FrøkenLouise Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 (endret) Etter mange års hyppig bruk av solarium er huden min utrolig skadet! Jeg trenger ingen som kjefter! Så hold dette for dere selv, dere som er ute etter å det. Jeg er bare 26 år å jeg hvet at jeg har vert dum! Jeg har også tatt dette barbiedopet melanotan. Å da forandret huden seg voldsomt! Fullt av flekker å føflekker! Det var egentlig melanotanen som ødela huden mest dum som jeg var!!! Nå går jeg rundt å bare er svært deprimert over hvoran huden min ser ut Å jeg lurer sånn på åm det finnes noen krem eller behandling som kan rette opp i solskadene? Jeg legger med et bilde så dere kan se hvordan huden min er. Den ser helt grusom ut! :'( Huden på bildet er tatt av brystet hvor det er verst. Endret 5. april 2015 av FrøkenLouise
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Det beste du kan gjøre er å ikke være mye ute i sola uten solkrem eller ta solarium/ barbiedop. Eller så vil vell laser få bort flekkene? Det finnes også noe som heter microneedling som du kan få gjort hos en hudpleier som visstnok skal kunne hjelpe rynker, arr etc, men vet ikke om dette fungerer få flekker også. det negative med dette er at det er ganske dyrt, men da trenger du ikke å gjøre noen kirurgiske inngrep. Anonymous poster hash: 80647...f3e
FrøkenLouise Skrevet 5. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2015 Takk! Da skal jeg forhøre meg litt åm dette. Håper at noe funker.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Jeg har mye pigmentflekker i ansiktet etter å ha bodd i utlandet i mange år. Jeg har blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke Clarisonic, denne skal i hovedsak brukes på ansikt og hals. Anbefales http://www.kicks.no/clarisonic/hudpleie/ansikt-c172/mia2-face-sonic-cleansing-pink-p34872?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs4NTAzNjAyOF9ub19OTzsjOw&searchWord=Clarisonic Anonymous poster hash: 86bb1...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå