AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Anonymous poster hash: 375a0...df2 På denne hudenAnonymous poster hash: 375a0...df2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Vil ikke anbefale obagi :/ Mange som blir skuffet. Laser eller syrebehandling, kanskje?Anonymous poster hash: 425bb...77c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Er det sant? Har hørt så mange solskinnshistorier fra folk som har brukt obagi! Håper flere svarer i denne tråden...Anonymous poster hash: 375a0...df2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Er det sant? Har hørt så mange solskinnshistorier fra folk som har brukt obagi! Håper flere svarer i denne tråden...Anonymous poster hash: 375a0...df2 Det jeg har hørt er at mange ikke syns det er verd pengene, så jeg ville helt ærlig prøvd andre ting :/Anonymous poster hash: 425bb...77c
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Gå heller for Dr Med Christine Schrammek Green Peel Fresh-Up! Umiddelbare resultater. Huden får en jevn, fin glød og føles myk. Huden vil arbeide de neste 28 dagene med å reparere seg selv og kvisene vil reduseres. Snakker av erfaring
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Gå heller for Dr Med Christine Schrammek Green Peel Fresh-Up! Umiddelbare resultater. Huden får en jevn, fin glød og føles myk. Huden vil arbeide de neste 28 dagene med å reparere seg selv og kvisene vil reduseres. Snakker av erfaring Ville gått for en sterkere kjemisk peel om jeg var TS, green peel er neppe nok etter bildene å dømme, men for akneredusering og flott glød er jo green peel flott. Anonymous poster hash: d556c...eb9
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Green Peel skal absolutt hjelpe på dette også. Man kan starte med en Fresh Up og gå over til Energy eller Classic om huden tåler det og viser gode resultater. Denne behandlingen er ikke like sterk og skadelig for huden som obagi. Ikke sterke kjemikalier, men dyptvirkende urter og andre naturlige ingredienser med gode effekter som er bevist med forskning. Jeg ville iallefall prøvd denne utveien før man går til det ekstreme steget obagi er..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Green Peel skal absolutt hjelpe på dette også. Man kan starte med en Fresh Up og gå over til Energy eller Classic om huden tåler det og viser gode resultater. Denne behandlingen er ikke like sterk og skadelig for huden som obagi. Ikke sterke kjemikalier, men dyptvirkende urter og andre naturlige ingredienser med gode effekter som er bevist med forskning. Jeg ville iallefall prøvd denne utveien før man går til det ekstreme steget obagi er.. Obagi peelen tok ikke fargen av mine hyperpigmenterte aknearr en gang, så vil ikke si det er ekstremt. TS sin hud ser jo robust ut! Anonymous poster hash: d556c...eb9
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Vi snakker om samme Obagi (blue) peel som gjør at man bør holde seg innendørs i dagene etterpå hvor huden avskaller, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Vi snakker om samme Obagi (blue) peel som gjør at man bør holde seg innendørs i dagene etterpå hvor huden avskaller, ikke sant? Jepp, men den var gul og ikke blå. Kunne ikke gå på jobb eller noe mens det flasset av store flak og det var veldig smertefullt å få den utført. Anonymous poster hash: d556c...eb9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Ville gått for en sterkere kjemisk peel om jeg var TS, green peel er neppe nok etter bildene å dømme, men for akneredusering og flott glød er jo green peel flott.Anonymous poster hash: d556c...eb9 Å gå for den sterkeste kan gjøre vondt verre. Ikke alltid det sterkeste er det beste. Jeg ville ha prøvd Green Peel først. Hvis det ikke hjelper gått for noe sterkere. Snakker kun av erfaring da jeg begynte med en sterk peeling for noen år siden. Gjorde huden min bare verre og fikk mer utbrudd. Anonymous poster hash: 97ede...747 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Å gå for den sterkeste kan gjøre vondt verre. Ikke alltid det sterkeste er det beste. Jeg ville ha prøvd Green Peel først. Hvis det ikke hjelper gått for noe sterkere. Snakker kun av erfaring da jeg begynte med en sterk peeling for noen år siden. Gjorde huden min bare verre og fikk mer utbrudd.Anonymous poster hash: 97ede...747 Man må jo uansett bruke (ihvertfall deler av) kremprogrammet først for å tilvenne huden før peelingen. Anonymous poster hash: d556c...eb9
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #14 Skrevet 11. mai 2015 Å gå for den sterkeste kan gjøre vondt verre. Ikke alltid det sterkeste er det beste. Jeg ville ha prøvd Green Peel først. Hvis det ikke hjelper gått for noe sterkere. Snakker kun av erfaring da jeg begynte med en sterk peeling for noen år siden. Gjorde huden min bare verre og fikk mer utbrudd. Anonymous poster hash: 97ede...747 Rikig!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #15 Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar begge to. Jeg har veldig robust hud. Ikke hørt om green peel før, men skal sjekke ut:) TSAnonymous poster hash: 375a0...df2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #16 Skrevet 11. mai 2015 Hvor kan man få Green Peel behandlingen i Oslo/Akershus området? Anonymous poster hash: 755de...661
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #17 Skrevet 11. mai 2015 (endret) Oslo Hudpleieklinikk tilbyr dette iallefall. De har tre avdelinger i Oslo. Vet også det er en salong på Sandvika Storsenter som tilbyr dette. Endret 11. mai 2015 av Underhuden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå