen "bedre" eller rett og slett ikke interessert i noe seriøst?

Tja, kan jo være noe hun driver med for tidsfordriv, men jeg hadde nok stussa på det litt selv. Har jeg vært på flere dater der jeg liker fyren godt, hadde jeg sletta Tinder (om jeg hadde huska på det da, hadde ihvertfall ikke brukt appen).

Skrevet

Vet du at hun fortsatt er aktiv på tinder, fordi du er aktiv der selv?

Tenk om dere sitter på hver deres kant og kun sjekker hverandres aktivitet :P

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tolker dere det?har vært på fire dater med samme jente, og føler det har gått veldig bra, sist endte vi i senga. Hvordan tolker dere det når den dere dater fortsatt er aktiv på tinder? Bare nysgjerrig, spenning, oppmerksomhet, ser etter noen "bedre" eller rett og slett ikke interessert i noe seriøst? Anonymous poster hash: dad56...a0e

Jeg har ikke slettet min bruker på Tinder, og vi har vært med hverandre i 3 mnd. Men jeg er ikke aktiv da, og har vel egentlig kun hatt det for tidsfordriv hele tiden. Vi har heller ikke truffet hverandre på Tinder. Men slik jeg ser det, så har vi ikke noe avtale enda om å være eksklusive heller, og ikke hatt praten om hvor vi er/er på vei, så da gidder jeg ikke å slette den heller.

Men jeg hadde selvfølgelig slettet brukeren om vi var eksklusive eller hadde hatt praten.

Anonymous poster hash: b1f27...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke slettet min bruker på Tinder, og vi har vært med hverandre i 3 mnd. Men jeg er ikke aktiv da, og har vel egentlig kun hatt det for tidsfordriv hele tiden. Vi har heller ikke truffet hverandre på Tinder. Men slik jeg ser det, så har vi ikke noe avtale enda om å være eksklusive heller, og ikke hatt praten om hvor vi er/er på vei, så da gidder jeg ikke å slette den heller.

Men jeg hadde selvfølgelig slettet brukeren om vi var eksklusive eller hadde hatt praten.

Hva mener du med ekslusive?

Anonymous poster hash: 7f822...c9f

AnonymBruker
Skrevet

man ha en prat? Man føler vel på hvordan man har det med hverandre om man ønsker å rote med andre eller ikke.

Anonymous poster hash: ec860...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med ekslusive? Anonymous poster hash: 7f822...c9f

At man ikke skal date eller ha sex med andre. Jeg hadde uansett ikke hatt sex med flere på en gang, da hadde jeg nok avsluttet og konsentrert meg om én.

AnonymBruker
Skrevet

At man ikke skal date eller ha sex med andre. Jeg hadde uansett ikke hatt sex med flere på en gang, da hadde jeg nok avsluttet og konsentrert meg om én.

Takk :)

Anonymous poster hash: 7f822...c9f

AnonymBruker
Skrevet

man ha en prat? Man føler vel på hvordan man har det med hverandre om man ønsker å rote med andre eller ikke. Anonymous poster hash: ec860...c98

Jeg har ikke lyst å rote med andre mens jeg dater, men man kan vel treffe andre uten å rote vel? I mitt tilfelle føler jeg at det bare er sex, og nå har jeg vel egentlig bestemt meg for å droppe han jeg har møtt i 3 mnd fordi jeg ønsker noe seriøst og sitter med inntrykket av at han ikke er interessert i noe forhold.

Man kan selvfølgelig føle på hvordan man har det med hverandre, men ifølge trådene her inne er det en del som må ta praten..

Skrevet

Hvordan tolker dere det?

Ok, har litt erfaring med disse date "situasjonene" som er ganske standard.

Dere begge har datet litt, og det er ikke ekslusivt. Hun bør være den som drar det opp, så du må egentlig bare spille "cool". Fortsett å date hun, la være å si noe om det om hun ikke tar opp samtalen så kan dere evt. avtale å slette tinder sammen om dere vil være eksklusive.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snoke på når den andre har vært aktiv, hva er poenget? Det lureste er å fjerne matchen med noen når man har etablert kontakt via andre medier, så slipper man usikkerheten slik snoking medfører.

Anonymous poster hash: fa67d...440
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor snoke på når den andre har vært aktiv, hva er poenget? Det lureste er å fjerne matchen med noen når man har etablert kontakt via andre medier, så slipper man usikkerheten slik snoking medfører.

Anonymous poster hash: fa67d...440

Det er også et poeng, det er jo nesten som selvskading. :D

Skrevet

Er jo ikke sikkert hun er aktiv heller, jeg kommer av og til borti appen ved et uhell, og da antar jeg at jeg kommer opp som aktiv? Av og til kommer det også melding fra en "gammel" match, går jo inn og leser den uten at jeg nødvendigvis sveiper.

Er hun aktivt på leting etter noe "bedre" er det jo ikke så kult. Om jeg dater noen som er bra vil jeg jo ikke se etter noen andre, samtidig er det greit å ikke kutte alle bånd til tidligere matcher man er litt i kontakt med i tilfelle daten ikke er interessert i noe mer. Hvis jeg skulle slettet alle andre matcher hver gang jeg begynner å date noen litt mer fast må jeg jo starte på nytt hver gang det ikke blir til noe.

AnonymBruker
Skrevet

Vises du som aktiv så fort du går inn i appen? Trodde det kun var om du sveipet at du ble vist som aktiv

Skrevet

Er ikke sikkert hun egentlig er aktiv der. Jeg er ofte innom av ren nysgjerrighet, blar gjennom de som er der, men sveiper alle til venstre. Er bare nysgjerrig på hvem som er der egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ofte innom for å se på bilder av daten min jeg ;)

Anonymous poster hash: b9357...cea
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg var ofte innom for å se på bilder av daten min jeg ;)

Anonymous poster hash: b9357...cea

Jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...