Gå til innhold

P-pillemangel. Åpne apotek på helligdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen apoteker som har åpent i morgen tross helligdag?

Før påske så jeg fort på en lapp at de skulle ha åpent et par timer på torsdag som var, men så ikke så nøye på lappen siden jeg egentlig ikke brydde meg. Trodde ikke jeg trengte den kunnskapen :P

Men i går kveld innså jeg at jeg er på mitt siste pillebrett på P-pilla. Trodde jeg hadde ett til, men det hadde visst blitt noe hjernekluss.

Med andre ord; er det mulighet for meg å få tatt ut nye piller i morgen, eller må jeg bare vente? :S

(PS; bor ikke i Oslo)

Anonymous poster hash: 1a947...eb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om du bor i Bergen, er det åpent på bystasjonen :)

Anonymous poster hash: 08819...98c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vaktapoteker er døgnåpne hele året rundt, som oftest er de tilknyttet et sykehus eller en legevakt. Søk etter vaktapotek i ditt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du bor i Bergen, er det åpent på bystasjonen :)

Anonymous poster hash: 08819...98c

Nei, jeg bor i Nord-Norge :/

Men takk for svar uansett! :D

Sykehusapotek har åpent som regel.

Ååh, jeg visste ikke at det "fantes". Er det et fysisk apotek på sykehuset (har ikke sett det før, nemlig), eller "finner" man en lege der inne som kan ordne fra lageret? :P

Hehe, beklager om det er et dumt spørsmål. Er veldig fersk på slik helsekunnskap siden jeg aldri har hatt bruk for det.

Anonymous poster hash: 1a947...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg visste ikke at det "fantes". Er det et fysisk apotek på sykehuset (har ikke sett det før, nemlig), eller "finner" man en lege der inne som kan ordne fra lageret? :PHehe, beklager om det er et dumt spørsmål. Er veldig fersk på slik helsekunnskap siden jeg aldri har hatt bruk for det. Anonymous poster hash: 1a947...eb5

Er fysiske apotek på, eller i tilknytning til sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...