Gubben33 Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Noen som har sett pinnekjøtt til en billig penge i det siste. Fikk plutselig ille lyst på denne delikatessen en siste gang før sommeren ☺ bor i Østfold..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Pinnekjøtt pleier ikke være på tilbud. Se i frysedisken i store butikker. Høstens slakt pleier bli spist og kjøpt opp før jul. Anonymous poster hash: 62dc4...d5f
Pepperbiff Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Rema hadde til 99 sist jeg så i hvert fall (påskeaften)
Gjest Lille-pus Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Både Rema, Obs! og Mega kjørte pinnekjøtt med nedsatt pris de tre arbeidsdagene i uken som var.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Pinnekjøtt pleier ikke være på tilbud. Se i frysedisken i store butikker. Høstens slakt pleier bli spist og kjøpt opp før jul. Anonymous poster hash: 62dc4...d5f Pøh! Vi kjøper stort sett pinnekjøtt på tilbud hvert år. Senest for en drøy mnd siden. Har sett det på Meny, Ica osv.Anonymous poster hash: 581d4...8fb
Trygve81 Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Det er veldig avhengig av hvor du bor i Norge hvorvidt pinnekjøtt, og for øvrig også fårikålkjøtt pleier å være på tilbud utenfor sesongen. I Rogaland hvor jeg har bodd de siste to årene, er pinnekjøtt og fårikålkjøtt nesten aldri på tilbud.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Det er veldig avhengig av hvor du bor i Norge hvorvidt pinnekjøtt, og for øvrig også fårikålkjøtt pleier å være på tilbud utenfor sesongen. I Rogaland hvor jeg har bodd de siste to årene, er pinnekjøtt og fårikålkjøtt nesten aldri på tilbud. Pinnekjøtt er alltid i sesong til komler i Rogaland;-)Anonymous poster hash: b533b...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå