Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på kaffe date i morgen, men jeg har ikke vært på en date på veldig, veldig lenge! Er det noen KG'ere der ute med noen gode tips for å sørge for at det går bra?
Hvorfor blir man nervøs av det å skulle gå på date, føles ut som om jeg er 14 år igjen :sjokkert:

Anonymous poster hash: e5b15...7b9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær deg selv :). Men skjønner at nervene kan styre litt om man er veldig klar for et forhold :)

Men nå er det sånn at du er du, enten liker dere hverandre eller så er det greit å få unnagjort de som ikke er aktuelle.

Anonymous poster hash: 3fcf0...a4f
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen ting å være nervøs for. Bare dra og ta den kaffekoppen. Enten så vil dere få et hyggelige møte, eller så har du bare fått deg en god kopp kaffe. Ingen forhåpninger og ingen stress. Bare ta det som det kommer.

Anonymous poster hash: 38a3e...b99
Skrevet

Jeg skal på kaffe date i morgen, men jeg har ikke vært på en date på veldig, veldig lenge! Er det noen KG'ere der ute med noen gode tips for å sørge for at det går bra?Hvorfor blir man nervøs av det å skulle gå på date, føles ut som om jeg er 14 år igjen :sjokkert:Anonymous poster hash: e5b15...7b9

Hvor har dere møtt hverandre da? Jeg pleier å bli veldig nervøs hvis jeg skal treffe noen som jeg har blitt kjent med over nettet, for man har jo aldri møtt eller sett hverandre før. Jeg skal treffe en mann som jeg har snakket litt med på Tinder, og det er flere år siden jeg sist traff en som jeg har snakket med over nettet.

Følger med på denne tråden jeg óg for tips :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke tenk på det som 'en date'. Det ordet gjør noe med spesielt kvinners hjerne virker det som...

Tenk realistisk på hva du skal: Du skal møte en mann du egentlig ikke kjenner ennå, og dere skal ta en kaffekopp mens dere snakker litt om løst og fast.

Kanskje du liker ham, kanskje du synes det hele var komplett bortkastet.

- det er ikke en kjæresteaudition hvor du skal opptre og han skal godkjenne eller forkaste deg som kvinnen i sitt liv,

Dere er to menensker som har snakket litt sammen via en kommunikasjonskanal og nå har bestem dere for å ta en kaffe og se om dere snakker like godt sammen også uten tastatur og skjerm/telefon.

Resultatet av det er at du kjenner om du har lyst til å drikke en kaffe til med ham, eller om du helt fint kan unnvære den kaffen.

Og hadde du nå vært en mann så er det bare å snu kjønnene i det jeg har skrevet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...