Gå til innhold

Kva slags kattesand er best?

Pip

Anbefalte innlegg

Lurer på kva for kattesand de vil anbefale. Me har ikkje så stor plass, og mannen er ikkje vant til å fjerne kattebæsj og sånn, så viktige kriterie vert

- luktfri

- reinsleg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv deg frem. Det som funker for noen, funker overhodet ikke for andre.

Selv prøvde vi mange forskjellige merker før vi fant en vi var fornøyd med, var fakstisk ganske så fortviltet en stund - vi syntes alt luktet! Verst var det i grunnen når vi prøvde den parfymerte varianten til Everclean, den stinket kvalmende, om ikke det var kattepisss det stinket, så var det ihvertfall grusomt.

Vi har prøvd dyr sand, billigs sand, klumpesand og sand som skal kastes etter en uke. Vi har også prøvd de hvite perlene, som enkelte liker veldig godt. De funket ikke hos oss i det hele tatt.

Den kattesanden vi liker best er Cat Exclusive. Den finnes i forskjellige utgaver - grov eller mindre grov, alt etter om pusen din er langhåret eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv deg frem. Det som funker for noen, funker overhodet ikke for andre.  

Selv prøvde vi mange forskjellige merker før vi fant en vi var fornøyd med, var fakstisk ganske så fortviltet en stund - vi syntes alt luktet! Verst var det i grunnen når vi prøvde den parfymerte varianten til Everclean, den stinket kvalmende, om ikke det var kattepisss det stinket, så var det ihvertfall grusomt.

Vi har prøvd dyr sand, billigs sand, klumpesand og sand som skal kastes etter en uke. Vi har også prøvd de hvite perlene, som enkelte liker veldig godt. De funket ikke hos oss i det hele tatt.

Den kattesanden vi liker best er Cat Exclusive. Den finnes i forskjellige utgaver - grov eller mindre grov, alt etter om pusen din er langhåret eller ikke.

det er sant d du sier,har prøvd alt jeg også inkl. den du er fornøyd med..noe som jeg ikke var fornøyd med..jeg prøvde everclean for en stund siden etter MYE prøving og testing av billig og dyr kattesand..og jeg kom frem til at everclean var best..

men jeg synes også at du bør prøve deg frem men vil anbefale og teste everclean..den får du både parfymert og upafymert(liker faktisk den perfymerte lukten,synes det lukter tøymykner jeg? :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EverClean er helt klart best, jeg har prøvd mye rart, men EverClean slår alt med god margin. Vi synes faktisk den parfymerte er best, den lukter faktisk ikke parfyme men fjerner all "dolukten". For tiden prøver vi ut EverClean LessTrack og er fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Everclean og Cat Exclusive er like bra' date=' og da kjøper jeg den siste pga at den er så eldig mye billigere.[/quote']

La merke til det eg òg - og trur me kjem til å prøve Cat Exclusive først i alle fall.

Takk for fine svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EverClean er helt klart best' date= jeg har prøvd mye rart, men EverClean slår alt med god margin.

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EverClean er helt klart best' date= jeg har prøvd mye rart, men EverClean slår alt med god margin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...