AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Del Skrevet 5. april 2015 Noen som kan anbefale en god støvsuger til en liten leilighet? Anonymous poster hash: f7ce9...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #2 Del Skrevet 5. april 2015 Det er både teppe og parkett i leiligheten. Anonymous poster hash: f7ce9...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #3 Del Skrevet 5. april 2015 Elextrolux har små greie støvsugere. Seges både på Obs og på Elkjøp i ulike prisvarianter. Vår går greit inn i garderobeskapsbyllen i yttergangen når den ikke er i bruk. Anonymous poster hash: b22b5...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. april 2015 #4 Del Skrevet 5. april 2015 Det beror på hva du mener med god. Noen tenker på sugeevne, andre på hvor effektive partikkelfiltre den har. Noen vil ha noe uslitelig, andre godtar heller å skifte den ut etter hvert. Jeg bruker den blå Volta, som er på kampanje hos Coop OBS nå til 400. Helt grei liten sak. Teleskoprør i metall, og det vanlige ekstrautstyret i ei luke ved sugehullet. Selvsagt er den litt plastikky, men den suger bra, bråker lite, og velter ikke husholdningsbudsjettet om den en dag kneler. Har litt mer enn ei lita leilighet, og den fikser tepper, matter, møbler og flate gulv helt greit. Hvordan den er for allergikere aner jeg ikke, men det blir mindre støv igjen etter støvsuging enn før. Eneste jeg savner er en opphengsbrakett til veggmontering, men finner sikkert noe universelt på nettet. Har ikke brukt den til riktig grovsuging. Til aske, strøsand, sluk og våte ting, bruker jeg heller en våtsuger. Skifta ut en diger en med en hendig liten sak fra Biltema. Sære eller spesielt hardføre munnstykker kjøper jeg i løs vekt på ebay etc. Merker egentlig liten forskjell på støvsugere til fire hundre og til firetusen. Har blitt fornøyd og misfornøyd ved begge ytterpunktene. Derfor kjøper jeg aldri støvsuker uten å plugge den i, og sjekke om den suger bra eller om den bare suger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #5 Del Skrevet 5. april 2015 Elextrolux har små greie støvsugere. Seges både på Obs og på Elkjøp i ulike prisvarianter. Hvor mange watt bør de være? Anonymous poster hash: f7ce9...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #6 Del Skrevet 5. april 2015 Derfor kjøper jeg aldri støvsuker uten å plugge den i, og sjekke om den suger bra eller om den bare suger... Faar man lov til det i butikken da Anonymous poster hash: f7ce9...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. april 2015 #7 Del Skrevet 5. april 2015 Faar man lov til det i butikken da Anonymous poster hash: f7ce9...158 Har aldri vært noe problem om man spør først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Del Skrevet 5. april 2015 Hvor mange watt bør de være? Anonymous poster hash: f7ce9...158 Tror min er enten 1800 eller 2200 w. Elektroluxene har god sugeevne, pleier ha hepafilter for utluften, og lang ledning. W sier ingenting om hvor mye de klarer å suge opp fra gulvet, husker ikke hva du da bør se etter. Plugge i og teste bør være lov, ellers går du i en annen butikk! Obs pleier være grei når du spør, med det meste. Anonymous poster hash: b22b5...94a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #9 Del Skrevet 5. april 2015 Google "støvsuger watt" så finner du en artikkel fra ifjor om nye regler angående støvsugere. Det finnes knapt støvsugere over 2000watt lenger, det er i så fall rester :-) Jeg går for en ny eletrolux selv, var veldig fornøyd med min gamle som varte i over tre år. Anonymous poster hash: a1f35...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #10 Del Skrevet 5. april 2015 Google "støvsuger watt" så finner du en artikkel fra ifjor om nye regler angående støvsugere. Det finnes knapt støvsugere over 2000watt lenger, det er i så fall rester :-) Jeg går for en ny eletrolux selv, var veldig fornøyd med min gamle som varte i over tre år.Anonymous poster hash: a1f35...3aa Over tre år? Jeg har en Miele som jeg har arvet og den er fra 90-tallet og den suger fortsatt som en gud. Anonymous poster hash: a04e9...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #11 Del Skrevet 6. april 2015 Over tre år? Jeg har en Miele som jeg har arvet og den er fra 90-tallet og den suger fortsatt som en gud.Anonymous poster hash: a04e9...3f8 Jeg støvsuger relativt ofte, så det ender med at motoren eller vifta ryker. De andre støvsugere jeg har eid har vart kortere enn den siste. Anonymous poster hash: a1f35...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #12 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg støvsuger relativt ofte, så det ender med at motoren eller vifta ryker. De andre støvsugere jeg har eid har vart kortere enn den siste.Anonymous poster hash: a1f35...3aa Det gjør jeg også. Jeg har katt og barn og støvsuger minst annen hver dag. Det beviser vel bare at det de produserte for 20 år siden var mer solid en det som lages i dag. Anonymous poster hash: a04e9...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #13 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg går for en ny eletrolux selv, var veldig fornøyd med min gamle som varte i over tre år. Anonymous poster hash: a1f35...3aa En støvsuger er ment for å vare betydelig lengre enn 2 år og har 5 års reklamasjonsrett, med mindre den blir feilbrukt. Så 3 år er et altfor kort liv for en støvsuger.Anonymous poster hash: b22b5...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelige.meg Skrevet 6. april 2015 #14 Del Skrevet 6. april 2015 Har både en billig og en dyr støvsuger (500 kr og 2500 kr) Og det er betydelig forskjell mellom den billige og dyre. Vil si at hver krone som er lagt i den dyr er verdt det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #15 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg støvsuger relativt ofte, så det ender med at motoren eller vifta ryker. De andre støvsugere jeg har eid har vart kortere enn den siste.Anonymous poster hash: a1f35...3aa Bra! Anonymous poster hash: f7ce9...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå