AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Del Skrevet 5. april 2015 Noen som har noen anbefalinger? Jeg farger vippene mine, så jeg føler egentlig ikke at jeg trenger vanlig mascara, men jeg ønsker selvsagt at vippene får en fin bøy for et mer våkent blikk. Jeg vil også gjerne tilføre vippene pleie. Anonymous poster hash: 26ca5...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg har ikke noen anbefalinger på mascara dessverre :/ Men jeg bruker vippetang og vaselin derimot, vaslin skal vistnok også gjøre vippene lengre. Jeg har ganske lange fra før av, så bruker det hovedsakelig for fuktighet. Anonymous poster hash: a5a37...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Del Skrevet 11. april 2015 dytter opp da jeg lurer på det samme :-) Anonymous poster hash: 0306e...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #4 Del Skrevet 12. april 2015 dytter opp da jeg lurer på det samme :-) Anonymous poster hash: 0306e...b70 Hei, TS her. Jeg har gjort litt research på egenhånd og funnet følgende produkter: Body Shop sin 'Brow & Lash Gel' er en blank mascara som gir bøy. Produktet skal vel først og fremst gi bøy, men har gode ingredienser så jeg vil anta at den også virker pleiende. Isadora har et growth serum som kan brukes på dagtid og som både bøyer vippene og gir pleie Så finnes det mange primere da, ikke alle gir sånne gigantiske hvite vipper (som gjør at det ser ut som om man er snødronning i en eller annen film ), noen serum blir mer gjennomsiktige når de påføres vippene. Håper du finner noe du blir fornøyd med:) Anonymous poster hash: 26ca5...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå