AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg synes det er gøy og nyttig å vite hvor mange km jeg har løpt etter en økt med intervaller. Løper som regel på mølle, og der står jo antall km (vet at man skal ta dette med en klype salt, men la oss si at det stemmer så omtrentlig). Men, når jeg løper intervaller står jeg jo ofte ved siden av bådet mens det går rundt. Det vil jo derfor si at jeg ikke løper så langt som tallet på mølla tilsier. Noen som vet hvor mye jeg ca. skal trekke fra km-tallet på mølla for å få et innblikk i hvor mange km jeg har løpt? Funker sikkert bedre med treningsklokke, men har ikke råd til å kjøpe det nå Hilsen løpejente. Anonymous poster hash: ba213...dd6
Ingvilddd Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Da jeg løp intervaller før, pleide jeg først å løpe 3 km i rolig/moderat tempo. Etter det begynte jeg med selve intervallene, og bestemte meg for en bestemt lengde (f.eks. 200 meter) som jeg skulle løpe med en bestemt hastighet. Jeg stilte inn hastigheten på mølla, og fulgte med på km-tallet underveis i intervalldragene. Så holdt jeg orden på hvor mange intervalldrag jeg kjørte, f.eks. 10 intervalldrag. Det vil si 200 meter x 10 = 2 km. Etter dette løp jeg gjerne 2 km rolig, som en avslutning på økta. Slik visste jeg etter endt økt at jeg hadde løpt 3 km + 2 km + 2 km = 7 km. Som du sier er det viktig å ta km-tallet på mølla med en klype salt, men dette er jo sånn omtrentlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå