AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Jeg prøver dermaroller, for å se om det fungerer. Tidligere har jeg tatt en behandlingsrunde med krystallsliping (først "vanlige", så medisinske krystaller), men det har jeg ikke råd til nå. Det fungerte veldig bra *thumbs up* Er dog viktig at du finner noen som har greie på hva de gjør. Anonymous poster hash: d2455...2f5
_Aries Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Jeg prøver dermaroller, for å se om det fungerer. Tidligere har jeg tatt en behandlingsrunde med krystallsliping (først "vanlige", så medisinske krystaller), men det har jeg ikke råd til nå. Det fungerte veldig bra *thumbs up* Er dog viktig at du finner noen som har greie på hva de gjør. Anonymous poster hash: d2455...2f5 Jeg har tatt en behandling. Da hos ett profesjonelt hudstudio, ikke hjemmeversjonen, og det fungerte kjempebra for meg
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Jeg har tatt en behandling. Da hos ett profesjonelt hudstudio, ikke hjemmeversjonen, og det fungerte kjempebra for meg Ah, så bra at det funket for deg! Ingen her jeg bor som tilbyr det, så jeg prøver meg på å gjøre det hjemme. HAr prøvd sporadisk før, men nå tenkte jeg å følge et program over flere måneder, og se hvordan det blir. Hva kostet det der du tok det? Anonymous poster hash: d2455...2f5 1
lemon-aid Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Fraksjonell laser/Co2 laser er det beste og mest effektive mot arr.
_Aries Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 Ah, så bra at det funket for deg! Ingen her jeg bor som tilbyr det, så jeg prøver meg på å gjøre det hjemme. HAr prøvd sporadisk før, men nå tenkte jeg å følge et program over flere måneder, og se hvordan det blir. Hva kostet det der du tok det? Anonymous poster hash: d2455...2f5 Hm, er 3-4 år siden nå, men mener å huske jeg betalte 3000
Colorama Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Noen med tips til Aknearr? Hvordan ser arrene ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå