Malou Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Har så smått begynt å bruke Limewire til å laste ned musikk o.l istedet for KazaaLite. Jeg synes den fungerer godt og jeg finner som oftest det jeg søker, men den tar nesten all kapasiteten på maskinen min, sånn at hvis jeg f.eks ønsker å være på nettet samtidig henger den seg gjerne opp og jeg må restarte maskinen! Jeg behøver vel ikke skrive at dette er særdeles irriterende?!? Har opplevd at andre fildelingsprogrammer tar tildels mye kapasitet, men aldri så mye som me dette programmet. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen gode råd til hvordan jeg kan få det til å bli bedre? Eller må jeg simpelthen droppe hele Limewire?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Har du ADSL? I så fall, sett ned opplastningshatigeten til så lite du kan. Opplastningshastigheten sluker nedlastningshastigheten på ADSL. Du finner innstillingene for dette under verktøy - alternativer (tools- options).
Malou Skrevet 20. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2004 Har ADSL ja, og har vært inne og endret innstillingene nå. Det hjalp, nå kan jeg i det minste både surfe og laste ned samtidig, men jeg synes fortsatt Limewire sjeler en god del kapasitet, eller er det KG som er litt ustabilt i kveld? Tusen takk for hjelpen Rattlesnake! :D
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 LimeWire er kjent for å ta mye ressurser fra maskinen. Jeg er ikke helt sikker, men hvis du har mange "døde" downloads som det aldri blir noe av, kan du kanskje fjerne de. Jeg vil anta at det tar ressurser å prøve og finne kilder hele tiden i jevne mellomrom. Det fungerer fint forsåvidt med meg, men hvis du har treg maskin må du kanskje regne med at det går litt tregt.
Malou Skrevet 23. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2004 Det virker desverre som om Limewire tar for mange ressurser fra den PC'en jeg bruker til å laste ned musikk på. Vurderte derfor å prøve DC+(+) som jeg har sett mange skryte av istedet. Men før jeg laster ned og installerer dette på maskinen lurte jeg på om det var noen som visste om DC+(+) tar like mange ressurser fra maskinen som Limewire. I såfall er det jo svært liten grunn til å installere det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå