Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Husker dere boken om geishaen Sayuri, og den forferdelige Hatsumomo? Nå skal boken filmes. http://www.aftenposten.no/kul_und/film/art...ticle852666.ece Selv om boken kanskje ikke var slående fantastisk litteratur så var den innmari spennende. Men nå synes jo jeg at alt som har med Japan å gjøre er fryktelig interessant også da. Gleeeder meg!
Pip Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Eg likte boka godt - men mest pga. skildringane og stemningane. Tvilar difor på om eg vil like filmen like godt - men skal nok sjå han ja!
Catzy Skrevet 21. august 2004 #4 Skrevet 21. august 2004 Så utrolig bra! Den har jeg lyst til å se! Har vært i Kyoto og sett Geisha-kvartalet, det eksisterer faktisk i dag. Kvartalet, altså. Ikke like mange geishaer. Men jeg så noen sånne ungjenter, maikoer. Helt fantastisk! Catzy
Gjest 1111 Skrevet 21. august 2004 #5 Skrevet 21. august 2004 Jeg skal akkurat til å begynne på boka, så det blir vel til at jeg må få med meg filmen når den kommer ut også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå