Gå til innhold

Ny seng - når er vanligvis salg?

Mynona

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny seng, og har tittet litt på internett uten å bli så mye klokere. Må nok dra å se på senger og teste ut der. Må nok bruke mye tid på avgjørelsen også.

Men er det noen som vet når det pleier å være salg på senger i de forskjellige kjedene? Hadde jo vært fint å få det litt billigere når man først skal investere så mange tusenlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er iallefall hver januar :)

Anonymous poster hash: 9919a...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hovedsalget på øblerni de store kjedene er i januar.

Etter fellesferien er der og salg før skolene begynner igjen.

Ellers er det stort sett tilbud hele året. Spørs hvolken prisklasse og kvalitet du er ute etter. Ved nattåpent før 17. Mai i de store kjøpesenterklyngene hvor også Skeidar/Bohus holder til er der noen ganger gode møbeltilbud, og.

Anonymous poster hash: d3681...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, januar! Da er jeg jo for sent ute!

Men får prøveligge i butikk frem til fellesferien da ;)

Vet ikke hvilken prisklasse jeg skal legge meg på, må teste litt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største salgene er i januar og august. Skeidar, som jeg kjenner best til, har stadig kampanje på Jensen og Svane utenom. Der kan du veldig fort spare noen tusen. Jeg ville uten tvil ventet på en kampanje. Sjekk reklamebladene som kommer i posten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg tenkte meg faktisk på Skeidar til uka for å prøveligge. Får ikke reklame i posten, så jeg får følge flittig med på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk. Jeg tenkte meg faktisk på Skeidar til uka for å prøveligge. Får ikke reklame i posten, så jeg får følge flittig med på nett!

Meld deg på nyhetsbrev eller medlem, husker ikke hva det heter. Da får du reklame og tilbud på epost. (Og melder deg av igjen etterpå.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var Skeidar vi kjøpte hos. Carat fra jensen. Mener vi sparte godt over 10000,-

Men der er stort sett i "kampanjefarge" da, du får ikke velge fritt blandt alle stoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass å spare ja! Det er jo verdt å få blå istedenfor grønn eller omvendt da for min del. Fargen er ikke så viktig, bare den er god å ligge i.

Meldt meg på nyhetsbrev nå, og lastet ned Søvn-magasinet deres også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, såpass å spare ja! Det er jo verdt å få blå istedenfor grønn eller omvendt da for min del. Fargen er ikke så viktig, bare den er god å ligge i.

Meldt meg på nyhetsbrev nå, og lastet ned Søvn-magasinet deres også :)

Fargen var helt kurant, en antracit gråfarge. Så du slipper nok en lyserosa seng :fnise:

Men helt klart, følg med på nyhetsbrev. Det er mye å spare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lyserosa hadde jeg vært litt reservert for å kjøpe ja. Sjokkrosa også forsåvidt :P

Senga jeg har nå har jeg hatt i rundt 20 år, så den er moden for utskiftning hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Det kan også være lurt å kjøpe utstillingsmodeller i spesialbutikker. Da kan man gjøre virkelige kupp med rabatt på oppimot 50%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om du har rikelig med penger er forøvrig den beste sengen Tempur seng, fra spesialbutikker. Og Tempurpute, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempur funker ikke for meg. Har hatt tempurpute, men har aldri hatt så mye vondt i nakken som da. Og tempurmadrass var enda verre da jeg prøvde det. Så jeg er nok ikke laget for tempur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...