solfaktor1 Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Ja, som overskriften sier.. Jeg er ei jente i 20 åra, har ingen hobbyer fra før, liker egentlig ikke å trene men jeg tar godt imot tips som inneholder "morsom" trening! Jeg liker å ha det gøy, jeg elsker å le! Tidligere (som barn) har jeg prøvd dans, ridning, tegning/maling og kor. Ingen av delene er utrolig gøy syntes jeg selv, men kom gjerne med tips! Jeg har ikke dyr så jeg kan ikke drive med hundeløp f.eks. Har så lyst til å ha noe jeg driver med istedet for å se netflix!
ensomhet1 Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 hva med et instrument? du kan begynne på svømming? er du glad i å lese bøker?
solfaktor1 Skrevet 5. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2015 hva med et instrument? du kan begynne på svømming? er du glad i å lese bøker? Jeg har spilt litt gitar før, det er jo gøy det men jeg har ikke gitaren min lenger.. Svømming var et godt tips! Jeg elsker alt som har med vann å gjøre Leser også litt men jeg går på skole nå så jeg får litt dårlig samvittighet hvis jeg leser noe annet enn det jeg burde Tusen takk for tips, kom gjerne med fler!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Foto er gøy! Kan kombineres med de fleste aktiviteter, og kan gjøre en kjedelig gåtur mye mer spennende Anonymous poster hash: 681a4...515
solfaktor1 Skrevet 5. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2015 Foto er gøy! Kan kombineres med de fleste aktiviteter, og kan gjøre en kjedelig gåtur mye mer spennende Anonymous poster hash: 681a4...515 Det har jeg faktisk prøvd før, men jeg er utrolig lite kreativ og det var ikke helt min greie..
ensomhet1 Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 hva med skateboard eller rulleskøyter? siden du er glad i vann kan du jo prøve å fiske, evt. noe innenfor båt?
solfaktor1 Skrevet 5. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2015 hva med skateboard eller rulleskøyter? siden du er glad i vann kan du jo prøve å fiske, evt. noe innenfor båt? Hehe, jeg tror jeg står over skateboardet ihvertfall Kanskje rulleskøyter! Huff jeg som hater å ta på fisker... Men jeg kan jo prøve igjen
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Anbefaler de nye fargelegginsbøkene for voksne http://www.adlibris.com/no/bok/den-hemmelige-hagen-9788205482890 Anonymous poster hash: ef896...410 1
solfaktor1 Skrevet 5. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2015 Anbefaler de nye fargelegginsbøkene for voksne http://www.adlibris.com/no/bok/den-hemmelige-hagen-9788205482890 Anonymous poster hash: ef896...410 Oi, kult! Den skal jeg kjøpe, hørtes veldig avslappende ut faktisk
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Geocaching! Da får du også være i aktivitet. Kjempegøy!Anonymous poster hash: 2dead...f0c 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Jeg har spilt litt gitar før, det er jo gøy det men jeg har ikke gitaren min lenger.. Svømming var et godt tips! Jeg elsker alt som har med vann å gjøre Leser også litt men jeg går på skole nå så jeg får litt dårlig samvittighet hvis jeg leser noe annet enn det jeg burde Tusen takk for tips, kom gjerne med fler! Du må ikke ha dårlig samvittighet for å lese noe annet enn pensum. Å lese styrker konsentrasjonen, og er heller positivt for læring Så les gjerne en roman du liker.
solfaktor1 Skrevet 6. april 2015 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2015 Geocaching! Da får du også være i aktivitet. Kjempegøy!Anonymous poster hash: 2dead...f0c Det hørtes kjempe kult ut, jeg har lest litt om det på nett nå. Jeg ser at det er forskjellige vanklighetsgrader på de forskjellige men er det veldig vanskelig å finne dem? Hvor godt gjemt er de liksom? Kommer jeg til å se heeeelt nørd ut der jeg står å leter? Tenkte jeg skulle ut å prøve idag!
solfaktor1 Skrevet 6. april 2015 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2015 Du må ikke ha dårlig samvittighet for å lese noe annet enn pensum. Å lese styrker konsentrasjonen, og er heller positivt for læring Så les gjerne en roman du liker. Takk for det! Skal huske på det og lese en av de 17 bøkene jeg har kjøpt iløpet av skoleåret som jeg bare har spart på, haha
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Det hørtes kjempe kult ut, jeg har lest litt om det på nett nå. Jeg ser at det er forskjellige vanklighetsgrader på de forskjellige men er det veldig vanskelig å finne dem? Hvor godt gjemt er de liksom? Kommer jeg til å se heeeelt nørd ut der jeg står å leter? Tenkte jeg skulle ut å prøve idag! Litt forskjellig! Jeg har personlig vært både en lost nørd og en first to find! dU finner ut av det;) Anonymous poster hash: b0c9a...340
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #15 Skrevet 9. april 2015 Har du prøvd string-art? Anonymous poster hash: a990d...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå