Amber Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Ingen sitter på meg nemlig. Har prøv CD, Lancome, Clarins... ingen sitter! Ikke en gang den vannfaste fra Clarins!!! Grrr hva skal man gjøre for å få den til å sitte???
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Prøv H&M Kajal. Koster 19,50 og fås på H&M. Faktisk den beste jeg har prøvd! God fargemetthet, sitter lenge, presis strek. Helt vanlig "blyant"... (Vet at den brukes av mange profesjonelle makeup-artister også)
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Prøv H&M Kajal. Koster 19,50 og fås på H&M. Faktisk den beste jeg har prøvd! God fargemetthet, sitter lenge, presis strek. Helt vanlig "blyant"... (Vet at den brukes av mange profesjonelle makeup-artister også) Jeg er ikke enig. Kjøpte en brun kajal for å bruke på øyebryn (noe den fungerer helt greit til), men har prøvd den rundt øynene..og den er ikke bra til det. Hold deg unna Versace, Isadora, Guerlain og Maybelline..si i fra hvis du finner noen gode
Gjest Lilleulv Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Jeg forstår ikke hvorfor alle bruker kajal og eyeliner om hverandre... det er jo ikke det samme! Kajal er til våtkanten, og eyeliner til rundt øyet. Ba om vannfast kajal i parfymeriet her om dagen, ble anbefalt en fra clarins som jeg kjøpte. Kommer hjem, tar den på, det føles feil, ser på pakka... det er EYE LINER og ikke kajal som jeg ba om :veldigsur: MURR
Uma Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 Nei,men den til Lacome er jo bra! Syns den sitter lenge... Den dra Dior vet jeg det er mange som bruker... Den fra H&M har bra farge og er bre å legge på,men sitter ikke så lenge. Iallfall ikke på våtkanten...Så den er ikke best akkurat. Men på øyekollet er den veldig bra til å være billig!!
Amber Skrevet 20. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2004 Klarer ikke å tro at H&M sitter bedre enn kvalitets merker, sorry... Man får det man betaler for
Catzy Skrevet 21. august 2004 #7 Skrevet 21. august 2004 Jeg er veldig fornøyd med Kanebo sin kajal / eyeliner / kall det hva du vil. Sånn skrupenn, og den er tørr. Sitter som støpt på meg, samme om jeg har øyeskygge under eller ikke. Hvis det ikke sitter, prøv å bruk litt pudder under. Mulig du er litt oljete på øyenlokkene, og da sklir sminke lett av, dessverre. Har også flytende eyeliner fra Body Shop som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg bruker alltid pudder eller øyeskygge under den også, mulig det er derfor det går bra. Catzy
Gjest Étoile Skrevet 21. august 2004 #8 Skrevet 21. august 2004 Den flytende eyelineren fra Kanebo er super, sitter bra og er lett å legge i en jevn, tynn strek. I blyant-form liker jeg eyelineren fra Chanel.
Gjest Rio Skrevet 21. august 2004 #9 Skrevet 21. august 2004 Er det våtkant dere ikke får den til å sitte på eller? Under eller over øyet? Hmm.. På våtkanten sitter det ikke, og det er ikke så nøye heller. Ikke under øyet heller, men jeg legger på ekstra i løpet av dagen. Over øyet bruker jeg blyant + våtliner.
Christy Skrevet 21. august 2004 #10 Skrevet 21. august 2004 Enig at Kanebo sin er god! Synes forøverig at eyeliner er best, altså våt til øyelokket. Har aldri fått vanelig kajal til å sitte, tror kajal er best til våtkanten.
Smiley Skrevet 22. august 2004 #11 Skrevet 22. august 2004 Dersom det er eye liner som du vil skal sitte på øyelokket, rett over kanten til vippene, så gjør følgende: 1- smør et tynnt lag med Art Deco`s eye shadow base, og vent i 30 sek. 2- legg på eye liner. 3- legg ett tynnt lag pudder eller lys øyenskygge over. 4- legg så litt eye liner oppå pudderet/øyenskyggen.... Dette sitter som støpt, iallefall på meg. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #12 Skrevet 22. august 2004 Klarer ikke å tro at H&M sitter bedre enn kvalitets merker' date=' sorry... Man får det man betaler for[/quote'] I de fleste tilfeller, ja. Men dette må være unntaket fra regelen i så fall.
Gjest Ethereal Skrevet 22. august 2004 #13 Skrevet 22. august 2004 Jeg bruker eyeliner på øyelokket, og liker Kanebo best. Revlon Colorstay er heller ikke dum, men penselen er tykkere der. Under øyet (ikke på våtkanten) bruker jeg kajal, og den jeg synes sitter best, er Clarins, til tross for seig konsistens. Chanel er også OK, og faktisk har Rimmel en veldig god kajal som heter Exaggerate, og er en skrublyant.
Mackenzie* Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 Loreal sin flytende eyeliner sitter som bare det. Eneste jeg har prøvd som har funka i mer enn et kvarter. men pass på så du ikke søler..den sitter godt (for alltid) på klær også :-?
Tusseline Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 Lancôme har en super eyeliner- og jeg har prøvd alt fra nederste til høyeste klasse, men kommer alltid tilbake til den.
ivanka Skrevet 23. august 2004 #16 Skrevet 23. august 2004 clinique sine quickliner og superfine liner sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå