Gå til innhold

Hva er afterski?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg aldri forstått. Er det når man står slalom/langrenn fylla eller dagen derpå? :) Er nemlig å hytta, og vil prøve dette men hverken meg eller kjæresten min forstår hva dette er ( googlet det). Vi er ro stk på 22 år. Kan jo hende vi er blitt for voksne montr? ;)

Anonymous poster hash: 759b7...a60
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Drekke seg full etter å ha stått på ski.

AnonymBruker
Skrevet

Afterski er det du går på etter du har vært i bakken/løypa. Kan være et opplegg på f.eks varmestua eller utested der dere er, eller privat fest. Er vell bare en felles betegnelse for festen etter skituren

Anonymous poster hash: c1f42...e59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er det samme som aftersun? Bare ett annet ord?

Anonymous poster hash: de351...a1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fest etter ski. Renne i bakken, så drikke seg full. Google afterski geilo/trysil/hemsedal, så er det godt gjort å ikke forstå hva det er.

Eventuelt kan det være noen rolige øl i baren etter trekket stenger, men det er oftest heftig fest på de store stedene.

Anonymous poster hash: 5003e...74f

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, bor folk under en stein, eller? Hvordan er det mulig å være 22 år og ikke vite hva after ski er?

Anonymous poster hash: 7b3e1...9dd
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg aldri forstått. Er det når man står slalom/langrenn fylla eller dagen derpå? :) Er nemlig å hytta, og vil prøve dette men hverken meg eller kjæresten min forstår hva dette er ( googlet det). Vi er ro stk på 22 år. Kan jo hende vi er blitt for voksne montr? ;)

Du tuller nå?????? :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 86651...c07

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er det samme som aftersun? Bare ett annet ord?

Anonymous poster hash: de351...a1a

:hoho:

Anonymous poster hash: 1a5fb...359

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller nå?????? :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Nei. :) Synes man kan kunne få lov til å spørre om noen uten at altid 1 person tar det useiøst !

• Liker 2
Skrevet

Herregud, bor folk under en stein, eller? Hvordan er det mulig å være 22 år og ikke vite hva after ski er?

Antageligvis fordi man kommer fra et land hvor det ikke er snø.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker, on 05 Apr 2015 - 15:50, said:

Altså, jeg har ikke stått på ski siden jeg var 12-13 år gammel, og har dermed heller ikke vært på afterski. Har man ikke vært borti det før så er det jo ikke så rart.

Anonymous poster hash: 3b438...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange av serveringsstedene i bakken eller ved bakken har afterski-arrangement, med et eller annet dårlig danskebåtband som spiller the final countdown og lignende allsanghits mens gjestene brøler for å overdøve musikken (når de ikke synger med, vel å merke). Så tar man et par øl før man dusjer og spiser middag :)

Anonymous poster hash: bb90c...712

AnonymBruker
Skrevet

Nei. :) Synes man kan kunne få lov til å spørre om noen uten at altid 1 person tar det useiøst !

Det er jo useriøst å ikke vite hva det er for noe når man er 22 år gammel!!! Det er som å ikke vite hva en bil er for noe!!! :P:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De vulgære drikker seg fulle og har ONS.

Harry.

Anonymous poster hash: 2ba91...345

AnonymBruker
Skrevet

De vulgære drikker seg fulle og har ONS.

Harry.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo useriøst å ikke vite hva det er for noe når man er 22 år gammel!!! Det er som å ikke vite hva en bil er for noe!!! :P:fnise:

Da svarer du bare på spørsmålet-voks opp! 😮😯😏💀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig?? Er det nødvendig å være så nedlatende når noen kommer med ett spørsmål? Er ikke en selvfølge at ALLE som er 22år vet hva dette er. Personen som skriver kan gjerne komme fra ett annet land, ikke ha stått på ski før, eller bare rett og slett ikke har fått det med seg. Selv er jeg 23, og har aldri vært på afterski.

Anonymous poster hash: 6026d...c70

AnonymBruker
Skrevet

Etter en hel dag i bakken, er det lite som slår en ekte afterski :)

Anonymous poster hash: 4ac09...75f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det ikke fyll, men et eller annet opplegg som serveringssteder, hoteller o.l. har på ettermiddagen. Ofte kommer folk rett fra bakken, i skiklær eller joggedresser, det er gjerne lett underholdning og salg av drikkevarer og kanskje litt snacks, men sjelden mat. Så går folk hjem, dusjer, skifter, spiser litt og begynner drikkingen før kveldens fest eller kos. Ofte er afterski noe som skjer mellom klokka 15 og 19 en gang, selv om de sikkert drar det ut litt noen steder.

Anonymous poster hash: 3ccc9...2e8
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig?? Er det nødvendig å være så nedlatende når noen kommer med ett spørsmål? Er ikke en selvfølge at ALLE som er 22år vet hva dette er. Personen som skriver kan gjerne komme fra ett annet land, ikke ha stått på ski før, eller bare rett og slett ikke har fått det med seg. Selv er jeg 23, og har aldri vært på afterski.

Anonymous poster hash: 6026d...c70

det står jo at han har stått på ski, LES TRÅDEN Douchebag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...