AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Hei. Befinner meg i en littt trist og sårbar situasjon. Det har seg slik at jeg har likt en gutt utrolig lenge nå. Jeg har ikke vært i tvil om at han synes jeg er attraktiv og søt, men han har en tendens til å vingle litt. Jeg vet han ikke har så mye erfaringer, når det kommer til jenter og dating, så jeg vet ikke om det skyldes at han er nervøs eller ei, men jeg blir usikker likevel - klarer jeg ikke gi helt slipp. Det er noe med han... Vi hadde en liten diskusjon sammen her forleden, om at jeg synes det var smakløst at han ikke klarer å holde ord - som feks at han har så lyst til å treffe meg igjen i påsken, det var ikke måte på og han skulle kontakte meg igjen, men når det kommer til stykke, så hører jeg ingenting og får vite han har reist. Ønsket han bare god påske og blabla. Fikk et kort svar tilbake. Skjønner ikke hva som har skjedd… vil han noen gang angre? Hvordan skal jeg opptre nå fremover? ikke gi livstegn fra meg, hverken snapchat eller sms? Hva skal jeg gjøre hvis han evt. sender en melding og spør hvordan det går? Han er en litt av den typen. Vi begge er unge, og har ikke hatt "det" med hverandre - heldigvis! Anonymous poster hash: e17e0...413
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Ta initiativ og møt han/sett opp en date selv, istedefor å vente på at han skal gjøre det? Anonymous poster hash: 0e0ce...cd4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Ta initiativ og møt han/sett opp en date selv, istedefor å vente på at han skal gjøre det? Anonymous poster hash: 0e0ce...cd4 Jeg har gjort det, og han sier han har veldig lyst, men det blir ikke noe av… Han er så uforutsigbar. Føler at han ikke har respekt for min tid heller. Han vet hvor mye jeg øsnker å se han igjen. Anonymous poster hash: e17e0...413
Zouk Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Jeg har gjort det, og han sier han har veldig lyst, men det blir ikke noe av… Han er så uforutsigbar. Føler at han ikke har respekt for min tid heller. Han vet hvor mye jeg øsnker å se han igjen. Anonymous poster hash: e17e0...413 Der har du svaret ditt. Ser ut til at du liker en "tør ikke si nei" person. Han synes det er lettere å si ja for så å la det renne ut i sanden, enn å si nei. Han fremstår som vinglete og uforutsigbar helt klart, men foretrekker helt tydelig det fremfor å fremstå som klar, forutsigbar og tydelig. Men dessverre uinterressert. Vil du ha en slik? Du skriver i hovedinnlegget at han synes du er attraktiv og søt. Det er fullt mulig å synes det, la seg smigre av din oppmerksomhet og likevel ikke ønske noe mer. Du har til og med konfrontert ham, uten at det hjalp. Jeg skjønner at det er vanskelig å gi slipp, men liten erfaring til tross: Er han interressert klarer han å gi uttrykk for det. Foreslår at du lar hjernen din ta en pause fra ham, ikke kontakt ham. Sender han meldinger, svar på det som er noe å svare på. Men ikke utover det han faktisk spør om, hvis det er noe i det hele tatt. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Jeg har gjort det, og han sier han har veldig lyst, men det blir ikke noe av Han er så uforutsigbar. Føler at han ikke har respekt for min tid heller. Han vet hvor mye jeg øsnker å se han igjen. Anonymous poster hash: e17e0...413 Han bare tør/gidder ikke å avvise deg. Stryker deg medhårs for så å trekke seg unna fordi han faktisk ikke er keen nok. Move on.Anonymous poster hash: 2065b...fb4
sjonkelrolf Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 (endret) Sånne folk som han du beskriver er bare patetiske. Et klassisk "si en ting, gjøre noe annet"-eksemplar. Nei, bruk din tid og krefter på noe annet. Edit: og flott at dere ikke har gjort "det" enda. Tommel opp. Endret 5. april 2015 av sjonkelrolf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå