Gå til innhold

Hobby tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier..

Jeg er ei jente i 20 åra, har ingen hobbyer fra før, liker egentlig ikke å trene men jeg tar godt imot tips som inneholder "morsom" trening! Jeg liker å ha det gøy, jeg elsker å le! Tidligere (som barn) har jeg prøvd dans, ridning, tegning/maling og kor. Ingen av delene er utrolig gøy syntes jeg selv, men kom gjerne med tips! :)
Jeg har ikke dyr så jeg kan ikke drive med hundeløp f.eks. :fnise:

Har så lyst til å ha noe jeg driver med istedet for å se netflix!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med et instrument?

du kan begynne på svømming?

er du glad i å lese bøker?

Skrevet

hva med et instrument?

du kan begynne på svømming?

er du glad i å lese bøker?

Jeg har spilt litt gitar før, det er jo gøy det men jeg har ikke gitaren min lenger.. Svømming var et godt tips!

Jeg elsker alt som har med vann å gjøre :) Leser også litt men jeg går på skole nå så jeg får litt dårlig samvittighet hvis jeg leser noe annet enn det jeg burde :laugh: Tusen takk for tips, kom gjerne med fler!

AnonymBruker
Skrevet

Foto er gøy! Kan kombineres med de fleste aktiviteter, og kan gjøre en kjedelig gåtur mye mer spennende :)

Anonymous poster hash: 681a4...515
Skrevet

Foto er gøy! Kan kombineres med de fleste aktiviteter, og kan gjøre en kjedelig gåtur mye mer spennende :)

Anonymous poster hash: 681a4...515

Det har jeg faktisk prøvd før, men jeg er utrolig lite kreativ og det var ikke helt min greie..

Skrevet

hva med skateboard eller rulleskøyter?

siden du er glad i vann kan du jo prøve å fiske, evt. noe innenfor båt? :laugh:

Skrevet

hva med skateboard eller rulleskøyter?

siden du er glad i vann kan du jo prøve å fiske, evt. noe innenfor båt? :laugh:

Hehe, jeg tror jeg står over skateboardet ihvertfall :P Kanskje rulleskøyter!

Huff jeg som hater å ta på fisker... Men jeg kan jo prøve igjen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Geocaching! Da får du også være i aktivitet. Kjempegøy!

Anonymous poster hash: 2dead...f0c

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg har spilt litt gitar før, det er jo gøy det men jeg har ikke gitaren min lenger.. Svømming var et godt tips!

Jeg elsker alt som har med vann å gjøre :) Leser også litt men jeg går på skole nå så jeg får litt dårlig samvittighet hvis jeg leser noe annet enn det jeg burde :laugh: Tusen takk for tips, kom gjerne med fler!

Du må ikke ha dårlig samvittighet for å lese noe annet enn pensum.

Å lese styrker konsentrasjonen, og er heller positivt for læring :) Så les gjerne en roman du liker.

Skrevet

Geocaching! Da får du også være i aktivitet. Kjempegøy!

Anonymous poster hash: 2dead...f0c

Det hørtes kjempe kult ut, jeg har lest litt om det på nett nå. Jeg ser at det er forskjellige vanklighetsgrader på de forskjellige men er det veldig vanskelig å finne dem? Hvor godt gjemt er de liksom? Kommer jeg til å se heeeelt nørd ut der jeg står å leter? :fnise:

Tenkte jeg skulle ut å prøve idag! :)

Skrevet

Du må ikke ha dårlig samvittighet for å lese noe annet enn pensum.

Å lese styrker konsentrasjonen, og er heller positivt for læring :) Så les gjerne en roman du liker.

Takk for det! Skal huske på det og lese en av de 17 bøkene jeg har kjøpt iløpet av skoleåret som jeg bare har spart på, haha :)

AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes kjempe kult ut, jeg har lest litt om det på nett nå. Jeg ser at det er forskjellige vanklighetsgrader på de forskjellige men er det veldig vanskelig å finne dem? Hvor godt gjemt er de liksom? Kommer jeg til å se heeeelt nørd ut der jeg står å leter? :fnise:

Tenkte jeg skulle ut å prøve idag! :)

Litt forskjellig! Jeg har personlig vært både en lost nørd og en first to find! dU finner ut av det;)

Anonymous poster hash: b0c9a...340

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd string-art?

Anonymous poster hash: a990d...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...