AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #21 Skrevet 10. april 2015 Tviler på at de legger merke til det med mindre de har en grunn til å se etter slike tegn, f.eks via oppførsel. Selvsagt legger de fleste merke til slik. Jeg vet om en (edru) person som har blitt nektet adgang på grunn av at hun har naturlig smale øyne. Anonymous poster hash: ec756...030
Gjest Christina146 Skrevet 10. april 2015 #22 Skrevet 10. april 2015 Oi ok.. Skal ut i dag tenkte jeg og har ikke fått dokumentasjon enda! Men får bare prøve å komme meg inn, ønsk meg lykke til! Anonymous poster hash: 70209...899 Lykke til! Håper du har komt deg inn:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #23 Skrevet 11. april 2015 Jeg kom meg inn, selv om de så litt skeptisk på meg. Men jeg var klinkende edru, da, tenkte at dersom man ruser seg til så store pupiller er det umulig å oppføre seg 100% klart - TS Anonymous poster hash: 70209...899
nordpedant Skrevet 11. april 2015 #24 Skrevet 11. april 2015 Jeg kom meg inn, selv om de så litt skeptisk på meg. Men jeg var klinkende edru, da, tenkte at dersom man ruser seg til så store pupiller er det umulig å oppføre seg 100% klart - TSAnonymous poster hash: 70209...899 Vi snakker særlig om sentralstimulerende og hallusinogene stoffer + cannabis (til en viss grad). De to førstnevnte gir en svært tydelig adferd. Og sistnevnte gruppe har en evne til å være ganske tullete med evne til å irritere en stein. Sjelden jeg ikke oppfatter det når noen er høy som en dupp.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #25 Skrevet 11. april 2015 Dørvakter har ikke noe med hvilke medisiner du går på om bivirkninger av det. Og dokumentasjon fra lege - det er grenser for hvor mye arbeid man skal legge over på leger, altså. Dørvakter kan ikke kreve noen slik dokumentasjon. Så lenge du oppfører deg fint og ikke er overstadig beruset, så skal det ikke bety noe hvor store pupiller du har. Nå kan jo dørvaktene avvise deg fordi du ikke har riktige sko, fancy nok klær, eller bare fordi du ikke er en digg jente med store pupper, så en lapp fra legen vil uansett ikke garantere at du kommer inn. Anonymous poster hash: fb876...c9a
nordpedant Skrevet 11. april 2015 #26 Skrevet 11. april 2015 Dørvakter har ikke noe med hvilke medisiner du går på om bivirkninger av det. Og dokumentasjon fra lege - det er grenser for hvor mye arbeid man skal legge over på leger, altså. Dørvakter kan ikke kreve noen slik dokumentasjon. Så lenge du oppfører deg fint og ikke er overstadig beruset, så skal det ikke bety noe hvor store pupiller du har. Nå kan jo dørvaktene avvise deg fordi du ikke har riktige sko, fancy nok klær, eller bare fordi du ikke er en digg jente med store pupper, så en lapp fra legen vil uansett ikke garantere at du kommer inn. Ordensvakter skal avvise personer som fremstår åpenbart påvirket av rusmidler. Det er lovpålagt. De kan - og vil - avvise personer som har tegn på bruk av narkotika, og som ikke vil forklare hvorfor på en rimelig måte. Dette blir samme lekse som dette med å visitere folk. Utover adgangen som følger av en lovlig pågripelse kan ikke private, i dette tilfellet ordensvakter, visitere noen med tvang. Derimot kan man sette som betingelse for å slippe noen inn at man får se hva de har i lommene eller i vesken. Gjesten kan nekte, men da kommer h*n ikke inn heller. Jeg kan heller ikke ta penger ut av lommeboken din med tvang. Men om du ikke betaler CC kan jeg nekte å slippe deg inn. Når det kommer til rusmidler er norske lover og relaterte forskrifter og regelverk så firkantet at det passer inn i en appelsinkasse. Derfor er det i ikke ubegrenset hvor mye skjønn man kan vise, selv om jeg pleier å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå