AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Hvilken bag synes du passer best for menn - kommer hovedsakelig til å bli brukt som handbagasje på flyturer. Chanel Boston LV Damier graphite Eller har dere andre forslag? Anonymous poster hash: c06fa...ad4
ensomhet1 Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 foretrekker nr. 1, men kunne gjerne ha brukt nr.2
Gjest Lille-pus Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Hvorfor får jeg en følelse av at det vil være viktig å flashe merket og pengene du har brukt på bag'en... En weekend bag vil slites med bruk, og den første stripen er alltid grusom. Om jeg var deg ville jeg nok også evaluert en håndsydd bag fra Toskana, til en lavere pris men ikke nødvendigvis lavere kvalitet hverken i lærkvalitet eller håndtverk. To eksempler til under 4000,- før transport og mva. 2
Gjest Tigress Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Eg ville faktisk tilrå noko som ikkje er i skinn, eg. Eg har ein slik weekendbag i skinn, men han er jo tung som bly, og eg ender alltid med noko anna i staden. Det finst mykje fint og mykje lettare i kraftig lerret. Det går truleg an å finne noko overprisa og logoinfisert i lerret også.
Fashionistaen Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 (endret) Vi har den nederste baggen i Damier Ebene 45 og Damier graphite 55. Veldig fornøyde med de og de egner seg veldig godt til håndbagasje. Merk deg at 55 er den største du kan ta med på flyet (60 er for stor). Om jeg skulle trenge en ny en gang, ville jeg nok gått for noen av baggene fra Frank Clegg. Veldig pene og god kvalitet på læret. Kan kjøpes hos Dagestad. Endret 5. april 2015 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Liten trillekoffert er myye bedre. Anonymous poster hash: 560f5...110 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Hvorfor får jeg en følelse av at det vil være viktig å flashe merket og pengene du har brukt på bag'en... En weekend bag vil slites med bruk, og den første stripen er alltid grusom. Om jeg var deg ville jeg nok også evaluert en håndsydd bag fra Toskana, til en lavere pris men ikke nødvendigvis lavere kvalitet hverken i lærkvalitet eller håndtverk. Takk for svar Lille-pus Pene skinnbager begge du linker til, skal ta en titt og to til. Om du får inntrykket at jeg ønsket "logoflash" bag , tror jeg du legger mer til teksten enn hva som faktisk står. Hadde det vært det jeg ønsket, ville det nok vært to andre bager avbildet. Anonymous poster hash: c06fa...ad4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Ser ut som det viktigste for deg er stor logoflash..Anonymous poster hash: 4b524...bbb 2
julie90 Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Jeg synes begge to var veldig fine Den fra Chanel var jo griselekker, men jeg antar LV er hakket billigere? Og om den kun skal brukes til fly, så er vel den "billigste" lurest? Uansett hvilken du tar så blir du nok fornøyd.
Gjest Castielz Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Weekend bag... For menn? Finnes ikke. Dessuten er en liten trillekoffert ti ganger bedre.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #11 Skrevet 5. april 2015 Synes denne fra SWIMS er fin. http://www.selectism.com/news/wp-content/uploads/2011/11/swims-spring-summer-2012-bags-3.jpg Anonymous poster hash: 234cb...0be
sara-ellis Skrevet 5. april 2015 #12 Skrevet 5. april 2015 Jeg elsker Louis Vuitton, så jeg må nok gå for den! :-)
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #13 Skrevet 5. april 2015 Vi har den nederste baggen i Damier Ebene 45 og Damier graphite 55. Veldig fornøyde med de og de egner seg veldig godt til håndbagasje. Merk deg at 55 er den største du kan ta med på flyet (60 er for stor). Om jeg skulle trenge en ny en gang, ville jeg nok gått for noen av baggene fra Frank Clegg. Veldig pene og god kvalitet på læret. Kan kjøpes hos Dagestad. De har ikke DG i 50? Tror 55 blir i største laget? Anonymous poster hash: c06fa...ad4
Fashionistaen Skrevet 5. april 2015 #14 Skrevet 5. april 2015 (endret) De har ikke DG i 50? Tror 55 blir i største laget?Anonymous poster hash: c06fa...ad4 Jo, det finnes det også, om det er det du mener Det er forresten ikke graphite min samboer har, men en ny modell som har mørkeblå og sorte ruter og litt annerledes lær. Kanskje verdt å ta en kikk på? Ang. str. så kommer det helt an på hva du skal bruke den til. Som hverdagsbag er den kanskje litt stor, men synes den passer seg fint som reisebag. Hvor høy du har, har også noe å si for hva du burde velge imo. Jeg er 156, og 55 ser latterlig ut på meg, mens på min samboer som er 180, ser den helt fin ut. Endret 5. april 2015 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #15 Skrevet 5. april 2015 Jo, det finnes det også, om det er det du mener Det er forresten ikke graphite min samboer har, men en ny modell som har mørkeblå og sorte ruter og litt annerledes lær. Kanskje verdt å ta en kikk på? Ang. str. så kommer det helt an på hva du skal bruke den til. Som hverdagsbag er den kanskje litt stor, men synes den passer seg fint som reisebag. Hvor høy du har, har også noe å si for hva du burde velge imo. Jeg er 156, og 55 ser latterlig ut på meg, mens på min samboer som er 180, ser den helt fin ut. Den med blå ruter er så fin! Har vurdert å kjøpe den til mannen min. Hva betalte han (for 55?)?Anonymous poster hash: 4c847...17f
Fashionistaen Skrevet 5. april 2015 #16 Skrevet 5. april 2015 Den med blå ruter er så fin! Har vurdert å kjøpe den til mannen min. Hva betalte han (for 55?)?Anonymous poster hash: 4c847...17f Ja, min er veldig fornøyd med sin Han betalte vel 9900,- i januar.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #17 Skrevet 5. april 2015 Ja, min er veldig fornøyd med sin Han betalte vel 9900,- i januar. Ok, takk. Samme som jeg betalte for min Damier.Anonymous poster hash: 4c847...17f
Fashionistaen Skrevet 5. april 2015 #18 Skrevet 5. april 2015 Ok, takk. Samme som jeg betalte for min Damier.Anonymous poster hash: 4c847...17f Synes også denne fra Gucci er veldig pen. Har en lommebok i samme skinnet, og den har fått en nydelig patina. Eneste minuset er at den er litt dyrere enn den fra LV.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #19 Skrevet 5. april 2015 Synes også denne fra Gucci er veldig pen. Har en lommebok i samme skinnet, og den har fått en nydelig patina. Eneste minuset er at den er litt dyrere enn den fra LV. Lekker! Men litt i dyreste laget dessverre. Spesielt mtp at det er til reise og kan få hard medfart..Anonymous poster hash: 4c847...17f
Gjest Miss Selfridge Skrevet 5. april 2015 #20 Skrevet 5. april 2015 Kjøpte trillekofferten min på jysk. Stemmer for en sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå