Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt hår og vil ha forandring. Må en egentlig gå til frisør for å klippe seg kortere eller kan man klare dette selv? F.eks. hvordan hadde resultatet blitt hvis jeg gredde håret stramt opp i en hestehale akkurat i krysset bak på hodet der hestehaler pleier å sitte, og klippet håret av noen cm over der strikken var? Hvilken type frisyre hadde det blitt da og hadde det kunne ha blitt brukbart? :klo:

Tanker om det?

Anonymous poster hash: 1cf6b...82f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En venninne ble tvangsklippet på den måten på ungdomsskolen og hun så helt forferdelig ut:P Har skremt meg fra å klippe meg selv :fnise: Hva med lærlig hos frisør?:) Er billigere, og går helt fint om du ikke skal ha en komplisert klipp.

Anonymous poster hash: 63464...c8b
  • Liker 1
Skrevet

Sjekk ut DIY haircuts på YouTube.

• Liker 3
Gjest Caress
Skrevet

Klippa bob en gang på en venninna mens jeg var sørpe full ved å sette det opp i en lav hestehale og bare klippe av. Det funket, måtte til litt finpuss når jeg ble edru igjen. Men nå er ikke hun verdens mest pripne person heller - om du er supernøye på det vil det kanskje være lurest å dra til en frisørlærling eller noe.

Men søk det opp på youtube, det var der vi fant "oppskriften," iallfall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips. Jeg har sett en del på youtube i dag. Det ser litt fristende ut og jeg tester kanskje ut litt, men jeg tror at det blir et endelig frisørbesøk etter hvert. :)

Anonymous poster hash: 1cf6b...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...